|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:09 | |
| Im having so much fangirl feels right now xD (En ik ben nog steeds wakker en moe) |
|
| |
Amy a.k.a Bananamy 162 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:12 | |
| - Hellhound schreef:
- Dylan is echt een vampier joh X"D
Zowiezo,een f*cking sexy vampier :3 |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:13 | |
| Man ik heb het koud. Eigenschuld tho, moet ik ook maar niet in mn korte pyjamabroek beneden zitten |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:16 | |
| *komt dramatisch uit donker hoekje lopen* Remember me? >3 Ugh, examena maken me inactief. Morgen ook niet posten dus wss zaterdag pas D: Dan wil ik ook weer een vloedgolf aan topics want ik voel me vergeten ;^; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:16 | |
| Hebben jullie geen vakantie :O |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:17 | |
| - Leopardkit, schreef:
- *komt dramatisch uit donker hoekje lopen* Remember me? >3
Ugh, examena maken me inactief. Morgen ook niet posten dus wss zaterdag pas D: Dan wil ik ook weer een vloedgolf aan topics want ik voel me vergeten ;^; Yo, haai, ik stalk je toch ergens anders haha xD |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:20 | |
| Heya James
Okay hoe erg is het dat ik 3 paaskoekjes op heb in 2 min?
Brabant heeft over iets van 20 dagen en ik heb maar 1 week ipv 2 ;-;
Ik ga slapen, goodnight peeps~ |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:21 | |
| Amy, nope, gewoon niet. We hebben examen oefenen nog 3 weken, over 2 weken tech examen >.<
Bobo, yup :') Raggy moet ook actiever D: *can't handle it* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:23 | |
| Veel succes dan! Of kom bij mij wonen,dan heb je vakantie ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:23 | |
| Wat, hielpen de Miltanks niet genoeg (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:26 | |
| *begint spullen al in te pakken* Stomme Brabant xD
Bo, ik laat Rag er een vangen xD Kan ze hem wondertraden~ -Of houden als ie lief is xD- Ik had het vanmiddag al op gepost en toe was ineens mn postje weg >.< Dus Miltankjes moeten even wachten :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:27 | |
| HAHAHAHAHAHA RAG MET MILTANKS XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:27 | |
| *Gaat buiten staan en wacht* xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:30 | |
| Bo *Rag poked miltank* spuug vuur D: "Moeh?" Vuur jah xD
Amy *valt ondertussen in slaap* xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:32 | |
| *Schrikt wakker,gaat naar binnen* Poeh nederlanders xD (neenee heb niks tegen ze :3 mijn crush is nederlands van nationaliteit :3) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:33 | |
| Miltanks kunnen melk spugen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:35 | |
| De gps was kaduuk xD en brabant is al bijna belgië (a)
Bo, niet echt het imago wat Rag wilt xD Ik wil ook dat ze contact krijgt met team rocktertjes :') Maar ze moet ook levelen >.< |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:49 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Littlestream schreef:
- Drie jaar is echt veel te vroeg. Mij was dat ook zo geleerd, maar je moet weten dat vele mensen die een paard hebben denken dat ze stoer zijn. Tja, ga zelf maar eens met een stuk ijzer in je mond, stampende voeten in je buik rondspringen en lopen. Ik ben blij dat ik met mijn vijf paarden een diervriendelijke band heb. Iedereen die alles met ijzeren dingen uitvoert, zoals wandelen langs de baan, rijden en hun hoofd laag houden, kan ik zonder. Ik probeer mezelf hierdoor niet speciaal te doen lijken, maar met wat extra moeite kun je een paard alles aanleren zonder het de natuurlijke omgeving of vrijheid af te nemen. Ik rijd zonder bit, vaak zonder zadel en anders met een perfect passend zadel. Echt, ik haat mensen die voor de show alles aan hun paard hangen en dan denken dat ze goed kunnen rijden.
No offense, maar het is wel zo. :') Is gevoelig op het vlak van paarden Ik rij dan ook competitief en dat is me altijd zo geleerd omdat ik een erg strikte rij-opleiding-ervaring (als dit een woord is lol) heb gehad. Maar goed, ik rij de laatste jaren ook met andere dingen, sinds ik Coeur heb en de kans heb eens iets anders te doen. Bitloos rijden doe ik ook vaak, aangezien ik het fijn vind te variëren. Grondwerk vind ik nog steeds het fijnst, voor paard en mens, zonder iets, gwn, pure vrijheid xD Sinds ik dan ook mijn paard heb ben ik veel breder gaan kijken dan alleen de Engelse rijstijl. Want met doordeweeks paarden van de manege of paarden die niet van jezelf zijn, kan je moeilijk zulke dingen doen. Ik heb daar al genoeg ervaring mee om eerlijk te zijn. Mensen waarvoor ik nog heb gewerkt hebben liever dat ze met een betrouwbaardere stijl gaan. Dus tja, iedereen zo zijn ding denk ik~ Ik ben ook competitief geleerd. Ik reed op m'n zevende al met wedstrijden mee en won al op het vlak van dressuur. Maar ik ben begonnen met western enkele jaren terug en vond toen ook van "laat die mensen zeiken ik doe wat ik wil" maar mijn verzorgpaard was dus plots verkocht en sindsdien zat ik een dipje. Toen had een vriendin van m'n moeder gevraagd of ik mee voor haar paarden wou zorgen. Ik vond dat goed, en zij leert me de greepjes van het natuurlijk paardrijden. Uiteindelijk voel ik m'n paard nu veel beter aan en is het veel leuker, aangezien ik echt een band heb met ze. Maar idd, iedereen z'n eigen ding. Ik denk bv meer om het welzijn van het paard terwijl de anderen meer om de prestaties van hun paard geven. :3 |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:56 | |
| Ik ga mijn laptop maar is afsluiten ~ Doei peepz! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:58 | |
| Holy fudge de overstap van Apple naar iets anders is gigantisch D: *heeft andere comp gepakt* Logisch dat ik deze haast nooit gebruik xD
Hola Chi! Ik zit zoals je merkt op een compleet andere computer en stop zo nu en dan per ongeluk het internet zelfs *facepalm* dus posten ga ik maar via mijn mobiel doen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|