|
|
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 22:59 | |
| Hahaha Emma dat ken ik xD Daarom ging het posten enkele dagen terug bij mij ook zo moeilijk. apple's zijn niet voor ons volk bedoelt, face it En heyy! c: Little begint vaag te doen, hahaa |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 23:01 | |
| - Littlestream schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Littlestream schreef:
- Drie jaar is echt veel te vroeg. Mij was dat ook zo geleerd, maar je moet weten dat vele mensen die een paard hebben denken dat ze stoer zijn. Tja, ga zelf maar eens met een stuk ijzer in je mond, stampende voeten in je buik rondspringen en lopen. Ik ben blij dat ik met mijn vijf paarden een diervriendelijke band heb. Iedereen die alles met ijzeren dingen uitvoert, zoals wandelen langs de baan, rijden en hun hoofd laag houden, kan ik zonder. Ik probeer mezelf hierdoor niet speciaal te doen lijken, maar met wat extra moeite kun je een paard alles aanleren zonder het de natuurlijke omgeving of vrijheid af te nemen. Ik rijd zonder bit, vaak zonder zadel en anders met een perfect passend zadel. Echt, ik haat mensen die voor de show alles aan hun paard hangen en dan denken dat ze goed kunnen rijden.
No offense, maar het is wel zo. :') Is gevoelig op het vlak van paarden Ik rij dan ook competitief en dat is me altijd zo geleerd omdat ik een erg strikte rij-opleiding-ervaring (als dit een woord is lol) heb gehad. Maar goed, ik rij de laatste jaren ook met andere dingen, sinds ik Coeur heb en de kans heb eens iets anders te doen. Bitloos rijden doe ik ook vaak, aangezien ik het fijn vind te variëren. Grondwerk vind ik nog steeds het fijnst, voor paard en mens, zonder iets, gwn, pure vrijheid xD Sinds ik dan ook mijn paard heb ben ik veel breder gaan kijken dan alleen de Engelse rijstijl. Want met doordeweeks paarden van de manege of paarden die niet van jezelf zijn, kan je moeilijk zulke dingen doen. Ik heb daar al genoeg ervaring mee om eerlijk te zijn. Mensen waarvoor ik nog heb gewerkt hebben liever dat ze met een betrouwbaardere stijl gaan. Dus tja, iedereen zo zijn ding denk ik~ Ik ben ook competitief geleerd. Ik reed op m'n zevende al met wedstrijden mee en won al op het vlak van dressuur. Maar ik ben begonnen met western enkele jaren terug en vond toen ook van "laat die mensen zeiken ik doe wat ik wil" maar mijn verzorgpaard was dus plots verkocht en sindsdien zat ik een dipje. Toen had een vriendin van m'n moeder gevraagd of ik mee voor haar paarden wou zorgen. Ik vond dat goed, en zij leert me de greepjes van het natuurlijk paardrijden. Uiteindelijk voel ik m'n paard nu veel beter aan en is het veel leuker, aangezien ik echt een band heb met ze. Maar idd, iedereen z'n eigen ding. Ik denk bv meer om het welzijn van het paard terwijl de anderen meer om de prestaties van hun paard geven. :3 Ik geef meer om zij gezondheid tho. Hij krijgt verscheidene extra vitaminen en andere dingen om zijn alergie in toom te houden. Coeur heeft namelijk een allergie voor insecten en heeft ook nog eens eczeem, dus hij is niet echt de meest handige paard als je op dat vlak kijkt. Ook hecht ik veel aandacht aan zijn rugje en andere dingen aangezien hij dit jaar 15 word enzo en ik me wel zorgen maak om hem. Ik wil nog heel lang met hem de dingen doen die ik nu nog met hem doe, dus ik let heel erg op die dingen (: Ik verwen hem gwn teveel xDMaar ik moet afsluiten, bye mensjes ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 23:04 | |
| Oké, dat is goed dat je dat doet. (: Wij hebben ook een paard met een zwak voor suikers, als gevolg vaak hoefbevangenheid. Wij moeten dubbel zoveel werk doen met weien af te zetten etc en hooi te sleuren zodat ze weinig gras binnen krijgt. xD Zie mij daar al sleuren met vier balen hooi in de hitte vandaag :')
slaapwel! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 23:09 | |
| Little is altijd vaag naar Talls idee, dat maakt r zo leuk Ik weet niet hoe je met die andere computers om kan gaan o; Ik ga m in de vakantie wel uitvogelen xD Trusten Bo! Slaap lekker (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 23:13 | |
| Hahaha stiekem wel :') - kijkt naar topic - kon het niet laten (A) ghehe xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 23:22 | |
| Dit doet me denken aan het topic met Babs bij fourtrees, toen volgde ik precies dezelfde routine van app checken, posten, aot and so on xD Nu moet ik echt naar bed though, morgen Cito en ik kan lastig als uitleg geven dat mijn epic kat een andere epic kat ontmoet had en dat ze cute waren xD Goodnight Chi (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 23:24 | |
| Hahah xD Slaapwel! Mijn redenering over koreaanse mensen: omdat ze allemaal zo perfect zijn kan je ze niet meer onderscheiden Ok. :') |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 apr 2015 - 23:35 | |
| Frost <'3 *mijn grote kleine teddybear* |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 6:33 | |
| Goodmorning ^^! Lekker thuiswerken want we hebben internet =D ! Hoe blij kun je zijn met internet, haha. |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 7:25 | |
| Goeiemorgen iedereen <3 Ik ben eigenlijk het eerste vrij en had over 20 minuten pas op gemoeten, maar de hond ging blaffen xD Dag bed. Ach ja, zo erg is het ook weer niet :') |
|
| |
Sanne 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 7:47 | |
| Nog even Spaans er in knallen op de vroege uurtjes |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 7:54 | |
| |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 7:55 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 7:56 | |
| |
|
| |
San or Wolfie 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 8:08 | |
| Rosie's naam is veranderd c: |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 8:12 | |
| - Littlestream schreef:
- Oké, dat is goed dat je dat doet. (: Wij hebben ook een paard met een zwak voor suikers, als gevolg vaak hoefbevangenheid. Wij moeten dubbel zoveel werk doen met weien af te zetten etc en hooi te sleuren zodat ze weinig gras binnen krijgt. xD
Zie mij daar al sleuren met vier balen hooi in de hitte vandaag :')
slaapwel! Wauw respect! Coeur heeft ook gevoelige longen waardoor ik vaak zijn hooi nat moet maken en de meeste stof weg moet doen x) Goedemorgen iedereen c: |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 8:19 | |
| @Lolo, heb gepost c: Hii Bo |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 8:21 | |
| Hiddenlake vind ik nog mooier, San! |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 apr 2015 - 8:23 | |
| Ik wil iets heel nice doen met Tiger xD *evil grin*
Haai Hanna c: |
|
| |