|
|
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:20 | |
| - Smokepaw. schreef:
- .Flowerkit schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Iemand enig idee wat ik kan doen want verveel me echt :c
Heb je een WindClankatje? x Nope geen actieve en ik weet nu al 100% zeker dat ik die niet actief ga houden :/ Amyyy! Ik wil een topic light x bright! Ja? goed? Ik zie je antwoord wss later~ |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:21 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:22 | |
| Wacht, ik zal ze hier opnieuw uploaden. xD links kwamen van m'n mail.- Oude favo pony die verkocht is:
- Bayo (paard dat ik nu heb:
|
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:22 | |
| @Chi, het zijn echte cuties! Ik wil ook een eigen paardje, maar helaas ;c Ik zal zo een foto laten zien van DS Tijdens zijn ziekte en na zijn ziekte xD |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:24 | |
| - Littlestream schreef:
- Wacht, ik zal ze hier opnieuw uploaden. xD
links kwamen van m'n mail.
- Oude favo pony die verkocht is:
- Bayo (paard dat ik nu heb:
Juist gewed. xD Wat een knapperds <3Juist de bles is anders @Hanna; Hii, hoofdpijn over? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:29 | |
| Uhu, maar 't zijn beide half arabiertjes en beide vossen met lichtere manen. Al is dat bij Bayo wat opvallender. Daarbij is Bayo ook een stuk groter dan Diëgo (zo noemde die pony) en al geef ik het zelf toe, een stuk moeilijker om mee om te gaan. xD |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:29 | |
| Nieuw setje.
@Chi, leuk paard, ik ga hem wel Bravo noemen |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:30 | |
| @Flower, jep c: ik heb zin om heel de avond chips te eten en horrorfilms te kijken :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:32 | |
| Hoezo Bravo? :') Ohja, Diëgo was een hengst maar Bayo is een merrie. xD #justsayin' |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:33 | |
| - Mazepaw. schreef:
- @Flower, jep c:
ik heb zin om heel de avond chips te eten en horrorfilms te kijken :/ Omnomnom ik ook... horrorfilms lukt... maar we hebben geen chips xD @Chi; Hehe, ik vind grotere paarden ook moeilijker {Niet van karakter, maar ik ben zelf nogal aan de kleine kand xD} -- - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:34 | |
| Grr mijn fototoestel is plat en ik vind het kabeltje niet dus ik kan geen foto laten zien waar het beter op gaat! Maar wel een waar hij erg slecht is :c - Spoiler:
|
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:35 | |
| Omdat ik dat perongeluk las.
Bij paardrijden is er een kitten die Spinner(ofzo) heet en die noem ik meestal Spider |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:36 | |
| Awhh, nu gaat het toch beter met 'm, right? :c En idd, sws. Maar Bayo is een stuk wilder, je moet d'r echt rustig benaderen of ze is gewoon foetsie. xD Terwijl Diëgo echt een knuffelkont was. |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:37 | |
| @M&N; Ahw ;-; Die ribjes x @Chi; Haha xD altijd een uitdaging <'3 |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:38 | |
| al 5 awards op lion ^-^ en ik heb haar nog maar een paar dagen *little bit proud* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:49 | |
| - .Flowerkit schreef:
- @M&N; Ahw ;-; Die ribjes x
@Chi; Haha xD altijd een uitdaging <'3 I know :c Maar nu is ie veel dikker en beter xD Echt zoo proud! Die is nog maar 4 en voor dat hij ziek werd heeft hij nooit echt hoog gesprongen en nu springt hij mee 1m30! xD Toen hij ziek was had hij ook echt geen energie of een stevige galop en nu moet je alle zeilen bij zetten om hem bij te houden xD @Chi, ja nu gaat het veel beter! ^^ |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:52 | |
| - Cinderkit.. schreef:
- .Flowerkit schreef:
@Chi; Haha xD altijd een uitdaging <'3 I know :c Maar nu is ie veel dikker en beter xD Echt zoo proud! Die is nog maar 4 en voor dat hij ziek werd heeft hij nooit echt hoog gesprongen en nu springt hij mee 1m30! xD Toen hij ziek was had hij ook echt geen energie of een stevige galop en nu moet je alle zeilen bij zetten om hem bij te houden xD
@Chi, ja nu gaat het veel beter! ^^ Dat ken ik van ergens x'D Goed voor hem x |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:53 | |
| - .Flowerkit schreef:
- Cinderkit.. schreef:
- .Flowerkit schreef:
@Chi; Haha xD altijd een uitdaging <'3 I know :c Maar nu is ie veel dikker en beter xD Echt zoo proud! Die is nog maar 4 en voor dat hij ziek werd heeft hij nooit echt hoog gesprongen en nu springt hij mee 1m30! xD Toen hij ziek was had hij ook echt geen energie of een stevige galop en nu moet je alle zeilen bij zetten om hem bij te houden xD
@Chi, ja nu gaat het veel beter! ^^ Dat ken ik van ergens x'D Goed voor hem x xD Ik heb veel liever zo dan hoe het eerst was! |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:54 | |
| - Cinderkit.. schreef:
- .Flowerkit schreef:
- Cinderkit.. schreef:
- .Flowerkit schreef:
@Chi, ja nu gaat het veel beter! ^^ Dat ken ik van ergens x'D Goed voor hem x xD Ik heb veel liever zo dan hoe het eerst was! Ik ken hem niet, maar ik heb het ook zo liever xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 18:55 | |
| - .Flowerkit schreef:
- Cinderkit.. schreef:
- .Flowerkit schreef:
- Cinderkit.. schreef:
- .Flowerkit schreef:
@Chi, ja nu gaat het veel beter! ^^ Dat ken ik van ergens x'D Goed voor hem x xD Ik heb veel liever zo dan hoe het eerst was! Ik ken hem niet, maar ik heb het ook zo liever xD Haha xD Al is hij wel een vervelend rot joch als hij in zijn stal staat en zich verveeld xD Dan gaat hij iedereen proberen te bijten :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|