Algemene Onzin Topic - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
Cinderpaw*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:31

Haa hahaha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:33

Eindelijk is dan toch mijn aanmelding voor Jewelpaw af~
Gelukkig heb ik mijzelf weer ingehouden wat betreft nieuwe accounts aanmaken, proud x3
Cinderpaw*
Member
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:33

My daddy said
That the first time you fall in love,
it changes you forever and no matter
how hard you try, that feeling just
never goes away.
Cinderspark
Is dit wat oké? xD Nu laat hij de foto niet zien! Typisch!
words: xx // tag: xx // notes: xx
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:35

Fawnstep schreef:
Gelukkig heb ik mijzelf weer ingehouden wat betreft nieuwe accounts aanmaken, proud x3
+1 *kijkt naar verzameling vreselijk mooie kattenfotos en namen*
Edit; @Emma, ik denk dat er iets mis mee is, de quote en de spoilers eroner zien er rood uit :/
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:37

Oké mensen, we houden de teller al klaar voor wanneer iemand Little moet gaan redden. :') -kijkt naar topic met Shaggydog-
Fawnstep
Member
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:38

Mazepaw. schreef:
Fawnstep schreef:
Haha nee maar ik ben echt blij x'D Want meestal maak ik ze aan en heb ik na minder dan 24 uur alweer spijt. Als je ergens een echte aanmelding voor maakt is het altijd een stuk doordachter, wel wat meer werk, maar uiteindelijk heb je er meer plezier aan (ik in elk geval dan toch)

Ik bedoel, zowel Fawn als Ivy waren echt kitten aanmeldingen van mij x3 Nu m'n twee actiefste accounts haha
Cinderpaw*
Member
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:39

@Hanna, nee dat is normaal gezien normaal, denk ik xD Zo stond het ook op dat kickstart gedoe xD Maar ik heb ook een witte versie
Spoiler:

Laatst aangepast door Cinderkit.. op za 4 apr 2015 - 16:40; in totaal 1 keer bewerkt
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:39

Cinderkit.. schreef:
@Hanna, nee dat is normaal gezien normaal, denk ik xD Zo stond het ook op dat kickstart gedoe xD Maar ik heb ook een witte versie
Spoiler:
Je moet de credits er wel op laten staan ^^
*Lionkit
Member
Alexx / Lex
266
Actief

CAT'S PROFILE
*Lionkit

net 17 minuten hardgelopen waarvan ongeveer 10-12 minuten lopen en de rest stappen, ben best trots sinds ik al een half jaar helemaal GEEN sport heb gedaan
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:40

Fawnstep schreef:
Mazepaw. schreef:
Fawnstep schreef:
Haha nee maar ik ben echt blij x'D Want meestal maak ik ze aan en heb ik na minder dan 24 uur alweer spijt. Als je ergens een echte aanmelding voor maakt is het altijd een stuk doordachter, wel wat meer werk, maar uiteindelijk heb je er meer plezier aan (ik in elk geval dan toch)

Ik bedoel, zowel Fawn als Ivy waren echt kitten aanmeldingen van mij x3 Nu m'n twee actiefste accounts haha
bij mij is het meestal ook zo c: behalve bij Maze dan xD
Fawnstep
Member
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:41

Mazepaw. schreef:
Fawnstep schreef:
Mazepaw. schreef:
Fawnstep schreef:

bij mij is het meestal ook zo c: behalve bij Maze dan xD
Haha ja af en toe is er die ene uitzondering x3
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:41

Fawnstep schreef:
Mazepaw. schreef:
Fawnstep schreef:

Ik heb zelf meestal dat ik te graag accounts overneem >.< Nu is het bij Ace wel goed gegaan maar vaak ook niet :'3 En ik meld me ook vaak te snel aan bij nestjes. Al ben ik wel héél blij met mn Leo <3
Cinderpaw*
Member
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:43

Leopardkit, schreef:
Fawnstep schreef:
Mazepaw. schreef:
Fawnstep schreef:

Ik heb zelf meestal dat ik te graag accounts overneem >.< Nu is het bij Ace wel goed gegaan maar vaak ook niet :'3 En ik meld me ook vaak te snel aan bij nestjes. Al ben ik wel héél blij met mn Leo <3

+1
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:43

ik meld me ook te snel aan voor nestjes, maar neem nooit accs over :/
Cinderpaw*
Member
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:44

Ik heb 1 keer een acc overgenomen ; Eclipse, en ik ben er ontzettend blij mee xD
Fawnstep
Member
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:45

Nja, ik heb het gevoel dat het na die stop van januari en februari wel over is met de account-aanmaak -verslaving. Ook bij nestjes denk ik wel twee keer na voordat ik me aanmeld, en ook over Jewelpaw heb ik enorm goed nagedacht haha :'D
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:48

Little was geen kittenaanmelding. Maar toen ik d'r aan had gemaakt had ik nooit beseft dat dit m'n actiefste & verst geëvolueerde account in de rpg zou worden. :')
Normaal ging ze zelfs partners worden met Ashdrizzle, toen nog Ashpaw. xD Well, that didn't turn out well. :')
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:48

Fawnstep schreef:
Nja, ik heb het gevoel dat het na die stop van januari en februari wel over is met de account-aanmaak -verslaving. Ook bij nestjes denk ik wel twee keer na voordat ik me aanmeld, en ook over Jewelpaw heb ik enorm goed nagedacht haha :'D
bij mij is het ook wel verminderd :'3
Fawnstep
Member
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:50

Haha x'D Ik weet nog wel dat ik hier als heel erg jonge Daan die aanmelding van Fawn uit zat te typen, was helemaal hyper enzo~
Bij Fawn heb ik nooit echt dingen ver van tevoren gepland, zoals partners vaststellen etc. Het was bij Ash en Fawn gewoon zo van: hey misschien is het leuk als ze nu kittens krijgen XD Daar was de drama~
Shaggydog
Member
Sanne
86
Actief

CAT'S PROFILE
Shaggydog
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:52

Blue was mn eerste accountje en nog steeds mijn actiefste. Bij haar ook nooit echt vooruit gepland bij partners ofzo. Ze heeft inmiddels wel 3 nestjes gehad xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: