110 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Resuscitated hope wo 28 okt 2015 - 19:33 | |
| 'Geweldig!' riep de kater, met een vleugje trots in zijn stem. Ach ja, het mocht ook wel. Hij had haar immers leren jagen. Ze voelde hoe hij haar een hartelijke lik over haar kopje gaf. 'Is dit je eerste muis? Of heb je er nog een gevangen vroeger?' Moonpaw schudde haar kop en probeerde te antwoorden, maar merkte dat dat niet goed ging met de muis die ze nog steeds vast had. Prompt liet ze hem vallen. 'Yup. Ik eh... Ik dacht dat mijn mentor me dit allemaal wel zou leren, maar toen ze dat niet deed, heb ik het maar gewoon zo gelaten.' Ze likte haar poten. Die ene waar de slang in had gebeten, tintelde een beetje. Dat zou vast wel van iets anders komen, want die slangen waren toch niet giftig?
|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Resuscitated hope do 29 okt 2015 - 13:24 | |
| Cyber voelde zich nu nog trotser, haar eerste muis en deze poes had het van hem nog wel geleerd. Maar hij merkte dat de poes de muis los liet, al een geluk was die al dood anders had ze er spijt van gehad. Cyber knikte "Aan jouw de eer de eerste hap te nemen." zei hij met een glimlachje. Al begon hij ongerust te worden toen de poes last leek te hebben van haar poot "Zeker dat alles oké is?" vroeg hij onzeker.
|
|