|
|
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 7:20 | |
| Mornin'
Hahahaha Waz komt wel goed, dat gevoel komt misschien nog wel vamdaag |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 7:31 | |
| Het is echt ijskoud op station |
|
| |
Freedje 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 7:32 | |
| |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 8:46 | |
| En toen zat ik eens een keertje niet op school. Ik wou niet gaan, want ik had een presentatie, maar ik voelde me wel schuldig voor mijn partner als ik niet ging. Ik had die hele nacht nachtmerries erover gehad en natuurlijk ging ik huilen en nu denken mijn ouders dat ik naar de Psycholoog moet. Nu is mijn vader met mijn mentor aan het praten. Ik wil gewoon niet dat mijn mentor weet dat ik het haat om met grote groepen mensen te zijn. Dat is iets wat ik liever buiten school hou. Het is ingewikkeld en ik maak van een vlieg een olifant, ik weet het, maar ik wil gewoon echt niet een presentatie doen voor de nieuw klas die ik heb.
Goedemorgen trouwens. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 9:03 | |
| - Firepaw schreef:
- Ik heb echt nog niet t gevoel alsof dit mn laatste dag is joh. Hierna alleen nog maar verslag schrijven :/
Dat gevoel ken ik, ik moet nu nog 25 dagen maar ik moet nog zoveel doen. Ik weet niet eens zeker of ik er wel genoeg aan heb. :'D |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 9:08 | |
| *hugs Dani* Ik begrijp dat heel goed hoor meid. Ik snap ook dat je liever niet wilt dat je mentor het weet, maar misschien kan die je ermee helpen. Ze hebben zwijgplicht dus het zal niet rond geroepen worden, maar ze kunnen er wel rekening mee houden. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 9:19 | |
| Ik wil mijn diploma. Ik wil dat m'n projectpartner kapot valt en ik wil gewoon in m'n eentje werken. :"D Veel eisen stel ik niet, toch? |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 9:40 | |
| @Julia, Thx <3, ik weet dat ze het niet mogen vertellen, maar deze mentor heb ik toch nog voor 3 jaar en ik wil gewoon niet huilen voor haar. Ik ben gewoon bang om te gaan huilen op school en ik ben bang om presentaties te geven en ik wil gewoon niet alleen zitten in mijn klas. Ik ben er gewoon moe van dat elke keer als ik mensen aanspreek ze me een tijdje later weer negeren. Ik ben nou eenmaal niet zo'n druk persoon als de rest van mijn klas en blijkbaar is dat raar. Ik zie er niet raar uit ofz, ik haal goeie cijfers en ben niet onaardig, dus ik snap niet waarom ze me steeds weer buitensluiten. Ik moet het 2de uur op school komen en heb na school het gesprek met mijn mentor. Ik heb er dus echt geen zin in. :')
Nu ga ik weer vrolijker zijn.
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 9:49 | |
| Nooooh wil nu echt mn nieuwe setje neerzetten maar kan niet want geen internet op comp D: fml x'DD |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 9:50 | |
| Mimi, hoe kan het dan dat je nu wel kan reageren? :') Ik kan je best even de code's doorsturen, dan kan je ze zo erin zetten xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 9:54 | |
| Zit op mn mobiel maar gaat allemaal niet zo lekker xD k ga wel ff.proberen of t werkt cuz i need dat setje |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 9:55 | |
| Ben blij dat je hem zo mooi vindt :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 9:59 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 10:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 10:01 | |
| I love it zal k je wat leuks over die ava vertellen wrm k helemaal verliefd ben. Tis t zelfde plaatje als toen ik dr overnam van Waz en een van de enige dingen di k van waz moest laten was de avatar toem xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 10:02 | |
| Ooh, en achtergrond verhaal :33 Nee, dat is idd wel leuk ja! Ik had 'm gewoon random uitgekozen omdat ze er mooi opstond xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 10:47 | |
| whoo nu kan ik mn mooie setje op mn comp bewonderen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 10:47 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 10:49 | |
| Nee echt ik ben er verliefd op <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jun 2015 - 10:58 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |