We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 12:47
Soof, ik wil Cedar x War topic :'D
Lolo, maar het is zo zielig voor mn dude D: Omdat hij een calico kater is heeft hij XXY chromosoom en is voortplanten wss niet mogelijk :c Dus geen mini Warries of hij moet gezegend worden door Starclan >'3
The extreme always seem to make an impression
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 12:51
Als jij maakt is 't goed >) Don't hurt my baby tho ;;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 13:05
Warpaw schreef:
Lolo, maar het is zo zielig voor mn dude D: Omdat hij een calico kater is heeft hij XXY chromosoom en is voortplanten wss niet mogelijk :c Dus geen mini Warries of hij moet gezegend worden door Starclan >'3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 13:12
'Swiftpaw schreef:
Warpaw schreef:
Doe 't laatste dan *smug face*
xD Op het moment haten ze elkaar dus er moet een hele hoop veranderen voor love making xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 13:19
Warpaw schreef:
'Swiftpaw schreef:
Warpaw schreef:
Doe 't laatste dan *smug face*
xD Op het moment haten ze elkaar dus er moet een hele hoop veranderen voor love making xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 13:34
Snowies oogjes zijn open yay :3
Fall
Member
59 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 13:34
Warpaw schreef:
Fall schreef:
Mentale lijstje: Warpaw's geschiedenis lezen :3
Mwuahaha, succes, heel zijn familie is damned xD
Ik hou van lange geschiedenissen, maar ik moet er wel even inkomen, en ik moet nog even de hond uitlaten en spullen opruimen dus dan zou ik tussendoor moeten stoppen - dat lukt me dus niet :') Dus, later, ooit, ga ik dat doen :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 14:09
pfft de stage ging zo goed... voor degenen die het lucht je hartje toen hadden gevolgd, ik snap niet waarom ik zo bang was xD wat zijn die mensen hartelijk zeg, echt een topochtend gehad <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 14:12
Heya kiddos! Ik kom hier even binnenpiepen, want er zijn hier vast wel mensen die me kunnen helpen ^^ Ik heb namelijk iemand nodig die me uit kan leggen hoe je google fonts importeert naar actieforum. Het is volgens de 1000 hulptopics die ik gelezen heb niet lastig, maar toch werkt t bij mij niet :c
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart