Algemene Onzin Topic - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 20:37

Leopardkit, schreef:
Als ze aan Loki zitten hé, Thor kan ik nog nét handlen maar mn Loki D: Loki is awsome, lees zijn Edda, hij is zelfs moeder geworden. MOEDER. *Huggled dr mythologie* Ik verpest echt veel films door in die mythologie te kijken xD

Dat is echt het mooiste dat ik deze week heb gehoord X"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 20:43

Yup, Loki ging een gok aan met een reus dat deze een verwoeste stad binnen 6 manen af zou krijgen. Maar omdat hij een reuzenpaard had werkte hij super snel en had Loki bijna de zon, maan en Freyja (een van de belangrijkste goden) vergokt xD Dus veranderde hij in een merrie en leidde de hengst weg. Naja, toen kwam Loki in iets verzeilt en is hij bevallen van een 8 benige hengst, Sleipnir. Die hij aan Odin af moest staan :'3 Loki is a proud mommy <3
Littlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 20:49

Ik heb dit liedje zovaak op de radio gehoord, en kon er nu pas achter dat dit om Paul Walker gaat.
Plots is het tien keer zo mooier en droeviger D:
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 20:56

Wow James xD Dat is geniaal xD

Hij is zo cool Chi D:

Nu Die another day kijken (:
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:07

@James: WHAT??? Het ergste is nog dat ik dit in de stripboeken zo zie gebeuren [als het nog niet gebeurt is^^]
Leopardspirit
Member
Jamie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:11

Ik zie het ze ook nog doen, er is op DA wel een klein stripje ervan te vinden (A) Echt heel awsome xD Loki is verder nog vader van 2 zonen, dan nog een enorme slang, de wolf Fenrir, en zijn dochter Hel { Half vrouw, half onmens zwart. De onderwereld is naar haar vernoemt} In de Edda vers 38, 39 is een stukje naar de slang en wolf geschreven, is een van mijn favoriete stukjes <3 *voelt zich een nerd* xD
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:15

Volgens mij heb ik die strip ook een keer gezien, Ksnapte er toen eigelijk helemaal niks van^^ Wel cool dat je zoveel van mythologie weet. Ik vind het ook wel interessant, maar als ik eens iets wil opzoeken is het echt vet vaag allemaal.
Leopardspirit
Member
Jamie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:18

Wiki helpt veel :'3 Ik begon met Hati en werkte toen uit. Ik heb verder wat strips gelezen erover en een groot deel van wikipedia. Eerst vond ik de griekse goden helemaal interessant maar Noors heeft het gewonnen (a) Ik heb ook de Edda gelezen, daar staan kleine stukjes in over enkele goden enzo~ Je moet wel door het oud engels heen kunnen lezen xD In het begin snapte ik het ook niet maar als je er eenmaal inkijkt is het wel heel episch :3
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:20

morgen komt mijn pc aan :'D *happiness overload*
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:22

Ik moet echt actiever worden x'D Maar enkel Fawnie heeft postinspiratie op dit moment~
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:23

De griekse Mythologie is ook heel interessant. Wij hebben een vak op school dat gaat over de kunst en cultuur van de oudheid en dus ook over de mythologie alleen je moet Latijn hebben om het te kiezen, en zo slim ben ik niet^^ Nou ja, Griekse mythologie leren we ook van Wonder Woman.

Maar die oude boeken enzo zijn wel echt cool, misschien als ik ooit een keer vakantie heb ofzo, zal ik dat ook eens onderzoeken.
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:25

Fawnstep schreef:
Ik moet echt actiever worden x'D Maar enkel Fawnie heeft postinspiratie op dit moment~
know the feeling, probeer nog wat te posten met Mazie, maar ik denk niet dat echt actief ga worden voor de grote vakantie :c
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:35

Graywing schreef:
De griekse Mythologie is ook heel interessant. Wij hebben een vak op school dat gaat over de kunst en cultuur van de oudheid en dus ook over de mythologie alleen je moet Latijn hebben om het te kiezen, en zo slim ben ik niet^^ Nou ja, Griekse mythologie leren we ook van Wonder Woman.

Maar die oude boeken enzo zijn wel echt cool, misschien als ik ooit een keer vakantie heb ofzo, zal ik dat ook eens onderzoeken.

Griekse mythologie is AWESOME! Zelf heb ik me soort van bekeerd tot die Godsdienst xD Lol. Sounds really weird.
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:44

Ik vind dat soort verhalen ook altijd wel leuk om te horen, alleen krijgen we er niets van op school {nouja misschien op Gymnasium wel maar ik ben slecht in talen dus nog moeilijker word het echt niet}

Ik kom niet verder dan dat ik al wist wat Sleipnir was {behalve hoe hij dus ontstond} en dat ik wist wat Fenrir ongeveer was... Fenrir had 2 {of was het 3?} kids toch, een daarvan was toch Hati?
#nopeikbenhopeloos
Leopardspirit
Member
Jamie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 21:57

Ik heb er ook geen lessen in maar een groot gevoel van nieuwsgierigheid in zulke oude geloven :'3

Fenrir heeft twee zoons, Hati die de maan achterna jaagt (Máni) En Sköll die de zon achterna jaagt (Sól) Ik gebruik beide vaak als een naam voor mijn mens personages xD

Ik heb daarbij ook nog een rare fasinatie voor Ijslands en diens gewoontjes/gebruiken x.x Ik ben raar (A)
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 22:18

Niet raar hoor, het is ook waanzinnig interessant (:

Well, guten nacht to all of you!
Shaggydog
Member
Sanne
86
Actief

CAT'S PROFILE
Shaggydog
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 22:51

Mocht iemand zin hebben, ik heb een topic open staan bij SC territoryyyy

groetjes enzoo
Clouddust
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 23:12

nou, net iets geplaatst in het lucht je hartje topic en het positiviteitstopic.
Noujaaa wat een multitasker ben ik toch xD
morgen ga ik er alles aan doen om mijn rare gevoel weg te vagen, en dan heb ik weer wat daagjes vrij <3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 8:48

Goedemorgen iedereen! Iedereen leuke dag vandaag?
Na vandaag een lekker lang weekend (:
Leopardspirit
Member
Jamie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 9:47

Dat moment waarop je een bepaalde fotograaf zoekt omdat je weet dat die het perfecte plaatje heeft :c Damn, I hate this x.x
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: