Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: I am sorry wo 27 mei 2015 - 17:24 | |
| De poes lachte en al snel waren haar tranen vergeten, het moment tussen haar en Creamy was nu even belangrijker. De narigheid achter wegen laten was voor nu maar het beste, uiteindelijk zouden ze toch verder moeten. “En hoe bevalt het leven als warrior?” De poes haalde haar schouders op en keek van opzij naar de kater. 'Meh, het is nou niet heel erg anders. Het is meer dat je karakter de meeste verandering doorgaat. Ik voel me zo..volwassen.' Grinnikte en stak haar tong uit. Het was de waarheid, voor haar tenminste. Als Warrior had je opeens veel meer plichten en werd je gedwongen volwassen te zijn. Niet dat de poes het erg vond, het was alleen maar natuurlijk. 'Maar dat is natuurlijk ook de rede waarom we warriors zijn. We kunnen ons nu niet als kleuters gedragen.' Heel even lag er een ondeugende blik in haar ogen en groeide er een grote grijns op haar lippen. 'Tenminste...niet als ze ons niet zien..' Miauwde de tabby in fluistertoon terwijl ze speels in een jacht houding ging staan. |
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: I am sorry do 28 mei 2015 - 9:48 | |
| Langzaam ontstond er een grijnsje om zijn lippen. “Ja, het is de bedoeling dat we verantwoordelijkheden op ons nemen. We moeten leren die verantwoordelijkheden te dragen, soms heel stiekem wilde ik dat ik nog apprentice was.” Hij lachte erbij, maar de woorden waren bloedserieus. Er zat wel degelijk een kern van waarheid in en hij wist dat Walnut dat door zou hebben, maar dat gaf niet waarschijnlijk dacht zij daar ook zo over. Het grijnsje werd nog breder toen ze in jacht houding ging staan. Hij sprong overeind en zwiepte uitdagend met zijn staart. “Als ze ons niet zien, kunnen ze er ook niets van zeggen.” Zijn ogen kregen een ondeugende fonkeling en toen dook hij opeens boven op haar. Het was de bedoeling om haar onderuit te halen, maar hij sprong iets te hoog waardoor hij over haar heen ging en over de grond rolde. Hij proestte het uit terwijl hij tegen een boom tot stilstand kwam. “Dus….” Grinnikte hij. I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|