Stranger - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Stranger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Emeraldtail
Member
Stranger - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:33

''Oh, trouwens, ik ben Lionpaw.'' Stelde hij zichzelf nog even voor. Dat was hij even vergeten te doen. ''Ben ik ook vergeten. Ik ben Emeraldtail. Noem me maar Emerald. ''Dat lijkt me super! De leerling leek enthousiast te zijn. ''Alleen moet het dan wel een geheim blijven.'' zei hij. ''Ja dat klopt... Maar ik denk ook dat de katten mijn geur veel zullen ruiken.'' mauwde ze nadenkend. ''Ík denk dat ik wel wat weet.'' haar gezicht klaarde op. Naast fourtrees aan de kant van de RC zit een veldje omgeven door ook best oude eiken. Dat zou een goede plek moeten zijn. Ik moet zo gaan denk ik. Ze keek nu echt blij, haar groene ogen schitterden door de zon en haar vreugde.

[Moet ik je dan ook bij leerling zetten? En me inschrijven bij de mentors? ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Stranger - Pagina 2 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:43

» ''Ben ik ook vergeten. Ik ben Emeraldtail. Noem me maar Emerald.'' Lion knikte als antwoord. ''Ja dat klopt... Maar ik denk ook dat de katten mijn geur veel zullen ruiken.'' Tja, dat was waar. Hij moest misschien even door een ondiep stukje van de rivier gaan rollen voor hij terugging naar het kamp. Dat zou zijn geur waarschijnlijk wel maskeren, toch? ''Ik denk dat ik wel wat weet. Naast fourtrees aan de kant van de RC zit een veldje omgeven door ook best oude eiken. Dat zou een goede plek moeten zijn.'' Misschien dat dat wel een goed idee was, alleen was fourtrees wel ver lopen vanaf het RiverClan kampt ''Ik moet zo gaan denk ik.'' Emerald straalde en keek blij, maar Lion vond het jammer dat ze weg moest. In zijn Clan had hij nog niet echt vrienden, dus tijd doorbrengen met Emerald was super gezellig. ''Kan je niet nog heel eventjes blijven?'' Hij zette zijn liefste puppy ogen op.

[Nee, gezien Emerald geen officieel lid is van de RiverClan en het dus stiekem gaat. (: Je hoeft dus nergens iets in te vullen.]
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:45

[ oké ]
''Kan je niet nog heel eventjes blijven?'' Hij zette zijn liefste puppy ogen op. Goed dan. Nog eventjes. Kan je al een beetje zwemmen? En wat weet je al van andere clans? Je wist niet waar ik vandaan kwam. Ik zou je er veel over kunnen leren.
Liongaze
Member
Els
366
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:50

» Yes! Ze bleef nog even. Dat was weer een opluchting. ''Goed dan. Nog eventjes. Kan je al een beetje zwemmen? En wat weet je al van andere clans? Je wist niet waar ik vandaan kwam. Ik zou je er veel over kunnen leren.'' Wauw, hij ging nog meer leren! Hi had al een beetje geleerd dat hij een mosballetje kon ontwijken, of nou ja, dat was eigenlijk meer ontdekt dan geleerd. Maar alsnog was dat voor hem wel een prestatie. ''Ik kan nog niet zwemmen, en weet ook nog niet zo veel over de andere Clans. Alleen dat ze elkaar niet aardig vinden,'' gaf hij toe. ''Wat zullen we dan eerst gaan doen?'' Vroeg hij met een brede grijns.
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:24

'Ik kan nog niet zwemmen, en weet ook nog niet zo veel over de andere Clans. Alleen dat ze elkaar niet aardig vinden,'' gaf hij toe. ''Wat zullen we dan eerst gaan doen?'' Vroeg hij met een brede grijns.
'Ík denk niet dat leren zwemmen van mij erg veilig zal zijn. Ik denk zelfs dat ik eerder zou verdrinken' zei ze grappend. 'Ik denk dat ik je wel wat kan leren over... Kittypets. Kittypets zijn katten van twolegs. Ik snap ook niet waarom ze daar blijven maar kittypets zijn dol op hun leven. De meeste zijn zacht, pluizig, dom en lui. Soms gaan ze op avontuur -een woord dat ze spottend uitsprak- en komen in het clan territoria. Dan zijn ze met een paar woorden verdwenen en durven ze een maan niet buiten te komen. Maar je hebt ook kittypets die sluw zijn. Spionnen bijvoorbeeld. Ik kan geen voorbeeld noemen maar ze zijn er zeker' miauwde de bruine poes met een donkere ondertoon. 'Sommige zijn gespierd en zouden echte krijger kunnen zijn. Maar de meeste zijn ongevaarlijk' eindigde ze. 'Zo en nu is het tijd om te gaan. Zonhoog is al lang voorbij en je moet naar je clan. Ik stel voor om op de 2de zonhoog weer hier te ontmoeten. Dan laat ik je het veldje zien.' Ze raakte Lionpaws' staart aan met de hare ten teken van afscheid. 'Tot snel' snorde ze. En ze liep weg door het hoge gras op weg naar haar eigen territorium.
Liongaze
Member
Els
366
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:40

» Voordat de poes begon te vertellen ging Lionpaw er eerst even goed voor zitten. ''Ik denk dat ik je wel wat kan leren over... Kittypets. Kittypets zijn katten van twolegs. Ik snap ook niet waarom ze daar blijven maar kittypets zijn dol op hun leven. De meeste zijn zacht, pluizig, dom en lui. Soms gaan ze op avontuur en komen in het clan territoria. Dan zijn ze met een paar woorden verdwenen en durven ze een maan niet buiten te komen. Maar je hebt ook kittypets die sluw zijn. Spionnen bijvoorbeeld. Ik kan geen voorbeeld noemen maar ze zijn er zeker'' Lionpaw luisterde met grote ogen en open oren. Wow, dat wist hij allemaal nog niet. Sluwe kittypets? Bij die gedachte werd hij wel een beetje bang. ''Sommige zijn gespierd en zouden echte krijger kunnen zijn. Maar de meeste zijn ongevaarlijk'' Al deze informatie, zoveel dingen die hij nog niet wist.. Dit kon hij allemaal aan Bearpaw en hun mentoren vertellen, dan leek hij vast heel slim! ''Zo en nu is het tijd om te gaan. Zonhoog is al lang voorbij en je moet naar je clan. Ik stel voor om op de 2de zonhoog weer hier te ontmoeten. Dan laat ik je het veldje zien.'' Lion keek een beetje sip toen ze zijn staart aanraakte met de hare als afscheid. Hij wilde nog niet weg. Thuis had hij geen contact met warriors, en Emerald wist zo veel vette dingen om te vertellen! ''Tot snel, en bedankt!'' Snorde hij. Hij verheugde zich al op de volgende ontmoeting.

[Zullen we nog in dit topic de volgende ontmoeting doen? Smile Dan doen we gewoon een skip-in-time en beginnen we met een volgende dag?]
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 7:17

De zon wierp zijn eerste stralen op het rogue territorium. Emerald rekte zich uit en stapte haar hol uit. Honger had ze niet, maar het hol mocht wel eens nieuw mos. En sleepte het oude mos naar buiten en dumpte het netjes buiten haar territoria. Later kwam ze bij de oude, mossige eik. Dat nam ze mee terug. Toen ze naar de zon hoogte keek herinnerde zich haar afspraak met Lionpaw. Ze rende richting fourtrees, langs de reusachtige eiken, naar het hoogland van de Riverclan. ''Zou hij het niet vergeten zijn?'' dacht ze. Misschien had hij wel al een training van zijn mentoren op dit moment. Ze ging liggen in het hoge gras en viel perrongeluk in slaap...
Liongaze
Member
Els
366
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 9:15

» De nacht was snel voorbij gegaan en de volgende ochtend sloop Lionpaw als een van de eerste het leerlingenhol uit. Even dacht hij na waar ze ookaleeerr hadden afgesproken. Emerald had gezegd dat ze hem wat dingetjes zou leren op het territorium van RiverClan. Hij besloot naar de hooglanden te trekken. De zwart-witte kater was benieuwd of ze er al was.
Eenmaal aangekomen merkte hij een slapende Emerald op tussen het gras. Voorzichtig sloop hij dichterbij. "Boe!" lachte hij vervolgens.

Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 15:17

Eenmaal aangekomen merkte hij een slapende Emerald op tussen het gras. Voorzichtig sloop hij dichterbij. "Boe!" lachte hij vervolgens. ''Mrauw!!'' riep Emerald geschrokken. Lachend keek ze Lionpaw aan. ''Sorry, ik ben ik slaap gevallen na een tijdje wachten. Ik dacht dat je misschien een patrouille of training had'' miauwde ze opgelucht. Laat eens zien wat je geleerd hebt?
Liongaze
Member
Els
366
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 16:51

» Zijn plannetje om Emerald te laten schrikken was succesvol! Het katertje kon zijn lach niet inhouden. ''Sorry, ik ben ik slaap gevallen na een tijdje wachten. Ik dacht dat je misschien een patrouille of training had.'' Lionpaw schudde zijn hoofd en trippelde enthousiast op zijn pootjes. ''Nope! Ik ben als allereerste opgestaan zodat ik hier stiekem heen kon komen.'' Natuurlijk hield de leerling van uitslapen, maar de vorige keer met Emerald was zo gezellig dat hij dat voor geen goud had willen missen. ''Laat eens zien wat je geleerd hebt?'' Even liet hij zijn ogen naar de grond staren. ''Nog niet echt iets nieuws, om eerlijk te zijn. Mijn mentoren zijn allebei geweldig, maar ze hebben het best druk. Daarom vind ik het zo fijn dat ik ook het een van ander van jou leer!'' Miauwde hij enthousiast.
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 16:55

Jagen en vechten zal je nog meer dan genoeg leren van je echte mentoren. Maar kennis van de clans kan je nou eenmaal het beste van een rogue leren. Wij overal en nergens, pikken overal wat informatie op en hebben overal vijanden en vrienden. Ik zal je wat leren over de clans. Dat kan het beste in hen territorium. Ze weten wel dat rogues soms hu territoria in komen dus zolang je naar mij ruikt zal je clan niet in de problemen komen. Met welke clan wil je beginnen?
Liongaze
Member
Els
366
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 17:08

» De leerling dacht eventjes na. Naar het territorium van de Clans zelf gaan leek hem nog een beetje gevaarlijk. Hij kreeg een idee. Met zijn klauw trok hij een grote lijnen in de aarde in de vorm van een vierkant. Dit vierkant deelde hij in vieren, zodat er vier vierkantjes overbleven. ''Laten we doen of dit de vier Clan territoria zijn!'' Miauwde hij, doelend op zijn prachtige tekening. Hij sprong in een van de kleinere vierkantjes. ''Dan doen we of dit ShadowClan is, zullen we dan daarmee beginnen?'' Dit leek hem een iets veiligere manier.
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 17:53

Ze bekeek zijn tekening. ''Ja dit is wel veiliger. Ik zou kunnen vluchten voor patrouilles maar ik zou je nooit aan je lot overlaten'' miauwde ze. Met haar klauw tekende ze veel cirkels, lijnen en rivieren. Dit hier is het kamp, omgeven door braamstruiken dacht ik. Hier is het krijgershol en hier de kraamkamer. Deze klein is de kleine stroom. Er zwemmen geen vissen en hij komt uit in het RC territorium. Dit hier is de kraaienplaats, een geheime voedselbron van de SC katten. Ze vinden daar vaak voedselresten van twolegs en dode prooi. Dat noemen we kraaienvoer. Maar doe het hen niet na! Het is overduidelijk dat de SC meer last heeft van ziektes dan andere clans. Als laatste het thunderpath. Iets waar jij nooit zoveel last van zal hebben maar wat zeker een bedreiging vormt voor de Shadow, Wind en Thunderclan. Er rijden monster van twolegs maar die komen er gelukkig nooit vanaf. Oudsten vertellen verhalen over de noorderwind die de harten van de SC katten verkild.'' Emerald zweeg en was klaar met haar verhaal.
Liongaze
Member
Els
366
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:27

» Gefascineerd keek hij toe hoe Emerald met haar klauwen allerlei cirkels en andere figuren trok in het vierkant dat het ShadowClan gebied moest voorstellen. ''Dit hier is het kamp, omgeven door braamstruiken dacht ik. Hier is het krijgershol en hier de kraamkamer. Deze klein is de kleine stroom. Er zwemmen geen vissen en hij komt uit in het RC territorium. Dit hier is de kraaienplaats, een geheime voedselbron van de ShadowClan katten. Ze vinden daar vaak voedselresten van twolegs en dode prooi. Dat noemen we kraaienvoer. Maar doe het hen niet na! Het is overduidelijk dat de ShadowClan meer last heeft van ziektes dan andere clans.'' Hij knikte. Ieuw, kraaienvoer was toch niet weg te krijgen? Arme ShadowClan, hij begon toch wel een beetje medelijden te krijgen als hij dit zo hoorde. Enthousiast keek hij de poes weer aan als een teken dat ze verder kon met haar verhaal. ''Als laatste het thunderpath. Iets waar jij nooit zoveel last van zal hebben maar wat zeker een bedreiging vormt voor de Shadow, Wind en Thunderclan. Er rijden monster van twolegs maar die komen er gelukkig nooit vanaf. Oudsten vertellen verhalen over de noorderwind die de harten van de SC katten verkild.'' Het thunderpath.. dat klonk eng. ''Wat is het Thunderpath? En hoe zien die monsters er uit?'' Hij was nu al veel dingen te weten gekomen die hij niet wist, en hij kon niet wachten er nog meer te ontdekken.
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:33

''Thunderpath is belangrijk... Maar ik denk niet dat het verstandig zou zijn om in ander territoria te wagen'' mauwde ze nadenkend. Ik denk dat iemand ons wel kan helpen... We zouden in de Thunderclan komen kijken. We hoeven maar een heel klein stukje je erin.

[Is het toegestaan een ander account te gebruiken in dezelfde RP? Een andere kat van iemand die al mee doet aan de RP.]
Liongaze
Member
Els
366
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:42

» Het ThunderClan territorium ingaan klonk wel heel erg riskant. Misschien konden ze dat beter doen als hij zichzelf iets beter kon verdedigen. Dan konden ze samen misschien nog wel meer territoria gaan bekijken. ''Misschien kan ik beter wachten tot ik iets sterker ben, mocht er iets gebeuren,'' stelde hij voor. ''Wauw, ShadowClan klinkt wel erg spannend trouwens,'' hij sprong naar een ander vierkant in zijn kunstwerk in de aarde. ''Laten we dan doen of dit de WindClan is, weet je daar ook zo veel over?'' Dit was zó spannend allemaal.

[Wat bedoel je? Je mag niet met twee van je eigen accounts in 1 topic, gezien je dan zeg maar met jezelf aan het RP'en bent. Maar een ander persoon kan wel met iemand van zijn accounts in het topic komen als dat is wat je bedoeld Smile]
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:34

De windclan bestaat vooral uit gras met hier en daar een boompje. Hoogland dus. De leider heet Everstar en als ik het goed heb is de nieuwe commandant Snowlion ofzo. Ze zijn goed in het jagen op konijnen en de Windclan stond erom bekent een beetje bangig te zijn mauwde ze lachend. Maar ik denk dat Everstar dat zat is want, ik heb gehoord dat Snowlion geen lieverdje is. Laatst hadden ze last van dassen. Everstar zei dat ze weg waren maar ik kwam er laatst nog een tegen in de Wastelands.

[Sorry ik was te lui voor leestekens enzo. En ik heb me in de problemen gewerkt in een stuk of 3 topics dus vandaar dat ik soms langzaam reageer. ]
Liongaze
Member
Els
366
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 10:01

» ''De windclan bestaat vooral uit gras met hier en daar een boompje. Hoogland dus. De leider heet Everstar en als ik het goed heb is de nieuwe commandant Snowlion ofzo. Ze zijn goed in het jagen op konijnen en de Windclan stond erom bekent een beetje bangig te zijn,'' Emerald lachte. Lion lachte mee. Waarom zouden ze zo bang zijn? Ze waren wel het snelst van al. Dat zou hen al zekerheid moeten geven. ''Maar ik denk dat Everstar dat zat is want, ik heb gehoord dat Snowlion geen lieverdje is. Laatst hadden ze last van dassen. Everstar zei dat ze weg waren maar ik kwam er laatst nog een tegen in de Wastelands.'' Dassen? Daar had hij ook het een en ander over opgepikt gezien Butterstar zich ermee bemoeid had. Heel veel had hij er niet van opgevangen. ''Maar waarom is WindClan dan zo bang? Ze kunnen super snel rennen toch? Dan lijkt het me dat ze wel veilig zijn,'' miauwde hij geïnteresseerd. ''En wow, die Snowlion lijkt me wel eng hoor.'' Gelukkig hadden zij een vriendelijkere deputy.
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 10:10

'Maar waarom is WindClan dan zo bang? ''Ik zou het het niet weten, maar ik let niet zoveel op de clans.'' antwoordde ze. Ze keek even nadenkend. ''Ik vraag me af of de clan het zou merken als je een dagje weg was. Ik zou je graag mijn territorium laten zien.
Liongaze
Member
Els
366
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 10:21

» ''Ik zou het het niet weten, maar ik let niet zoveel op de clans.'' Dat begreep hij wel. Emerald was immers niet voor niets een eenling. Die bleven meestal bij de Clans uit de buurt. De Clans waren dan meestal ook wel gemeen tegen hen. ''Ik vraag me af of de clan het zou merken als je een dagje weg was. Ik zou je graag mijn territorium laten zien." Lionpaw knikte. "Ik denk niet dat ze dat zouden merken.. Of nouja, dat hoop ik maar. Ik zou graag zien waar jij leeft!"

[Sorry voor de laatheid!]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger - Pagina 2 Icon_minitime

Stranger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: