Algemene Onzin Topic - Pagina 12

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:40

Heartpaw schreef:
Jinx schreef:
Heartpaw schreef:
Jinx schreef:
Heartpaw schreef:
Jinx schreef:
Heartpaw schreef:
Kip@als je nog meer vragen hebt laat het ons gerust weten! :3

thanks! c:

ik voel me echt een noob x'D terwijl ik er al best lang op zit, maar ze gingen altijd dood :'D

Kip geef je scroll naam je krijgt deze rare Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 9kstY ei van mij c:

thanks! =D Mijn scroll naam is  Mindoughnut xD

Claim my eggs/hatchlings! klik hier op

aahhh shit ik heb er te veel D:

aaww....
iemand anders dan? je hoeft alleen op het linkje te klikken c:

ik kan er nog geen weg doen omdat ik ze nog geen 5 uur heb ;^; kan ik m ook later overnemen? als ik een ei weg kan doen?

edit; Rebecca you evil bastard xDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:41

Ik heb hem geaccepteerd Smile
Merci!
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:42

Jinx schreef:
Heartpaw schreef:
Jinx schreef:
Heartpaw schreef:
Jinx schreef:
Heartpaw schreef:
Jinx schreef:
Heartpaw schreef:
Kip@als je nog meer vragen hebt laat het ons gerust weten! :3

thanks! c:

ik voel me echt een noob x'D terwijl ik er al best lang op zit, maar ze gingen altijd dood :'D

Kip geef je scroll naam je krijgt deze rare Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 9kstY ei van mij c:

thanks! =D Mijn scroll naam is  Mindoughnut xD

Claim my eggs/hatchlings! klik hier op

aahhh shit ik heb er te veel D:

aaww....
iemand anders dan? je hoeft alleen op het linkje te klikken c:

ik kan er nog geen weg doen omdat ik ze nog geen 5 uur heb ;^; kan ik m ook later overnemen? als ik een ei weg kan doen?

ik vind alles goed :3
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:43

krijg je eigenlijk iets als je alle paaseitjes hebt? of is het gewoon voor de fun? c:
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:43

Zeg, Dieuw en Han, is het de bedoeling dat Black binnen komt vallen in dat topic? Razz
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:44

Mazepaw. schreef:
krijg je eigenlijk iets als je alle paaseitjes hebt? of is het gewoon voor de fun? c:

Een award op je profiel Smile

@ Elena; Sweet revenge Very Happy
Nah, als ie volwassen is zal ik je een eitje breeden Smile
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:44

Mazepaw. schreef:

als je alle 62 eitjes heb verzaamelt krijg je wrl iets gelooft ik
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:45

Blackpaw schreef:
Zeg, Dieuw en Han, is het de bedoeling dat Black binnen komt vallen in dat topic? Razz
niet per se, maar ik zou wachten tot ze echt héél erg kwaad zijn op elkaar om binnen te vallen :3
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:46

*Leopardpaw schreef:
Mazepaw. schreef:

haha thanks xD

whooop nu naar Hoenderdaell <'3 camera mee >D
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:48

*Leopardpaw schreef:
Mazepaw. schreef:

ik ga mijn best doen om ze allemaal te verzamelen^-^ moet er nog 19, of ik ben echt heel slecht in hoofdrekenen :'3
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:50

Heeft iemand een leuke, niet al te lange anime die ik kan kijken?
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:50

Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:
niet per se, maar ik zou wachten tot ze echt héél erg kwaad zijn op elkaar om binnen te vallen :3

Maze en Black do not approve of each other's relationships haha. Black is op dit moment een beetje huiverig voor Smoke, en Maze mag Ember niet Razz Typischhh. Stiekem zijn ze gewoon jaloers.
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:52

Blackpaw schreef:
Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:

Maze en Black do not approve of each other's relationships haha. Black is op dit moment een beetje huiverig voor Smoke, en Maze mag Ember niet Razz Typischhh. Stiekem zijn ze gewoon jaloers.
correctie; Ember-kwal xD
en ja, Maze heeft nog altijd een stiekeme crush op Black :3
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:52

Hanna, did you see the topic for Leo x Maze? :3
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:53

Leopardkit, schreef:
Hanna, did you see the topic for Leo x Maze? :3
nope, maar ik ga eens kijken^-^
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 14:58

Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:
Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:

correctie; Ember-kwal xD

Wat echt mega pijnlijk is als Smoke daar ooit achter komt. Ik ben zo benieuwd hoe dit alles gaat lopen xD
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 15:01

Roughpaw ontdekt gevoel xD
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 15:05

Blackpaw schreef:
Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:
Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:

correctie; Ember-kwal xD

Wat echt mega pijnlijk is als Smoke daar ooit achter komt. Ik ben zo benieuwd hoe dit alles gaat lopen xD
we zullen wel zien, maar hij gaat vast niets bekenen zolang hij en Smoke een koppeltje zijn ^-^ dat is niet echt Mazie's stijl xD
Voldemort
Member
x
131
Actief

CAT'S PROFILE
Voldemort
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 15:10

Zet té leuke winnie the Pooh gifs te kijken x'D
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Tumblr_ly7f9ocIAZ1qm6oc3o1_500
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 15:11

Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:
Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:
Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:

correctie; Ember-kwal xD

we zullen wel zien, maar hij gaat vast niets bekenen zolang hij en Smoke een koppeltje zijn ^-^ dat is niet echt Mazie's stijl xD
*Vliegt binnen*
Ember is not amused >(
*Vliegt weg*
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: