Algemene Onzin Topic - Pagina 29

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
Jafar
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 21:55

@Anouk, Now I feel quilty xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 21:55

Littlestream schreef:
Drie jaar is echt veel te vroeg. Mij was dat ook zo geleerd, maar je moet weten dat vele mensen die een paard hebben denken dat ze stoer zijn. Tja, ga zelf maar eens met een stuk ijzer in je mond, stampende voeten in je buik rondspringen en lopen. Ik ben blij dat ik met mijn vijf paarden een diervriendelijke band heb. Iedereen die alles met ijzeren dingen uitvoert, zoals wandelen langs de baan, rijden en hun hoofd laag houden, kan ik zonder. Ik probeer mezelf hierdoor niet speciaal te doen lijken, maar met wat extra moeite kun je een paard alles aanleren zonder het de natuurlijke omgeving of vrijheid af te nemen. Ik rijd zonder bit, vaak zonder zadel en anders met een perfect passend zadel. Echt, ik haat mensen die voor de show alles aan hun paard hangen en dan denken dat ze goed kunnen rijden.
No offense, maar het is wel zo. :') Is gevoelig op het vlak van paarden

Volgensmij ligt het vooral aan de groeischijfen die pas met 6 jaar dicht zijn. Maar echt heel nice dat je zo met ze omgaat <3 als ik later een paardje neem ga ik ook bitloos/boomloos, dat sowieso. (:
Jafar
Member
432
Actief

CAT'S PROFILE
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 21:56

@Amy, maar wie weet breekt Five Dylans hart wel xD
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 21:56

Als wat staat Hell in hemels naam bekend? Hij is vanalles en nog wat
Jafar
Member
432
Actief

CAT'S PROFILE
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 21:57

Jafar staat bekend als; Die stomme eikel! Vraag maar aan Yu/Lore xD
Dylan
Member
Amy a.k.a Bananamy
162
Actief

CAT'S PROFILE
Dylan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 21:57

Jafar schreef:
@Amy, maar wie weet breekt Five Dylans hart wel xD

Nope Dylan word nooit verliefd,hij word ooit een oude zerk x3
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 21:58

Mousefur schreef:
Littlestream schreef:
Drie jaar is echt veel te vroeg. Mij was dat ook zo geleerd, maar je moet weten dat vele mensen die een paard hebben denken dat ze stoer zijn. Tja, ga zelf maar eens met een stuk ijzer in je mond, stampende voeten in je buik rondspringen en lopen. Ik ben blij dat ik met mijn vijf paarden een diervriendelijke band heb. Iedereen die alles met ijzeren dingen uitvoert, zoals wandelen langs de baan, rijden en hun hoofd laag houden, kan ik zonder. Ik probeer mezelf hierdoor niet speciaal te doen lijken, maar met wat extra moeite kun je een paard alles aanleren zonder het de natuurlijke omgeving of vrijheid af te nemen. Ik rijd zonder bit, vaak zonder zadel en anders met een perfect passend zadel. Echt, ik haat mensen die voor de show alles aan hun paard hangen en dan denken dat ze goed kunnen rijden.

Volgensmij ligt het vooral aan de groeischijfen die pas met 6 jaar dicht zijn. Maar echt heel nice dat je zo met ze omgaat <3 als ik later een paardje neem ga ik ook bitloos/boomloos, dat sowieso. (:

Het kostte ook echt veel tijd. Ik ben vandaag bijvoorbeeld met een paard waarmee ik nog ooit eerder gewandeld fzo had, langs de baan gewandeld en langs diens kudde. Met de hulpen die ik geleerd had bleef ze mooi bij mij en kon ik ze perfect besturen en kalm houden! Ik was echt zo trots! En idd, de groeischijven en de benen gaan pas dicht rond de zes a zeven jaar, maar vanaf de zeven dit moest zes zijn jaar mag je wel beginnen aangezien de grootste gevaren dan weg zijn (:

Laatst aangepast door Littlestream op do 9 apr 2015 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Jafar
Member
432
Actief

CAT'S PROFILE
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 21:59

@Amy, tja je hebt de charmes van Five nog niet gezien dan xD
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 21:59

Jafar is bij het de Young One die nieuwsgierig is zonder reden
Jafar
Member
432
Actief

CAT'S PROFILE
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:00

@Anouk, Yeah Jafar is gewoon awsome and everyone knows it!
Dylan
Member
Amy a.k.a Bananamy
162
Actief

CAT'S PROFILE
Dylan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:00

Jafar schreef:

Mijn schattie valt voor niemand,behalve voor bloed dat zo lekkere mooie rode vloeistof dat in iedere levende wezen zit...*Smelt smelt*
Jafar
Member
432
Actief

CAT'S PROFILE
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:02

Dylan schreef:
Jafar schreef:

Mijn schattie valt voor niemand,behalve voor bloed dat zo lekkere mooie rode vloeistof dat in iedere levende wezen zit...*Smelt smelt*
OMG, He's a vampire! xD Btw, mooi plaatje! xD
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:03

Hell is vanalles en nog wat en slecht met liefde
Dylan
Member
Amy a.k.a Bananamy
162
Actief

CAT'S PROFILE
Dylan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:03

Jafar schreef:
Dylan schreef:
Jafar schreef:

OMG, He's a vampire! xD Btw, mooi plaatje! xD

Zowiezo & hij komt enkel in de nacht naar buiten,anders word hij een f*cking sexy boy xD & Thanks Hanna heeft het setje gemaakt dus de plaatjes heeft zij gevonden :3
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:05

Da da da Dylaaaan X"D
Jafar
Member
432
Actief

CAT'S PROFILE
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:05

Hellhound schreef:
Hell is vanalles en nog wat en slecht met liefde

Hell is niet alleen xD
@Amy, Whuutt xD Five moet toch maar uitkijken dan!

MAAR IK GA SLAPEN! AU REVOIR!
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:06

Hell niet alleen? He has no bae
Dylan
Member
Amy a.k.a Bananamy
162
Actief

CAT'S PROFILE
Dylan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:07

Jup,want Dylan is niet te stoppen als hij boos is en als hij nog maar een druppeltje bloed proeft of ruikt is hij niet tegen te houden :3
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:08

Littlestream schreef:
Ik rij dan ook competitief en dat is me altijd zo geleerd omdat ik een erg strikte rij-opleiding-ervaring (als dit een woord is lol) heb gehad. Maar goed, ik rij de laatste jaren ook met andere dingen, sinds ik Coeur heb en de kans heb eens iets anders te doen. Bitloos rijden doe ik ook vaak, aangezien ik het fijn vind te variëren. Grondwerk vind ik nog steeds het fijnst, voor paard en mens, zonder iets, gwn, pure vrijheid xD Sinds ik dan ook mijn paard heb ben ik veel breder gaan kijken dan alleen de Engelse rijstijl. Want met doordeweeks paarden van de manege of paarden die niet van jezelf zijn, kan je moeilijk zulke dingen doen. Ik heb daar al genoeg ervaring mee om eerlijk te zijn. Mensen waarvoor ik nog heb gewerkt hebben liever dat ze met een betrouwbaardere stijl gaan. Dus tja, iedereen zo zijn ding denk ik~
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 22:09

Dylan is echt een vampier joh X"D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: