|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 21:46 | |
| Wow, ineens 4 pagina's verder. Anyway, Blizzardleap, prima! Als je je daar het prettigst bij voelt |
| | | 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 21:46 | |
| - Zira schreef:
- Mossykit schreef:
- Zira schreef:
- Raza schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Raza schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- @Faye, is Raaz een beetje jaloers op Zira met haar 6 tanden?! xD
HAHAHAHAH ja. x'D Had to do it :') Snap ik, maar 6 tanden is ook echt gewoon uitsloverig raar. Ze heeft er nu trouwens al 7, en de achtste komt eraan en als ik die achtste heb kan ik ook mijn negende die ik al had maar nog niet mocht gebruiken gebruiken en dan ben ik bijna bij de 10 en dan slaap Zira in de volgende barn <3 ik kan middel-dingen gelijk halen maar moet eerst makkelijk iets hmpf... heb jij een kat die ik weg kan jagen van BC territorium? :3 Uh, ik denk niet dat ik een badass kat heb die dat ook echt gaat doen, nee ;c
dayum x'D als we terug in de tijd gaan heb ik al die hondentanden al, maar ik kan die topics niet meer vinden xD ik heb idd ook de helft door oude topics ja xD even iets heel anders, ik vind zira neus echt raar :cc sorry |
| | | 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 21:47 | |
| Lilith: Lilith it is. & Storm? Ikke? Hoe ben ik een Storm? xD Noem me anders maar Bloempje, dat is lekker makkelijk :'D |
| | | Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 21:47 | |
| - Mossykit schreef:
- Zira schreef:
- Mossykit schreef:
- Zira schreef:
- Raza schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Raza schreef:
- Foxpaw.. schreef:
HAHAHAHAH ja. x'D Had to do it :') Snap ik, maar 6 tanden is ook echt gewoon uitsloverig raar. Ze heeft er nu trouwens al 7, en de achtste komt eraan en als ik die achtste heb kan ik ook mijn negende die ik al had maar nog niet mocht gebruiken gebruiken en dan ben ik bijna bij de 10 en dan slaap Zira in de volgende barn <3 ik kan middel-dingen gelijk halen maar moet eerst makkelijk iets hmpf... heb jij een kat die ik weg kan jagen van BC territorium? :3 Uh, ik denk niet dat ik een badass kat heb die dat ook echt gaat doen, nee ;c
dayum x'D als we terug in de tijd gaan heb ik al die hondentanden al, maar ik kan die topics niet meer vinden xD ik heb idd ook de helft door oude topics ja xD even iets heel anders, ik vind zira neus echt raar :cc sorry klopt, ik ook :') Maar d'r ava is tof en die hoektanden <3333 Maar stiekem is het dus ook geen kat zeg maar xD |
| | | 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 21:49 | |
| - Spoiler:
- Zira schreef:
- Mossykit schreef:
- Zira schreef:
- Mossykit schreef:
- Zira schreef:
- Raza schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Raza schreef:
- Foxpaw.. schreef:
dayum x'D als we terug in de tijd gaan heb ik al die hondentanden al, maar ik kan die topics niet meer vinden xD ik heb idd ook de helft door oude topics ja xD even iets heel anders, ik vind zira neus echt raar :cc sorry
klopt, ik ook :') Maar d'r ava is tof en die hoektanden <3333 Maar stiekem is het dus ook geen kat zeg maar xD oohh dat dacht ik al ;w; raza had vroeger ook zon ava met dr bek open x'D maar nu moet het meer manipulatief zijn, omdat zij dat ook is. i was there before anyone else, b**ches ;w; |
| | | Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 21:50 | |
| - Mossykit schreef:
- Spoiler:
- Zira schreef:
- Mossykit schreef:
- Zira schreef:
- Mossykit schreef:
- Zira schreef:
- Raza schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Raza schreef:
- Foxpaw.. schreef:
dayum x'D als we terug in de tijd gaan heb ik al die hondentanden al, maar ik kan die topics niet meer vinden xD ik heb idd ook de helft door oude topics ja xD even iets heel anders, ik vind zira neus echt raar :cc sorry
klopt, ik ook :') Maar d'r ava is tof en die hoektanden <3333 Maar stiekem is het dus ook geen kat zeg maar xD oohh dat dacht ik al ;w; raza had vroeger ook zon ava met dr bek open x'D maar nu moet het meer manipulatief zijn, omdat zij dat ook is. i was there before anyone else, b**ches ;w; Ik was ook van plan om een andere ava te doen binnenkort, ja, want ik heb echt superveel toffe plaatjes gevonden vandaag dus misschien zit daar ook eentje voor Zierzier bij <3 En ja, jij was de allereerste heur! |
| | | Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 21:51 | |
| Chi, Yushh, is goed >3 Ik zal hem in mijn topic search posten~~ |
| | | 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 21:52 | |
| - Zira schreef:
- Mossykit schreef:
- Spoiler:
- Zira schreef:
- Mossykit schreef:
- Zira schreef:
- Mossykit schreef:
- Zira schreef:
- Raza schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Raza schreef:
- Foxpaw.. schreef:
klopt, ik ook :') Maar d'r ava is tof en die hoektanden <3333 Maar stiekem is het dus ook geen kat zeg maar xD
oohh dat dacht ik al ;w; raza had vroeger ook zon ava met dr bek open x'D maar nu moet het meer manipulatief zijn, omdat zij dat ook is. i was there before anyone else, b**ches ;w; Ik was ook van plan om een andere ava te doen binnenkort, ja, want ik heb echt superveel toffe plaatjes gevonden vandaag dus misschien zit daar ook eentje voor Zierzier bij <3 En ja, jij was de allereerste heur! Hahahahah :') En ik ben benieuwd!! |
| | | 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 22:00 | |
| - Blizzardleap schreef:
Lilith: Lilith it is. & Storm? Ikke? Hoe ben ik een Storm? xD Noem me anders maar Bloempje, dat is lekker makkelijk :'D Kweenie dat paste gewoon xD - Bloempje:
|
| | | Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 22:04 | |
| Urg, ik kan de komende dagen niet posten :c |
| | | x 131 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Old enough to destruct the KittypetsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 apr 2015 - 22:06 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |