|
|
Bunny 2041 Actief
| |
| |
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:26 | |
| Yo mensjes <3
Anouk, well, eig al heel veel beter haha xD Ik ben nu alweer een paar dagen uit het verband namelijk :'D en voorexamens zijn gedaan, over een weekje en een schop heb ik mijn examens en dan woopwoop, vakantie <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:33 | |
| BUNZ YUSH MAAR EERST EXAMENS HAHAHA XD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:36 | |
| Dat is goed om te horen ^^ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:38 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- BUNZ YUSH
MAAR EERST EXAMENS HAHAHA XD uhu, goed idee xD Ik wil niet buizen. Frans, Latijn, Fysica, Geo en miss Bio zullen de moeilijkste vakken zijn.. Godsdienst is easy, Chemie is best leuk, Nederlands & Engels zijn makkelijk, Wiskunde duurt gewoon lang en Geschiedenis is vervelend xD Komt wel goed :') (oh god ik kijk echt niet uit naar ongeziene tekst van Latijn xd) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:40 | |
| - Windpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- BUNZ YUSH
MAAR EERST EXAMENS HAHAHA XD uhu, goed idee xD Ik wil niet buizen. Frans, Latijn, Fysica, Geo en miss Bio zullen de moeilijkste vakken zijn.. Godsdienst is easy, Chemie is best leuk, Nederlands & Engels zijn makkelijk, Wiskunde duurt gewoon lang en Geschiedenis is vervelend xD Komt wel goed :') (oh god ik kijk echt niet uit naar ongeziene tekst van Latijn xd) Ik had vandaag labo praktijk examen xD Echt een hell met mn hand man :'D Ik kan amper schrijven en werken met die hand xD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Liz 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:40 | |
| mot alleen nog een signature & sheet voor deze gozer (': |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:41 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:43 | |
| Jow Yanthe! @Bo; oeh, klinkt niet handig bij een praktijk examen xD Ben zo blij dat we dat niet moeten doen (a) Het geluk van Latijn en niet Wetenschappen <'3
maar wij hebben dan wel 2 dagen latijn want ongeziene tekst is op een andere dag dan de rest xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:45 | |
| Hahaha ja maar Bun, ik ben normaal de primus als het op wetenschappen komt. Moest ik al het denkwerk doen en kon ik gwn staan toekijken. "Nee, niet zo ccjhdchdchj" xD Ik moet ook echt genaaid worden de week voor het praktijk examen xD
MOOOOM <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:49 | |
| Bo waar was je eigenlijk heen? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:52 | |
| School... School... School haha xD Mijn paard kreeg toen ook iets aan zijn been en toen kreeg ik problemen met mijn ouders haha xD En wanneer je denkt dat alles beter gaat ram ik met de opendeurdag glas in mijn hand en moet ik naar de spoed :'D Dus uhm... Dat was het zo'n beetje xD Na de examens was ik van plan om terug te komen tho :'D Maar nu wilde ik gwn ff posten want ik ben eindelijk klaar met voorexamens c: Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:52 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 18:53 | |
| Bo, da's echt vervelend allemaal! Maar yay, welcome back :3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:03 | |
| Oeh, pijnlijk xD Ik denk dat ik een dag te laat was voor m'n eerste :') Zal niet gebeuren met de tweede (a) well, I hope so anyways Ik vraag me af wat me bezielde, een account maken net toen de school weer begon xD (wel, na de eerste maand) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|