Stranger - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Stranger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Emeraldtail
Member
Stranger - Pagina 3 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 3 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 13:36

"Ik denk niet dat ze dat zouden merken.. '' Oké mooi. Over Riverclan hoef je niet zo veel te weten, dat leer je zelf vast wel. Dan zijn er nog twee clans over. Thunderclan, die ken je vast wel en Bloodclan. Lionpaw beloof me een ding, als je ooit een Bloodclan warrior ontmoet denk dan niet aan eer ofzo maar maak dat je weg komt. Ze zijn levensgevaarlijk en doden voor hun plezier kittens. Hun leider heet Claw. Hun kamp ligt bij de twolegplace in schuren. Een voor de leider, een voor de moederkatten en hun kittens, een voor de belangrijkste warriors en een overgebleven. Elke avond zijn er gevechten wie daar mag slapen. Hun apprentices heten Young Ones en slapen in een soort toren. Aan hun halsbanden kan je zien hoe belangrijk ze zijn. 10 Honden tanden zijn het belangrijkst. Als je zwak of ziek bent laat de clan je vaak in de steek en iedereen ook oudsten moeten hun eigen prooi vinden. En als je de Bloodclan verlaat doden ze je. De poes leek erg veel te weten over de Bloodclan. Thunderclan vertel ik je een andere keer oké? Heb je nog vragen? Ze rolde even weg door het gras en rolde daarna weer terug. Ze stond op en schudde het gras uit haar vacht. Ik kijk echt altijd uit naar deze trainingen. Alles lijkt even zorgeloos en veilig.

[Is goed hoor]
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Stranger - Pagina 3 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 3 Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:34

» Met al zijn aandacht luisterde hij naar het verhaal van de poes. Emerald wist echt heel veel. Hij had er bewondering voor. '' Thunderclan vertel ik je een andere keer oké? Heb je nog vragen?'' Hij schudde zijn hoofd. ''BloodClan klinkt wel eng zeg, ik hoop hen nooit tegen te komen..'' Ze klonken echt vreselijk gevaarlijk. Nee, dat wilde hij niet. Dat zou hem waarschijnlijk ook niet gebeuren. Hij was dan toch of bij Emerald of bij zijn mentoren, die zouden hem wel kunnen beschermen.
Toen Emerald door het gras rolde volgde Lionpaw haar voorbeeld. ''Ik kijk echt altijd uit naar deze trainingen. Alles lijkt even zorgeloos en veilig.'' Hij knikte instemmend. ''En het is heel gezellig!'' Voegde hij er lachend aan toe. Hij hoopte alleen dat de andere RiverClanners niet achter zijn vriendschap met de poes kwamen. Hij wilde haar absoluut niet in de problemen brengen.
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 3 Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:59

De poes stond met tegenzin op. Ik moet zo gaan. Ik heb nog met iemand afgesproken. Het is nogal belangrijk zie je? Jij bent ook belangrijk hoor maar ik krijg een kans die ik niet mag laten gaan. Ik denk dat ik morgen bij zon hoog hier kan zijn. Kan jij dan? Emerald leek gespannen maar ook hoopvol. Weer een mysterie erbij over haar verleden. Misschien ben ik er eerder. Kijk maar wanneer je kan. En vergeet niet even door de rivier te gaan om mijn geur te maskeren.

Laatst aangepast door Emeraldtail op vr 5 jun 2015 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Liongaze
Member
Stranger - Pagina 3 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 21:08

Lionpaw
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
» Met een beteuterd snoetje keek de kater haar aan. Het was super leuk om samen met haar rond te hangen, maar helaas moest ze altijd alweer vlug vertrekken.
De leerling knikte als antwoord op haar vraag. ''Ik kan dan!'' Miauwde hij met een kleine glimlach. Hoe jammer hij het ook vond, het werd inmiddels wel weer tijd om terug naar het kamp te keren. Met een zwiep van zijn staart liet hij haar weten dat hij het begrepen had en door de rivier zal gaan voor hij terugkeerde. ''Tot morgen!'' riep hij haar toe waarna hij richting het kamp sprintte.
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 21:17

Emerald liep naar haar hol. Tevreden ging ze liggen. Lionpaw leerde snel en wist nu al veel van de clans. Hij zou een geweldige warrior worden. na even gelegen te hebben stond ze op om haar geurmarkeringen te controleren. Vorige keer had ze iets als Bloodclan geroken. Ze wist niet zeker of het Draco of een andere kat was geweest. Ze liep haar kleine stukje bos in en keek recht in een paar rode ogen.
[Sorry voor late reactie. Ik moet gaan Sad tot morgen!]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 3 Icon_minitime

Stranger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: