|
|
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 19:58 | |
| MIJN VERJAARDAG |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 19:59 | |
| Ik mag jouw zus wel xD Is er dan ook een soort Marvel vs DC Comics war aan de gang in jullie huis? Dat zou hier echt gebeuren als we niet allemaal voor Marvel waren geweest (A) We hebben ook de hele tijd discussies over de beste Bond & Bond films, kijk je die?
Oh no D: Spair me James xD Don't kill Tall in your topic, Ever is already killing him
Oh geweldig!! Alvast gefeliciteerd!! |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:00 | |
| Misschien indirect (a) Ik beloof niks >3 |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:02 | |
| Net niet^^ aangezien mijn zus ook een grote fan is van Wonder Woman, ze is ook een echte feminist dus ik heb haar ook zover gekregen om Birds of Prey te lezen om haar een beetje aan de DC kant te krijgen.
Daar heb ik nog nooit over gehoord, waar gaan die over?
|
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:08 | |
| Nu ben ik nieuwsgierig James xD
Haha xD That's a job well done I'd say ;D Nu ben ik even diep geschokt though, je gaat me niet vertellen dat je nog nooit van JAMES BOND gehoord hebt?! 007? Q? Bond… James Bond?
|
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:12 | |
| ohhh James Bond, ik dacht dat je het over iets anders had xD Kheb eigenlijk nog nooit een James Bond film gezien, best ernstig eigenlijk. - Had je trouwens ook al eens van de nieuwe Thor serie gehoord^^:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:16 | |
| Dude hoe kan je zoveel gezien hebben en niet James Bond?! Dat is best dramatisch xD Ik moest eraan denken aangezien we vanavond Die another day gaan kijken, wat een van de geniaalste grapjes heeft, namelijk een onzichtbare Aston Martin Vanquish die ze niet zo noemen maar de Aston Martin Vanish #slechtehumor xD
Ik hoopte dat die Thor serie een grapje was D: Ze hebben Loki toch niet ook een vrouw gemaakt? Denk je dat het wat is? |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:16 | |
| I need topics ;-;
Van Dc ken ik bijna niets, en dat van Marvel vind ik over het algemeen wel goed. Maar ik ga nooit naar de bios dus zie films meestal pas als ze op tv komen X"D |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:20 | |
| Lol.
De serie is echt geen grapje, er zijn al 7 issues uit. Het is echter wel serieus. In de vorige serie verloor Thor zijn hand en was daarna niet meer waardig en kon zijn hamer niet meer oppakken. Een tot nu toe onbekende vrouw was waardig en is nu the godess ot thunder^^ Ik ben Loki trouwens nog niet tegengekomen in de serie, maar die loopt ook wel ver voor op de films. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:22 | |
| Als Loki ook een vrouw word ga ik echt heel hard lachen na een hele whut? periode |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:23 | |
| I know right!
Wow, dramatisch o: In de films hadden ze Thor's hand toch zo opgelost dat hij hem terugkreeg aangezien dat alles een illusie van Loki was, dat verklaart wel hoe ze alles veranderen xD Ik hoop maar dat je Loki snel krijgt, is hij in de comics ook zo grappig?
Haha xD Inderdaad Anouk |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:25 | |
| - Hellhound schreef:
- Als Loki ook een vrouw word ga ik echt heel hard lachen na een hele whut? periode
Ik denk niet dat Loki een vrouw word, want Thor werd eigenlijk ook geen vrouw, Er is gewoon een nieuwe Thor en de oude noemt zichzelf nu Odinson. @Emma: Ik weet het niet. Dit is de eerste Thor serie waar ik aan begonnen ben, trouwens ook de eerste Marvel xD Maar Bye mensjes, Ik ga lekker eten^^ |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:26 | |
| Omg, dat ga ik niet accepteren D: *huggled Noorse mythologie* Don't touch mah Loki, don't touch mah Thor xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:28 | |
| Eet smakelijk! & dan begin je wel meteen met een interessant Marvel xD Zolang Loki maar niet verandert wordt D: Ik ben volledig met James on this, al mogen ze Thor hebben (A) |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:32 | |
| What I see happening: Er gebeurt iets met Loki en een vrouw neemt zijn plaats in net zoals bij Thor is gebeurd. En dan gebeurt er weer iets met de twee mannelijke en word het 2 tegen 2 gevecht waarin de twee vrouwen weer iets mee gebeurd en die weer weg gaan. |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:33 | |
| Spotted een beetje aangepast. <3 Nu maar eens gaan posten. c: |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:33 | |
| Die nieuw ava is echt mooi Chi, dat plaatje <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:34 | |
| Als ze aan Loki zitten hé, Thor kan ik nog nét handlen maar mn Loki D: Loki is awsome, lees zijn Edda, hij is zelfs moeder geworden. MOEDER. *Huggled dr mythologie* Ik verpest echt veel films door in die mythologie te kijken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 20:36 | |
| Of Loki hooks up met de vervanger van Thor en dan gaan ze samen Asgard leiden <33
Yo Chi! Super nice <33
Wacht even, moeder? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|