Indestructible (Kill Seach)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ripa
Member
Indestructible (Kill Seach) DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 17:10

Indestructible (Kill Seach) Jp7a1l
Hey mede katten mede leden,
Als jullie graag af willen van jullie oude account, van een andere account of juist je kat erg laten verwonden ben je hier welkom want mijn Bonepaw gaat de slechte kant op. Hij staat namelijk onder de Bloodclanners bekend als Screamy xD en onder de Thunderclan als Bonepaw, hij zal verraad plegen en dat gaat hij nog vertellen wees gerust maar in tussen tijd wilt hij zijn gedachten leeg maken. Alleen door de Trauma's die hij heeft opgeleverd is hij een moord machine geworden en zal hij het bloed van andere katten van zijn handen afschrapen, sommige zal hij laten leven sommige niet. Hij zal later voor alles en iedereen bekent staan als Ripa, door zijn moord acties en door zijn kracht. Ach die kracht krijg je wel als je bijna elke dag tegen Bloodclanners, Rogue's en Clan katten vecht door de job die je draagt. Hij wordt bekend onder de Clans door zijn moorden, door de verwondingen.

::IK zoek::
~Katten die hij kan vermoorden
~Katten die hij kan verwonden

Slachtoffers:
1. Bearpaw (RC)
2. Flutter (BC)
3. Spottednose (TC)
4. Cloudkit (RC)
5. Firepaw~ (TC)
6. Shykit (TC)
7. Mosswing (SC)

Het is voor een slecht doel om Bone een monster te maken xD

groetjes Derpje
Ideeën? zet ze hier neer want ze zijn altijd welkom. ^.^
Meer informatie? https://www.warriorcatsnl.com/t22815-topic

Laatst aangepast door Bonepaw. op do 14 mei 2015 - 9:26; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Indestructible (Kill Seach) Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 17:20

Ik heb Bearpaw. Hij was als kitten heel erg ziek {tijdens de ceremonie} en heeft dus geen mentor gekregen. Hij heeft dus geen training gehad en zal een gemakkelijke prooi zijn voor Bone. Hij mag verwond worden, maar liefst niet te zwaar xD
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 17:21

yeah, wie maakt?
fijn dat je beertjes leven zo zwaar maakt xD
Beartooth
Member
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 17:22

Bonepaw. schreef:
yeah, wie maakt?
fijn dat je beertjes leven zo zwaar maakt xD

Ik maak wel.
Haha, hij vind van niet hoor. Hij zal er later mee opscheppen >3
"Kijk al mijn littekens!" "Ik heb een ziekte overwonnen, hoe cool is dat!" En al dat stuff x'D
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 17:25

aah, gezellig xD opschepperij
dan zie ik hem zo verschijnen ^^
Beartooth
Member
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 17:39

Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 17:40

xD Yeah je ziet gelijk straks een bericht verschijnen van onze moordenaar xD
Beartooth
Member
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 17:43

@Bone; goed xD {Gepaste titel (a)}
Thor
Member
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Thor
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 18:04

Hmmm...
Bonepaw kan misschien Flutter verwonden?
Heb nog een topic openstaan waar je in kan posten. ^^
https://www.warriorcatsnl.com/t23972-evil-coat-open
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 18:57

jaah een hele gepaste tite xD
okiin dat topic zal je straks een reactie zien
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 18:37

::BUMP::
Geen interesses meer?? Boontje staat altijd weer klaar om te moorden en te verwonden ^.^

Oja nog sorry dat ik er deze week bijna niet was, was namelijk erg ziek dus ga nu weer op alles reageren
spottednose
Member
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 20:28

hey effe vergeten wie welk topic maakt ik cloud jij die met spottednose goed? Smile
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 22:15

Jup is goed, ik had de link al naar je toe verstuurd ^.^
spottednose
Member
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 13:19

ja had gezien net nadat ik hier had gepost xd
cloudkit,
StarClan
kiana
43
Actief

CAT'S PROFILE
cloudkit,
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 13:41

sorry voor de dubbelpost maar hier is het topic'je cloudXbone https://www.warriorcatsnl.com/t24200-his-very-last-adventure-ever#573436
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 14:03

Heel erg bedankt ik ga erop reageren
firepaw~
Member
Juno
5
Actief

CAT'S PROFILE
firepaw~
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 19:20

meh, je mag mij vermoorden. ik doe er toch niks meer mee. hadt t ooit aangemaakt. :/ anders ligt t toch te rotten xD xxx Juno (lightningpaw)

p.s. je mag (hoeft niet mag Wink) lightningpaw wel slaan ofzo als ze iets fout doet. xD (liefst geen littekens in gezicht)
Shyrose
Member
Indestructible (Kill Seach) 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 20:01

je mag Shykit wel verwonden, ze zit in de nursery maar ze moet niet dood want ze is daar te schattig voor! als je zin hebt om een kawaii kitten te verwonden, kom maar naar Shy toe. ze is te verlegen om er iets van te zeggen.
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 20:16

Is goed voor beiden alleen gaat bone geen lightning slaan, xD zo dus wie maakt?
geld voor shykit en firepaw
Shyrose
Member
Indestructible (Kill Seach) 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 20:19

@Bone je kan https://www.warriorcatsnl.com/t24156-look-at-me joinen! Shy wou je toch al ontmoeten xD, dat komt haar duur te staan denk ik..
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Indestructible (Kill Seach)   Indestructible (Kill Seach) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: