|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:12 | |
| - Emberpaw' schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Blackpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Blackpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Blackpaw schreef:
- Zeg, Dieuw en Han, is het de bedoeling dat Black binnen komt vallen in dat topic?
niet per se, maar ik zou wachten tot ze echt héél erg kwaad zijn op elkaar om binnen te vallen :3 Maze en Black do not approve of each other's relationships haha. Black is op dit moment een beetje huiverig voor Smoke, en Maze mag Ember niet Typischhh. Stiekem zijn ze gewoon jaloers. correctie; Ember-kwal xD en ja, Maze heeft nog altijd een stiekeme crush op Black :3 Wat echt mega pijnlijk is als Smoke daar ooit achter komt. Ik ben zo benieuwd hoe dit alles gaat lopen xD we zullen wel zien, maar hij gaat vast niets bekenen zolang hij en Smoke een koppeltje zijn ^-^ dat is niet echt Mazie's stijl xD *Vliegt binnen* Ember is not amused >( *Vliegt weg* 1. Heeft Mazepaw een stylo? xD Behalve Awkward? xD 2. HAHAHA. GUYS. Ik moet zo lachen om jullie bijnamen voor elkaar. Emberkwal xD En nu noemt Ember Maze een verveelio xD Een verveelio hahahaha die ga ik zo ook in t echt gebruiken. |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| |
| |
2815 Actief
| |
| |
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:18 | |
| 'een of andere reden'
:')
Wat zou dat toch kunnen zijn..? |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:20 | |
| Wat gebeurd er toch veel hier haha xD *rent even hyper rond* zou ik posten? ... |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:21 | |
| Ik heb net bij ons gepost! Dus daar kan je weer reageren. Wist je dat dat het eerste topic tussen Lurk en Black is dat leuk verloopt :') |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:22 | |
| BOOO, YUSHHHH IK HOU VAN LEO X LURK :'3 Als je wilt kan je ook in het Natte leo x Lion topic komen :'3 |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:23 | |
| - Blackpaw schreef:
- Ik heb net bij ons gepost! Dus daar kan je weer reageren.
Wist je dat dat het eerste topic tussen Lurk en Black is dat leuk verloopt :') Als Black vriendjes word met augurk én verveelio gaat Ember heel hard huilen :c |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:25 | |
| - Emberpaw' schreef:
- Blackpaw schreef:
Wist je dat dat het eerste topic tussen Lurk en Black is dat leuk verloopt :') Als Black vriendjes word met augurk én verveelio gaat Ember heel hard huilen :c Ember huilt stiekem altijd al xD Nee maar dat gebeurt vast niet :3 En Ember moet wel iets stoms doen gaat Black bij hem weg (of ik moet ernstig gebrek aan drama in de rpg hebben). Black is wel een trouwe meid ^-^ |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:27 | |
| - Blackpaw schreef:
- Emberpaw' schreef:
- Blackpaw schreef:
Wist je dat dat het eerste topic tussen Lurk en Black is dat leuk verloopt :') Als Black vriendjes word met augurk én verveelio gaat Ember heel hard huilen :c Ember huilt stiekem altijd al xD
Nee maar dat gebeurt vast niet :3 En Ember moet wel iets stoms doen gaat Black bij hem weg (of ik moet ernstig gebrek aan drama in de rpg hebben). Black is wel een trouwe meid ^-^ Ember is een huilbaby xp Nee grapje, hij is gewoon gesteld op Black en .. minder gesteld op augurk en verveelio :'D |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:32 | |
| Hahaha, stiekem is Ember gwn heel jaloers op Lurk zijn swagness B) Ok, ik moet nog even wat regelen op een ander fora en dan ben ik klaar ^^ |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:32 | |
| Found some wifi in brussels <3 Wat heb ik gemist? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:36 | |
| there is so mush going on in Sc xD i just wanna make Heartpaw actief again cx |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:36 | |
| Can someone please explane to me what's happening??? |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:37 | |
| We hebben shc apprentice drama-team 2.0 B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:38 | |
| Please explane it tooooo mmeeee xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:38 | |
| - Emberpaw' schreef:
- Blackpaw schreef:
- Emberpaw' schreef:
- Blackpaw schreef:
Wist je dat dat het eerste topic tussen Lurk en Black is dat leuk verloopt :') Als Black vriendjes word met augurk én verveelio gaat Ember heel hard huilen :c Ember huilt stiekem altijd al xD
Nee maar dat gebeurt vast niet :3 En Ember moet wel iets stoms doen gaat Black bij hem weg (of ik moet ernstig gebrek aan drama in de rpg hebben). Black is wel een trouwe meid ^-^ Ember is een huilbaby xp Nee grapje, hij is gewoon gesteld op Black en .. minder gesteld op augurk en verveelio :'D Maze vind augurk oké, en is gesteld op Black en Ember-kwal staat nu bovenaan op zijn 'to hate'-list xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:42 | |
| Gosh, wat mis ik hier allemaal? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:43 | |
| @Nathalie, je bent echt niet de enigste xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 15:44 | |
| - Cinderkit.. schreef:
- Please explane it tooooo mmeeee xD
Ik kan alleen over dit drama vertellen, maar een kort overzichtje: Lurkingpaw, Emberpaw, Windpaw, Ivypaw, Woodpaw en Dawnpaw zijn siblings. Emberpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Dawnpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Windpaw vindt Lurking wel tof, en omgekeerd Emberpaw crusht op Blackpaw Blackpaw is geen familie, is wel betrokken bij de familie, want ze crusht op Emberpaw, en is heel goed bevriend met Dawnpaw en Windpaw. En nu ook meer met Ivypaw. Blackpaw en Lurkingpaw mogen elkaar niet, al is er nu een topic bezig waarbij ze het best gezellig hebben (primeur! wooh!) Mazepaw is niet betrokken bij de familie, maar: Ivypaw crusht op Mazepaw Mazepaw crusht op Smokepaw, en omgekeerd. Mazepaw en Blackpaw zijn super goed bevriend, maar Maze crusht stiekem ook op Blackpaw Smokepaw en Ivypaw hebben ruzie Mazepaw en Emberpaw hebben ruzie Mazepaw en Lurkingpaw raken nu bevriend Zoiets? D:
Laatst aangepast door Blackpaw op ma 6 apr 2015 - 15:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|