Fight! {Clanevent



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Fight! {Clanevent

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Pantherstar
StarClan
Fight! {Clanevent Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 13:52

Panther had al de hele dag een plan in zijn hoofd. Zelfs de nacht ervoor had hij er al aan lopen denken, zodat hij niet goed geslapen had. Met een grijnsje op zijn gezicht trippelde hij naar de prooistapel waar hij een vis vandaan pakte, en deze vlak naast de warriors den opat.
Zijn plan was om een soort gevecht te organiseren, gewoon om iedere riverclanner weer is goed wakker te schudden. Natuurlijk was het alleen maar een beetje sparren en nagels gebruiken was verboden; je zou het kunnen vergelijken met een potje worstelen zoals kittens dat wel eens deden. Het was meer een soort spel dan een echte training, maar aangezien de riverclan bij niemand heel populair was op het moment, was het belangrijk dat ze niet zouden verroesten.
Toen hij de vis opgegeten en zijn graatjes begraven had, liep hij naar het midden van het kamp en keek rond. Er waren redelijk wat katten. De grote kater schraapte zijn keel en miauwde hard. "Iedereen even luisteren!" Begon hij met een ondeugende glim in zijn ogen.
"Ik had het idee om een vechtpartijtje te houden." Een aantal katten kwamen nieuwsgierig naar voren, en Panther ging verder met uitleggen.
"De riverclan is niet geweldig populair bij de andere clans op het moment, dus moeten we iedere kans pakken om te trainen. En niet alleen de apprentices!" Vervolgde hij, waarbij er nog wat katten kwamen kijken. Dit begon goed.
"Dus dacht ik dat we deze avond konden besteden aan oefenen. Natuurlijk tegen een mederiverclanner, die we niet willen verwonden, dus zijn nagels niet toegestaan. Zie het als een stoeipartijtje, maar dan serieuzer."
"Iedereen zoekt iemand op die ongeveer even groot is als zichzelf." Miauwde hij tenslotte, en knikte naar de katten om zich heen. "Laten we beginnen!"

{ Dit is een clanevent. Iedereen van de riverclan mag reageren en het zou leuk zijn dat velen dat ook doen! De riverclan heeft op het moment ruzie met de windclan en een beetje met de thunderclan, dus moeten ze op hun hoede zijn. Hiervoor is trainen heel belangrijk! Grijp je kans en laat je kat weer eens vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Fight! {Clanevent 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 19:49


"Iedereen even luisteren!" Verbaasd keek de robuuste kater op van zijn schoonmaakbeurt. Met vernauwde ogen keek de kater naar de kater die de clan toesprak. Wat was dit? "Ik had het idee om een vechtpartijtje te houden." Nog meer verbijstering van zijn gelaat af te lezen. "De riverclan is niet geweldig populair bij de andere clans op het moment, dus moeten we iedere kans pakken om te trainen. En niet alleen de apprentices!" Wat dacht deze kater wel niet? Hij was gewoon een warrior en dacht even dingen als dit te organiseren. "Dus dacht ik dat we deze avond konden besteden aan oefenen. Natuurlijk tegen een mederiverclanner, die we niet willen verwonden, dus zijn nagels niet toegestaan. Zie het als een stoeipartijtje, maar dan serieuzer." Het was dan wel geen verkeerd idee, maar dat het uit zijn bek kwam stond hem niet aan. "Iedereen zoekt iemand op die ongeveer even groot is als zichzelf." Smokegaze snoof. Hierna kondigde Panthergrowl aan dat ze konden beginnen.

"Wie denk je wel niet dat je bent, de deputy?" Klonk zijn stem, laag en licht grommend, maar ook luid genoeg voor de rest van de clan om te horen. "Maar goed, hierbij daag ik jóú uit," miauwde hij met een grijns op zijn gelaat. Íets groter was Smokegaze, maar wel een waardige tegenstander voor de iets oudere kater, maar niet veel ouder, dus waren ze praktisch gezien gelijken van elkaar.

TAG: Panthergrowl


Laatst aangepast door Smokegaze op do 4 jun 2015 - 20:13; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Fight! {Clanevent B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:10

Warpaw kwam doorweekt en gehumeurd binnenlopen. Hij had een poging gedaan tot vissen. Maar nee, hij kon nog steeds niet dichtbij komen van een succesvolle vangst. Wat gefrustreerd schudde hij zijn calico pels uit en keek even het kamp rond. Wat was er nu weer gaande? Oké, heilig boontje Panthergrowl kondigde een stoeipartijtje aan. Wat leuk, een spel dat ook kittens deden als ze een grote jongen wouden zijn. Maar goed, aangezien het een goed excuus was eens zijn eigen clanmates tegen de grond aan te werken zou hij zeker meedoen. De oude apprentice liep verder het kamp in en hief zijn kop. Warpaw zijn zilveren blik schoot even wat katten langs. "Wie heeft er zin met mij te sparren?" vroeg hij met een scheve grijns en uitdagende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Fight! {Clanevent Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:13

"Wie denk je wel niet dat je bent, de deputy?" Natuurlijk moesten er negatieve reactie's komen. Panther draaide zich om en keek recht in het gezicht van Smokegaze. Hij vernauwde zijn gele ogen en keek neer op de ander, die ietsje kleiner was dan hem. "Nee," gromde hij zachtjes en staarde met een ietwat arrogante blik naar de ander. Zeg, hij probeerde alleen maar wat goed te doen.
"Maar goed, hierbij daag ik jóú uit," Een grijns verscheen op de mede-riverclanner, en Panther knikte. Als hij het maar deed, dan was het goed genoeg.
Panther zakte een klein beetje door zijn voorpoten heen en gromde zachtjes - niet in een vijandelijke manier, maar wel uitdagend. Hij klapte zijn nagels natuurlijk niet uit, en wachtte op het teken van de ander dat hij er ook klaar voor was. "Klaar?"

Tag: Smokegaze
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Fight! {Clanevent JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:16

Verbaasd keek ik op toen ik hoorde hoe een stem een omroep deed, het was sowieso niet Butterstar en Wolfgaze lag zover ik wist nog in de medicine cat den. Met een frons keek in in de richting waar het geluid vandaan kwam om vervolgens verbaasd mijn wenkbrauwen omhoog te laten schieten. Wat deed Panthergrowl daar nou? Waarom was hij als een doodnormale warrior de Clan aan het toespreken? Hoewel ik het raar vond was ik toch nieuwsgierig waarom hij daar dan toch stond om de Clan toe te spreken waardoor ik wel aandachtig mijn oren naar voren spitste.
"Ik had het idee om een vechtpartijtje te houden." sprak hij waardoor ik hem verward aankeek, wat? Wat wilde hij bereiken met gevechten binnen de Clan?
"De riverclan is niet geweldig populair bij de andere clans op het moment, dus moeten we iedere kans pakken om te trainen. En niet alleen de apprentices!" ging hij verder, zijn motivationele speech de Clan toesprekend waardoor de meesten het wel in zagen om een vechtpartijtje te houden om hun vecht vaardigheden te verbeteren. Om eerlijk te zijn leek het me niet echt een slecht idee, iedereen kon het wel gebruiken om hun vaardigheden even te verbeteren, of deze nou wonderbaarlijk goed was of niet. Ik luisterde nog toe naar de rest van zijn speech waarin hij vertelde dat nagels gebruiken niet was toegestaan omdat we elkaar niet wilden verwonden natuurlijk. Ik keek toe hoe Smokegaze gelijk op Panthergrowl afstapte.

Ik keek wat om me heen, zoekend naar iemand van mijn ogen grote om een beetje mee te nepvechten. De adrenaline stroomde al door mijn aderen heen toen ik zag hoe al meerdere katten om mij heen begonnen te sparren met elkaar terwijl ik zelf nog een partner moest zien te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Fight! {Clanevent 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:22


Oh, Panthergrowl dacht even op hem neer te kijken, een volbloed maine coon. Hij ging recht op staan en keek nu recht in de ogen van Panthergrowl met zijn lange, dikke staart licht zwaaiend in de lucht. "Nee," was zijn korte antwoord, grommend. "Dat dacht ik," reageerde hij venijnig terug. Hierbij daagde Smokegaze Panthergrowl uit, waarbij de grijze warrior door zijn poten zakte en naar hem gromde, uitdagend. Smokegaze bleef staan zoals hij stond, hoog, stevig en dominerend. "Klaar?" Vroeg de iets oudere warrior, íets ouder. "Altijd," reageerde Smokegaze met een glinstering in zijn ogen. Vechten was zijn hobby én hij was er uitzonderlijk goed in. Zonder teken schoot zijn poot met zijn klauwen naar binnen naar de kop van Panthergrowl. Het kwam onverwachts, er was niks aan zijn lichaam gezien geweest dat hij dat zou uitvoeren. Zijn tanden ontblootte zich en na die klap schoot hij naar voren, beide poten om de hals van de andere kater heen. Zijn lichaam was breder gespierd dan die van de ander, wat maakte dat zijn aanvallen veel impact gaven. Daarnaast was hij gewoon hartstikke snel, ondanks zijn bouw. Allemaal geleerd van zijn oudere broer, Thistleclaw, wie dat weer had geleerd van Smoketear, een bekende kater in deze clan. De zoon van Stormstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Fight! {Clanevent Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:35

"Altijd," beantwoordde Smokegaze de eerder gestelde vraag en Panther haalde zijn schouders op. Als de ander niet in de starthouding wilde staan, was dat goed voor hem.
Uit het niets vloog er een poot op zijn kop af, die de grijze kater hard raakte. Met een verdwaasde uitdrukking staarde hij naar de ander, die nu al op hem afgesprongen was en zijn poten nu op zijn nek richtte. Met een grom ging Panther staan en liet zijn poten nu op de kop van Smokegaze vallen, zodat ze via daar naar zijn schouders konden glijden waarbij hij de ander neer kon duwen.
Zijn medeclanner had duidelijk veel vechtervaring, waar Panther niet veel van had. Toch had de grote grijze kater wel de kracht die je nodig had, maar ervaring, dat kon hij wel gebruiken. Misschien was hij wel degene die dit oefen gevecht nodig had, en niet zijn clangenoten.

Tag: Smokegaze
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Fight! {Clanevent 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:40

Smokegaze wou de grijze kater niet onderschatten, maar hij kreeg ergens de vermoedens dat de robuuste kater zelf meer ervaring had dan de grijze kater voor hem. Panthergrowl was los gekomen uit zijn greep om zijn hals en had nu zijn beide poten op zijn schouders liggen. Meteen stapte Smokegaze snel naar achteren, waarbij het logisch was dat Panthergrowl zijn evenwicht zou verliezen, gezien hij niet met vier poten op de grond stond. Van dat moment maakte Smokegaze gebruik en beukte zijwaarts tegen de flank van Panthergrowl aan, waarbij hij wat om hoog schoot en een poging deed zijn tanden, niet te hard, in de nek van Panthergrowl te zetten. Hard genoeg om het te voelen, maar niet hard genoeg om wondjes te veroorzaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Fight! {Clanevent DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:42


"Iedereen even luisteren!" Graywing keek een beetje verrast op van zijn maaltijd. Panthergrowl, een kater waar hij een paar dagen geleden nog een aanvaring mee had gehad stond in het midden van het kamp. "Ik had het idee om een vechtpartijtje te houden." Riep hij, en Graywing schrokte snel de laatste hap van zijn vis naar binnen om vervolgens naar Panther te kijken. Hij was geen deputy en zeker geen leider, maar blijkbaar vond hij toch dat hij het recht had om dit te doen. Graywing had er eerlijk gezegd wel vrede mee. Riverclan stond op het moment ook niet echt in een goed blaadje bij de andere clans. "De riverclan is niet geweldig populair bij de andere clans op het moment, dus moeten we iedere kans pakken om te trainen. En niet alleen de apprentices! Dus dacht ik dat we deze avond konden besteden aan oefenen. Natuurlijk tegen een mederiverclanner, die we niet willen verwonden, dus zijn nagels niet toegestaan. Zie het als een stoeipartijtje, maar dan serieuzer." De zwarte kater stond rustig op een liep toe. Zijn vechtskills waren inderdaad een beetje roestig geworden, en dus kon hij wel een training gebruiken. Panthergrowl gaf het startsein, en werd gelijk geconfronteerd door Smokegaze. Graywing lette niet echt op hen. De twee katers hadden het namelijk alle twee erg hoog in hun bol. Andere katten begonnen al met sparren en Graywing liep op de dichtstbijzijnde kat af, Ashbrook. "Heb je ook zin om te gaan sparren?" Vroeg hij op een vriendelijke toon en met een grijns op zijn smoel. Het maakte hem niet echt uit met wie hij trainde. Zolang hij maar lol had.

Tag: Ashbrook
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Fight! {Clanevent XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:43

Haar diep blauwe ogen waren gesloten. Ze had er voor gekozen om zichzelf te plaatsen vlak voor haar den om te genieten van het zwakke zonlicht van de middag. De stem van Panthergrowl liet haar echter opkijken en even trok ze met haar oren. Zo zo zonder het haar te vragen zette die wel een hele duidelijke stem op. De stem werd daardoor ook meteen tegengesproken door Smokegaze iets dat haar zachtjes liet glimlachen terwijl ze zelf niet bewoog. Ze wou wel eens aanzien hoe Panthergrowl dit ging leiden. Ja het was geen geheim dat Wolfgaze nog altijd in de medicine cat den en wellicht was het tijd om naar een vervanger te gaan kijken. Dan was het nuttig om van iedereen hun kracht te zien. Zou die van Panther in de clan toespreken liggen?

-open
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Fight! {Clanevent NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 21:16

Al een tijdje zat de poes op de open plek, haar blik gericht op enkele apprentices die met elkaar aan het stoeien waren. Het was belangen na niet goed, maar ze was blij dat ze zich met dat bezig hielden in plaats van alleen maar te luieren in hun nest. Ze richtte haar kopje op toen ze panthergrowl plots de clan hoorde toeroepen. Even haalde ze haar wenkbrauw op bij wat ze zag. De kater was nog maar een vijf-tal moons warrior, maar dat leek hem niet tegen te houden om goed van zich te laten horen. Ergens vond ze het goed, maar toch had ze er haar bedenkingen bij. Haar ogen kneep ze tot spleettjes toen Smokegaze hem zo tegensprak. Ze waren samen apprentice geweest, dus echt respect voor elkaar verwachtte ze niet, maar zulke uitspraken spraken haar niet echt aan. Ze trok zichzelf recht en trippelde naar Butterstar toe, die iets verder naar het duo aan het kijken was. "Denk je dat er binnenkort een gevecht aan komt?" vroeg ze aan de leader en hield haar blik gericht op de katten die tegen elkaar begonnen te sparren. Panther had een groot deel van de katten weten te overtuigen, al zag ze wel dat de iets oudere warriors netjes aan de kant bleven zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Fight! {Clanevent XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 21:45


Een zucht gleed over haar lippen kijkend naar de vechtende katten. Het was niet fijn dat sommige in de andere clans spraken over dat ze op oorlog uit was. Het was het tegenovergestelde juist maar toch moest ze haar clan klaarmaken voor alles. Zeker met de spanning met dank aan de dassen wist ze gewoon niet wat ze kon verwachten. De plotse stem van Silvercloud liet haar even opkijken en ze moest even diep adem halen voor ze haar kopje naar de warrior draaide. Er lag een zekere pijn in haar ogen terwijl ze langzaam knikte. "Is het niet voor de dassen die wij binnenkort zullen moeten aanvallen dan is het wel Thunderclan die vandaag of morgen Sunningrocks terug wil nemen." Mompelde ze en keek naar de katten. "Het belangrijkste is is dat wij klaar zijn voor alles dat kan komen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Fight! {Clanevent B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 21:57

Mokkend keek de calico kater toe hoe iedereen een parter vond behalve hij. Met een zuchtje vouwde hij zijn oren naar achteren en stak zijn gevlekte pels gehumeurd op. Hmff. Zeker omdat zijn bouw vreemd was. Wat kon hij er nu aan doen? Zijn poten waren langer dan gemiddeld en zijn achterpoten buiten gewoon gespierd. En toch verloor hij ondanks dat zijn lichtelijk brede bouw niet. Hij was van alles wat. Maar nooit genoeg om erbij te horen. Gehumeurd dat hij nu niet mee kon doen keek hij rond. Dat was echter tot zijn zilveren ogen op een tweetal katten viel. Butterstar en Silvercloud. Nou ja. Dan maar met de poezen kletsen als een stel bejaarden. Na nog een zwiep van zijn staart en een teleurgestelde blik te hebben geworpen op de vechtende katten liep hij op het tweetal af. "Hallo ma lady's~" begroette hij enigszins beleefd terwijl hij wat opving over vechten. Die dassen waren een groter probleem in zijn ogen. Maar goed. Hij stond al niet op zulke goede voet bij de clan en dit wou hij zeker verbeteren. Al betekende dat niet dat zijn gedrag zou veranderen.. Op het moment was hij vooral teleurgesteld dat hij niet mee kon sparren met de katten die momenteel bezig waren.

Tag; Butterstar, Silvercloud
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Fight! {Clanevent JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 10:00

Vanuit mijn ooghoeken zag ik een grijze/zwarte kater op mij afkomen. Gelijk draaide ik mijn hoofd in zijn richting waardoor ik hem gelijk herkende, Graywing. De kater was duidelijk wat groter dan mij wat ook wel logisch was, het was gewoonlijk dat katers groter waren dan ons. However, ik nam aan dat hij naar mij toe kwam om een partner te vinden voor het sparren. "Heb je ook zin om te gaan sparren?" vroeg hij aan mij terwijl een vriendelijke en zachte toon zijn stem streelde. Ik zag hoe een grijns met zijn lippen speelde waardoor ik grinnikte. "Maar natuurlijk, Graywing," zei ik tegen hem. Ik besloot om hem beginnen aan hem over te laten aangezien ik nog nooit echt gespard had, naja wel toen ik 10 manen jonger was maar dat is ook wel weer een tijdje geleden. Ik prentte goed in mijn kop dat ik niet mijn nagels uit hun hulsjes mocht laten schieten aangezien dat dat vaak instinctief gebeurde bij de meeste katten.

T A G ;; Graywing
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Fight! {Clanevent DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 10:38


"Maar natuurlijk, Graywing," Antwoordde Ashbrook, en de zwarte kater knikte, blij dat ze zijn naam al kende. Hij stapte een passen bij haar vandaan en stond nu recht tegenover de poes. Het viel hem nu eigenlijk pas op hoeveel kleiner ze dan hem was dus hij besloot rustig aan te doen. Het was voor hem tenslotte maar een spelletje en geen serieuze training. Hij ging in een stevige houding staan en keek Ashbrook nog even grijnzend aan. "Klaar?" Vroeg hij. Graywing zou niet als eerste aanvallen, omdat hij een beetje bang was om haar pijn te doen. Het was tenslotte wel een dame die tegenover hem stond. "Come at me, sweetheart." Zei hij daarom als teken dat hij een aanval van haar kant verwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Fight! {Clanevent NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 14:56


Even richtte de zilveren poes haar ogen op Butterstar toen deze antwoordde op haar eerdere vraag. "Is het niet voor de dassen die wij binnenkort zullen moeten aanvallen dan is het wel Thunderclan die vandaag of morgen Sunningrocks terug wil nemen." Ze knikte kort bij de woorden van de deputy en even liet ze haar blik naar Warpaw gaan, een apprentice die naar hen toe strompelde. "Het belangrijkste is is dat wij klaar zijn voor alles dat kan komen.." Silvercloud richtte haar ogen zijdelings op Butter toen deze nog iets aan haar eerdere woorden toevoegde. "Over dassen gesproken, ik heb ze overlaatst nog geroken bij de twoleg brug." mompelde ze en richtte zich vervolgens iets meer op. Hallo ma lady's~" Ze keek op toen de apprentice hen had bereikt en hen beide begroette. Het enige wat ze deed om hem te begroeten was kort knikken. Ze kende de kater niet goed en had bepaalde verhalen over hem gehoord, waardoor ze automatisch op haar hoeden was.

Tag: Butterstar & Warpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Gemstone
StarClan
Fight! {Clanevent DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Gemstone
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 16:52

Ze had toch echt even vol verbazing staan kijken naar Panthergrowl die spontaan zijn mond opende en een of ander nep gevecht verkondigde. Dacht hij nou werkelijk dat dat een goed idee was? Ten eerste Gemstone was niet een vechter, ten tweede Panther was wel de laatste naar wie ze ooit zou luisteren. Butterstar zou dan ook geheel mousebrained zijn als ze ooit de punk iets van macht zou geven in riverclan daarom verbaaste het haar ook uiterst dat de clanleader dit toneelstuk toe liet. Smokegaze leek echter alles behalve happy met de verkondiging en liet dit ook duidelijk horen waardoor de tabby kattin begon te snorren van het lachen. Dit was nog eens leuk entertainment om te zien. Even bleef ze er naar kijken voor ze rond zich keek. Misschien zou zij ook nog wat kunnen doen. Ze wou tenslotte die dassen terug zien te krijgen. Probleem was.. Wie zou met haar willen sparren?

- open Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Fight! {Clanevent JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 16:59

Een grijns speelde met zijn lippen terwijl hij in een stevigere houding ging staan. Vrijwel meteen deed ik dat ook om me voor te bereiden. "Klaar?," vroeg hij aan me waardoor ik eigenlijk verwachtte dat hij als eerste aanwilde gaan vallen, alhoewel toen hij zijn woorden vervolgde bleek natuurlijk dat-dat niet zo was. Mentaal haalde ik mijn schouders op. Ik knikte uiteindelijk en sprong in een flits op zijn schouders om een poging te maken hem om te duwen. Eigenlijk was het best een grappig gezicht voor de katten die alleen maar toekeken aangezien het natuurlijk niet verplicht was om mee te doen, de katten die aan het sparren waren leken net een stel uit de kluiten gegroeide kittens die een spannend gevecht aan het na doen waren.

T A G ;; Graywing
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Fight! {Clanevent DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 17:57


De poes knikte en Graywing zette zijn poten stevig op de grond. In een flits sprong ze naar voren en kwam op zijn schouders terecht. De kater voelde dat hij met moeite zijn evenwicht zou kunnen hervinden, maar in plaats daarvan liet hij zich gewoon vallen. Zijn poten maaiden door de lucht en grepen Ashbrook beet. Hij grijnsde terwijl hij haar meetrok in zijn val. Ze kwamen allebei met een zachte plof neer, en vrijwel meteen rolde de kater zich boven op haar, en zette zijn poten stevig, maar niet al te hard op haar borst. Stiekem hoopte hij dat ze nog een slimme ontsnappingstechniek voor hem in petto had anders zou ronde 1 wel heel snel eindigen. "Was dat alles?" Vroeg hij met een zelfverzekerde grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Fight! {Clanevent Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 19:42

Zijn poten rustten op de schouders van Smokegaze. Net toen de grijze kater door wilde gaan met aanvallen, zette de andere warrior een paar passen achteruit en met een grom liet Panther zich weer op alle vier de poten vallen. Hierbij beukte de maine coon tegen hem aan en zette hierna zijn tanden in zijn nek.
Toch liet Panther het hier niet bij zitten en hij beukte zichzelf omhoog, waarbij hij hard tegen de tanden van de ander aankwam. Dit deed een beetje zeer bij zichzelf, maar het zorgde er wel voor dat hij lost moest laten. De riverclanner duwde zijn poten tegen de flank van Smoke om te proberen de ander om te laten vallen. Hij plaatste vervolgens zijn poten op de borst van de ander, zodat hij hem kon neerpinnen tegen de grond aan.

Tag: Smokegaze
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Fight! {Clanevent   Fight! {Clanevent Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fight! {Clanevent
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: