|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:45 | |
| Black komt opeens overeen met Lurkie Lurkie x Rough cuteness Fox hates Lurkie Clan hates Lurkie Lurkie heeft swag
Ik dacht zoiets? |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:46 | |
| @Eef, whuut ik moet een paar topics gaan lezen xD maar mijn tour gaat verder *zucht* au revoir! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:50 | |
| Lurk heeft besloten dat Maze nu zijn nieuwe broer is en Ember eruit mag c: *loopt terug weg* |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:52 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Lurk heeft besloten dat Maze nu zijn nieuwe broer is en Ember eruit mag c: *loopt terug weg*
Such a sweetheart. Btw, ik stuur je nu even een pm ;3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:53 | |
| EEEEEFFF!!! wil je posten bij Ember x Maze? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:55 | |
| - Blackpaw schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Lurk heeft besloten dat Maze nu zijn nieuwe broer is en Ember eruit mag c: *loopt terug weg*
Such a sweetheart.
Btw, ik stuur je nu even een pm ;3 Ik heb hem de liefde van een Bo gegeven xoxox En okay, ik wacht wel, ik zit toch ergens half op te ragen xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:57 | |
| - Blackpaw schreef:
- Cinderkit.. schreef:
- Please explane it tooooo mmeeee xD
Ik kan alleen over dit drama vertellen, maar een kort overzichtje:
Lurkingpaw, Emberpaw, Windpaw, Ivypaw, Woodpaw en Dawnpaw zijn siblings. Emberpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Dawnpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Windpaw vindt Lurking wel tof, en omgekeerd Emberpaw crusht op Blackpaw Blackpaw is geen familie, is wel betrokken bij de familie, want ze crusht op Emberpaw, en is heel goed bevriend met Dawnpaw en Windpaw. En nu ook meer met Ivypaw. Blackpaw en Lurkingpaw mogen elkaar niet, al is er nu een topic bezig waarbij ze het best gezellig hebben (primeur! wooh!) Mazepaw is niet betrokken bij de familie, maar: Ivypaw crusht op Mazepaw Mazepaw crusht op Smokepaw, en omgekeerd. Mazepaw en Blackpaw zijn super goed bevriend, maar Maze crusht stiekem ook op Blackpaw Smokepaw en Ivypaw hebben ruzie Mazepaw en Emberpaw hebben ruzie Mazepaw en Lurkingpaw raken nu bevriend
Zoiets? D: Ah okay. Cool. Ik wil Rough in dit verhaal mengen, wat goed mogelijk is gezien zij en Lurking cutness-swag hebben samen <3 |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:01 | |
| Nathnath, je krijgt pm of je moet naar Inner switchen :'3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:02 | |
| - Roughpaw schreef:
- Blackpaw schreef:
- Cinderkit.. schreef:
Lurkingpaw, Emberpaw, Windpaw, Ivypaw, Woodpaw en Dawnpaw zijn siblings. Emberpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Dawnpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Windpaw vindt Lurking wel tof, en omgekeerd Emberpaw crusht op Blackpaw Blackpaw is geen familie, is wel betrokken bij de familie, want ze crusht op Emberpaw, en is heel goed bevriend met Dawnpaw en Windpaw. En nu ook meer met Ivypaw. Blackpaw en Lurkingpaw mogen elkaar niet, al is er nu een topic bezig waarbij ze het best gezellig hebben (primeur! wooh!) Mazepaw is niet betrokken bij de familie, maar: Ivypaw crusht op Mazepaw Mazepaw crusht op Smokepaw, en omgekeerd. Mazepaw en Blackpaw zijn super goed bevriend, maar Maze crusht stiekem ook op Blackpaw Smokepaw en Ivypaw hebben ruzie Mazepaw en Emberpaw hebben ruzie Mazepaw en Lurkingpaw raken nu bevriend
Zoiets? D: Ah okay. Cool. Ik wil Rough in dit verhaal mengen, wat goed mogelijk is gezien zij en Lurking cutness-swag hebben samen <3 Bo, nvm xD Ik wilde wat zeggen maar het hoeft niet meer xD En Nath, graaaag! Dit is het tegenwoordige apprentices drama van de Shadowclan, en het is altijd: hoe meer zielen hoe meer vreugd :3 Oh, en Foxpaw is er nog bij betrokken via Black, maar ze heeft (nog? ) niet echt een rol in dit hele gedoe. En Cinderpaw via Lurkingpaw, maar daar geldt hetzelfde voor. |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:02 | |
| Hello welcome to dramaclan xD Ik zie een Mousefur online n.n |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:03 | |
| - Blackpaw schreef:
- Roughpaw schreef:
- Blackpaw schreef:
- Cinderkit.. schreef:
Zoiets? D: Ah okay. Cool. Ik wil Rough in dit verhaal mengen, wat goed mogelijk is gezien zij en Lurking cutness-swag hebben samen <3 Bo, nvm xD Ik wilde wat zeggen maar het hoeft niet meer xD
En Nath, graaaag! Dit is het tegenwoordige apprentices drama van de Shadowclan, en het is altijd: hoe meer zielen hoe meer vreugd :3
Oh, en Foxpaw is er nog bij betrokken via Black, maar ze heeft (nog? ) niet echt een rol in dit hele gedoe. En Cinderpaw via Lurkingpaw, maar daar geldt hetzelfde voor. Woohw, awesome~ Waar kan ik evt. binnen vallen? @Jamie:Ik switch ff snel naar Inner. @Iedereen: https://www.warriorcatsnl.com/t23743-great#561564 << Open topic. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:03 | |
| - Blackpaw schreef:
- Roughpaw schreef:
- Blackpaw schreef:
- Cinderkit.. schreef:
Zoiets? D: Ah okay. Cool. Ik wil Rough in dit verhaal mengen, wat goed mogelijk is gezien zij en Lurking cutness-swag hebben samen <3 Bo, nvm xD Ik wilde wat zeggen maar het hoeft niet meer xD
En Nath, graaaag! Dit is het tegenwoordige apprentices drama van de Shadowclan, en het is altijd: hoe meer zielen hoe meer vreugd :3
Oh, en Foxpaw is er nog bij betrokken via Black, maar ze heeft (nog? ) niet echt een rol in dit hele gedoe. En Cinderpaw via Lurkingpaw, maar daar geldt hetzelfde voor. Eig ook Cinder en Fox via Lurkie. Cinder mag Lurkie erg graag en Lurkie haat Fox en omgekeerd, maar omdat Fox haar zus wil beschermen enzo, jep er gebeurt veel XD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:04 | |
| Trouwens, Daan, je kan ook nog posten met Thawkit bij het topic tussen Stormkit en Blackpaw ;3 Nu Dauntrose een killermom wordt, neemt Blackpaw (nu nog met tegenzin) de rol van moeder over. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:04 | |
| Whattefock, hoe kan Blackpaw die rol overnemen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:05 | |
| Magic Nath <3
Even zien en Cinder en Lurkie zitten op highstones, dat moest ik ook nog zeggen xD |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:06 | |
| Zal dat straks doen Eef n.n Ivyy moet nog meer drama hebben D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:07 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Zal dat straks doen Eef n.n
Ivyy moet nog meer drama hebben D: Nog meer? WEET JE WAT GEEF HAAR EIERS GENOEG DRAMA jhvsfvhjddjfj |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:08 | |
| - Roughpaw schreef:
- Whattefock, hoe kan Blackpaw die rol overnemen?
Nouja, het kan natuurlijk niet echt. Ze is nog veel te jong, en ze heeft voelde niet meteen de 'natuurlijke' liefde tegenover de twee kittens die siblings voelen. Maar toen Black Dauntrose op wilde zoeken in de nursery, was ze daar niet. Maar de twee kittens waren daar wel alleen achtergebleven. Dus toen ging Black ze maar warm houden, met tegenzin, maar stiekem ging ze toen wel een beetje om de kittens geven. |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:10 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
Ivyy moet nog meer drama hebben D: Nog meer? WEET JE WAT GEEF HAAR EIERS GENOEG DRAMA jhvsfvhjddjfj Hahahaa xD serieus je brengt me op ideetjes man xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:11 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
Ivyy moet nog meer drama hebben D: Nog meer? WEET JE WAT GEEF HAAR EIERS GENOEG DRAMA jhvsfvhjddjfj Hahahaa xD serieus je brengt me op ideetjes man xD DURF HIER GEEN EI BINNEN TE BRENGEN OF IK DOE JE IETS AAN |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|