|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Black Smoke za 13 jun 2015 - 11:21 | |
| Ontkennen dat ze het spannend vond deed ze niet, maar wat verwachtte je anders van een kattin die een redelijk zorgeloze jeugd had gehad en nog nooit bij het hebben van kittens stil had gestaan. Dat was simpelweg omdat ze niet wist wat er ging gebeuren, dat ze geen idee had wat ze moest doen als er iets fout zou gaan. Vertrouwen op haar instincten, op haar moederliefde, dat moest ze dan maar. Gelukkig was Forest er voor haar, want telkens als ze aan hem dacht wist ze dat ze er niet alleen voor stond. Het voelde zo fijn toen hij zich weer wat dichterbij bracht en warm naar haar glimlachte. Het leefde daarbinnen, haar kleine warriors. Haar gezichtsuitdrukking veranderde weer naar warm, waarna ze haar ogen sloot. "Ik laat je nooit meer gaan," mauwde ze toen zachtjes waarna ze lichtjes haar kop weer tegen die van hem aandrukte. Tevreden slaakte ze een korte zucht, waarna ze haar ogen weer opende en hem aankeek. |
| | | Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Black Smoke di 16 jun 2015 - 21:25 | |
| Wel, ze was even stil toen hij het net had gezegd, maar haar groene blik werd al snel weer warm, en ze gingen dicht. "Ik laat je nooit meer gaan," beloofde de kattin, en haar kop raakte de zijne liefdevol aan. Hij wreef terug. Hij kon echt wel wennen aan dat gevoel. Haar kop zo tegen de zijne, die warme aanraking. Een zucht kwam over haar lippen, en ze trok terug, om hem weer aan te kijken. "Ik zou het niet toestaan," fluisterde de zwarte warrior zacht, en gaf haar een likje langs het puntje van haar oor. "Ik hou je altijd vast, Struggle, altijd. En als ik dat niet doe, betekent dat jij een stap vooruit bent, an dat ik achter je sta om je op te vangen," Hij had zijn ogen slechts halfopen. Vreemd. Het leek altijd moeilijk als katten van dit soort dingen zeiden... Maar als het erop aankwam ging het vanzelf.
|
| | | Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Black Smoke zo 21 jun 2015 - 9:10 | |
| Voorzichtig sloot ze haar ogen toen de kater met zijn tong langs het puntje van haar oor streek, terwijl ze weer dicht tegen hem aan gekropen was en zich wat kleiner maakte. Hij zou haar beschermen tegen alles daarbuiten, hij zou haar en de kittens beschermen voor gevaren. Want ze vertrouwde hem, iets wat ze altijd al had gedaan. "Je bent te lief, Forest," klonk haar stem zachtjes bij zijn lieve woorden. "Je bent het belangrijkste in mijn leven, het mooiste wat ik ooit ben tegen gekomen. Bij jou wil ik voor altijd zijn." Haar stem klonk zacht, kwetsbaar, maar het was recht uit haar hart gesproken en zo puur als het maar kon zijn. "I love you, from the moon and back." |
| | | | Onderwerp: Re: Black Smoke | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |