|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:12 | |
| - Whisperwind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Whisperwind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Whisperwind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oh dat klinkt wel als leuk werk (: Leer je er ook een beetje van koken of vooral borden wassen?
Voor het afwassen is een vaatwasser xD Ik moet er gewoon koken dus ik leer wel koken xD Fair enough (A) Sounds logical, ook iets anders dan hutspot? Sorry, ik heb like, geen idee wat je zoal moet koken :')
Kate that pun xD https://www.warriorcatsnl.com/t23509-let-s-kill-them Van alles eigenlijk xD Ze hebben een menu elke week en daar staat op wat ze welke dag eten dus het is elke keer een verassing(tenzij ik van tevoren kijk) Oh wow, dat is zoveel meer sophisticated dan ik dacht o: Respect voor dat je dat ook eigenlijk kan, heb je de keuken nog nooit on fire gezet?
Jaja, jouw puns zijn ook goed Marijn ;D Hahaha Het is een uitdaging En ik zweer het als me dat lukt met een elektrische kookplaat dan ben ik echt een mastermind(idiot) Ik zie het je zo doen Kidding, het zou het eerste zijn waar ik bang voor zou zijn though xD wedden dat die elektrische zitten omdat de vorige hulp alles in vlammen op deed gaan? >3 |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:12 | |
| - Tallshadow schreef:
- Whisperwind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Whisperwind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oh dat klinkt wel als leuk werk (: Leer je er ook een beetje van koken of vooral borden wassen?
Voor het afwassen is een vaatwasser xD Ik moet er gewoon koken dus ik leer wel koken xD Fair enough (A) Sounds logical, ook iets anders dan hutspot? Sorry, ik heb like, geen idee wat je zoal moet koken :')
Kate that pun xD https://www.warriorcatsnl.com/t23509-let-s-kill-them Van alles eigenlijk xD Ze hebben een menu elke week en daar staat op wat ze welke dag eten dus het is elke keer een verassing(tenzij ik van tevoren kijk) Oh wow, dat is zoveel meer sophisticated dan ik dacht o: Respect voor dat je dat ook eigenlijk kan, heb je de keuken nog nooit on fire gezet?
Jaja, jouw puns zijn ook goed Marijn ;D Yassss, en also, Tall is geen christmas kat meer? xD |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:13 | |
| - Flutter schreef:
- Draco schreef:
- Flutter schreef:
- Draco schreef:
- Flutter schreef:
- Oeh ga het lezen. :3
Ik ben klaaaaar met posten.
not yet x3 Nu wel weer. >:3 nu niet meer >:3 Aaaaaaah Gelukkig is het spt. xd Yep, anders kon ik het ook niet bijhouden haha |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:13 | |
| Thanks guys <3 Nighty is nog steeds een van mn lievelings katje <3 |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:14 | |
| - Tallshadow schreef:
- Whisperwind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Whisperwind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Whisperwind schreef:
- Tallshadow schreef:
Jaja, jouw puns zijn ook goed Marijn ;D Hahaha Het is een uitdaging En ik zweer het als me dat lukt met een elektrische kookplaat dan ben ik echt een mastermind(idiot) Ik zie het je zo doen Kidding, het zou het eerste zijn waar ik bang voor zou zijn though xD wedden dat die elektrische zitten omdat de vorige hulp alles in vlammen op deed gaan? >3 Ja ik ook wel maar weet nog niet hoe xD Nee die hebben ze al flink wat jaren eigenlijk xD Ik moet denk maar eens gaan posten |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:17 | |
| Nope, he will be again soon though ;D dit setje paste alleen te mooi <3
Begrijpelijk Q, hij is one handsome kater, volgens mij is de enige die m in mijn ogen beat Timesong want daar heb ik allerlei herinneringen aan vanwege eerste indrukken van de site xD
De pyromaan in jou zal er wel iets op vinden Gabs xD Jammer :'( misschien ver daarvoor iemand dan (A) |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:19 | |
| @Emma HAHAHAHAHA Ik wil het bijna proberen xD
14 posts, dat word een uitdaging |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:20 | |
| xD Tall loves christmas. This vreemd want de WC katten vieren het niet eens xD
|
|
| |
Dani(banani) 157 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♛ I don't know where I am and I dont't know how old I am. {R.I.P} ♛Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:21 | |
| - Draco schreef:
- Flutter schreef:
- Draco schreef:
- Flutter schreef:
- Draco schreef:
- Flutter schreef:
not yet x3 Nu wel weer. >:3 nu niet meer >:3 Aaaaaaah Gelukkig is het spt. xd Yep, anders kon ik het ook niet bijhouden haha Weer gepost. Ik ga vaker spt's doen, gaat veel sneller. :'D
Laatst aangepast door Flutter op vr 29 mei 2015 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:21 | |
| - Flutter schreef:
- Draco schreef:
- Flutter schreef:
- Draco schreef:
- Flutter schreef:
- Draco schreef:
- Flutter schreef:
not yet x3 Nu wel weer. >:3 nu niet meer >:3 Aaaaaaah Gelukkig is het spt. xd Weer gepost. Ik ga vaker spt's doen, gaat veel sneller. :'D Yep, anders kon ik het ook niet bijhouden haha Ik ga weer posten en yeah ik ook xd |
|
| |
Dani(banani) 157 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♛ I don't know where I am and I dont't know how old I am. {R.I.P} ♛Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:23 | |
| Nu snap ik ook waarom jij zoveel posts hebt. Of ben je gewoon een spammer? xD |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:25 | |
| - Flutter schreef:
- Nu snap ik ook waarom jij zoveel posts hebt. Of ben je gewoon een spammer? xD
Beide xD Maar het werkt wel voor je posts ja |
|
| |
Dani(banani) 157 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:26 | |
| Hahaha. Ik heb bij al mijn accounts niet zo heel veel posts, want ik wissel elke keer van account. x'3 Ben wel een spammer soms. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:28 | |
| Ik was net chocomel aan het drinken en toen dacht ik 'wow dit smaakt echt naar chocomel...wacht, dat is het ook'
stupid me -.- |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:28 | |
| Eerst had ik dat ook maar toen schakelde ik over op Draco en kreeg hij een bunch posts erbij xd
@Marijn *slow clap* |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:29 | |
| If I'm stupid and you know it clap your hands xD
En dit is mijn spam account <3 lots of posts |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:30 | |
| Hmm met wie zal ik in de RC Sharing tongues posten xD |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:31 | |
| - kittypaw schreef:
- If I'm stupid and you know it clap your hands xD
En dit is mijn spam account <3 lots of posts go on whatsapp and see how smart i am because I gtg sleep but I wont |
|
| |
Dani(banani) 157 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:39 | |
| @Marijn, 1300 posts party! :DD |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 29 mei 2015 - 22:56 | |
| Boem 4 pagina's er bij, en dan zeggen ze dat ik spam X"D |