|
|
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:16 | |
| hoe kunnen jullie zoveel volwassen draken hebben o.o" ik heb zojuist de eerste van duizenden eitjes volwassen gekregen xD de anderen gaan allemaal dood... |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:17 | |
| San: Over Dragcave eieren Ik heb een topic open staan ^^ |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:18 | |
| - Jinx schreef:
- hoe kunnen jullie zoveel volwassen draken hebben o.o" ik heb zojuist de eerste van duizenden eitjes volwassen gekregen xD de anderen gaan allemaal dood...
ik gebruik altijd deze site, http://www.coup-detat.info/NDER/NDDC.phpdan worden je eitjes meer bekeken en is de kans dat ze sterven kleiner c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:18 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
- hoe kunnen jullie zoveel volwassen draken hebben o.o" ik heb zojuist de eerste van duizenden eitjes volwassen gekregen xD de anderen gaan allemaal dood...
ik gebruik altijd deze site, http://www.coup-detat.info/NDER/NDDC.php dan worden je eitjes meer bekeken en is de kans dat ze sterven kleiner c: oeh thanks! =3 |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:19 | |
| Jep, die gebruik ik ook altijd |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:22 | |
| - Jinx schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
ik gebruik altijd deze site, http://www.coup-detat.info/NDER/NDDC.php dan worden je eitjes meer bekeken en is de kans dat ze sterven kleiner c: oeh thanks! =3 je moet ook wel uitkijken dat je eitjes niet te veel op korte tijd bekeken worden, dan worden ze gaan ze ook dood, maar als ze ziek zijn kan je ze nog altijd verberegen, waardoor ze niet meer bekeken kunnen worden^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:23 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
ik gebruik altijd deze site, http://www.coup-detat.info/NDER/NDDC.php dan worden je eitjes meer bekeken en is de kans dat ze sterven kleiner c: oeh thanks! =3 je moet ook wel uitkijken dat je eitjes niet te veel op korte tijd bekeken worden, dan worden ze gaan ze ook dood, maar als ze ziek zijn kan je ze nog altijd verberegen, waardoor ze niet meer bekeken kunnen worden^-^ hoe zie ik of ze ziek zijn? o.O |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Hello peepz Nog iets gemist? |
|
| |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:24 | |
| - Jinx schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
ik gebruik altijd deze site, http://www.coup-detat.info/NDER/NDDC.php dan worden je eitjes meer bekeken en is de kans dat ze sterven kleiner c: oeh thanks! =3 je moet ook wel uitkijken dat je eitjes niet te veel op korte tijd bekeken worden, dan worden ze gaan ze ook dood, maar als ze ziek zijn kan je ze nog altijd verberegen, waardoor ze niet meer bekeken kunnen worden^-^ hoe zie ik of ze ziek zijn? o.O
dan krijg je een melding bovenaan de pagina waar je al je eitjes en draken kan zien^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:26 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
ik gebruik altijd deze site, http://www.coup-detat.info/NDER/NDDC.php dan worden je eitjes meer bekeken en is de kans dat ze sterven kleiner c: oeh thanks! =3 je moet ook wel uitkijken dat je eitjes niet te veel op korte tijd bekeken worden, dan worden ze gaan ze ook dood, maar als ze ziek zijn kan je ze nog altijd verberegen, waardoor ze niet meer bekeken kunnen worden^-^ hoe zie ik of ze ziek zijn? o.O
dan krijg je een melding bovenaan de pagina waar je al je eitjes en draken kan zien^-^ Han the draken cave pro xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:27 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Jinx schreef:
dan krijg je een melding bovenaan de pagina waar je al je eitjes en draken kan zien^-^ oh okii! ^^ thanks |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:30 | |
| Kip@als je nog meer vragen hebt laat het ons gerust weten! :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:33 | |
| - Heartpaw schreef:
- Kip@als je nog meer vragen hebt laat het ons gerust weten! :3
thanks! c: ik voel me echt een noob x'D terwijl ik er al best lang op zit, maar ze gingen altijd dood :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:35 | |
| - Jinx schreef:
- Heartpaw schreef:
thanks! c:
ik voel me echt een noob x'D terwijl ik er al best lang op zit, maar ze gingen altijd dood :'D Kip geef je scroll naam je krijgt deze rare ei van mij c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:36 | |
| - Heartpaw schreef:
- Jinx schreef:
- Heartpaw schreef:
thanks! c:
ik voel me echt een noob x'D terwijl ik er al best lang op zit, maar ze gingen altijd dood :'D Kip geef je scroll naam je krijgt deze rare ei van mij c: thanks! =D Mijn scroll naam is Mindoughnut xD |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:36 | |
| - Heartpaw schreef:
- Jinx schreef:
- Heartpaw schreef:
thanks! c:
ik voel me echt een noob x'D terwijl ik er al best lang op zit, maar ze gingen altijd dood :'D Kip geef je scroll naam je krijgt deze rare ei van mij c: Me wants one too D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:38 | |
| - Jinx schreef:
- Heartpaw schreef:
- Jinx schreef:
- Heartpaw schreef:
thanks! c:
ik voel me echt een noob x'D terwijl ik er al best lang op zit, maar ze gingen altijd dood :'D Kip geef je scroll naam je krijgt deze rare ei van mij c: thanks! =D Mijn scroll naam is Mindoughnut xD Claim my eggs/hatchlings! klik hier op |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:39 | |
| - Heartpaw schreef:
- Jinx schreef:
- Heartpaw schreef:
- Jinx schreef:
- Heartpaw schreef:
thanks! c:
ik voel me echt een noob x'D terwijl ik er al best lang op zit, maar ze gingen altijd dood :'D Kip geef je scroll naam je krijgt deze rare ei van mij c: thanks! =D Mijn scroll naam is Mindoughnut xD Claim my eggs/hatchlings! klik hier op aahhh shit ik heb er te veel D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 14:40 | |
| - Jinx schreef:
- Heartpaw schreef:
- Jinx schreef:
- Heartpaw schreef:
- Jinx schreef:
- Heartpaw schreef:
thanks! c:
ik voel me echt een noob x'D terwijl ik er al best lang op zit, maar ze gingen altijd dood :'D Kip geef je scroll naam je krijgt deze rare ei van mij c: thanks! =D Mijn scroll naam is Mindoughnut xD Claim my eggs/hatchlings! klik hier op
aahhh shit ik heb er te veel D: aaww.... iemand anders dan? je hoeft alleen op het linkje te klikken c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|