"Ik denk niet dat ze dat zouden merken.. '' Oké mooi. Over Riverclan hoef je niet zo veel te weten, dat leer je zelf vast wel. Dan zijn er nog twee clans over. Thunderclan, die ken je vast wel en Bloodclan. Lionpaw beloof me een ding, als je ooit een Bloodclan warrior ontmoet denk dan niet aan eer ofzo maar maak dat je weg komt. Ze zijn levensgevaarlijk en doden voor hun plezier kittens. Hun leider heet Claw. Hun kamp ligt bij de twolegplace in schuren. Een voor de leider, een voor de moederkatten en hun kittens, een voor de belangrijkste warriors en een overgebleven. Elke avond zijn er gevechten wie daar mag slapen. Hun apprentices heten Young Ones en slapen in een soort toren. Aan hun halsbanden kan je zien hoe belangrijk ze zijn. 10 Honden tanden zijn het belangrijkst. Als je zwak of ziek bent laat de clan je vaak in de steek en iedereen ook oudsten moeten hun eigen prooi vinden. En als je de Bloodclan verlaat doden ze je. De poes leek erg veel te weten over de Bloodclan. Thunderclan vertel ik je een andere keer oké? Heb je nog vragen? Ze rolde even weg door het gras en rolde daarna weer terug. Ze stond op en schudde het gras uit haar vacht. Ik kijk echt altijd uit naar deze trainingen. Alles lijkt even zorgeloos en veilig.
[Is goed hoor]