Algemene Onzin Topic - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
Mazerunner
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:53

Fawnstep schreef:
Haha x'D Ik weet nog wel dat ik hier als heel erg jonge Daan die aanmelding van Fawn uit zat te typen, was helemaal hyper enzo~
Bij Fawn heb ik nooit echt dingen ver van tevoren gepland, zoals partners vaststellen etc. Het was bij Ash en Fawn gewoon zo van: hey misschien is het leuk als ze nu kittens krijgen XD Daar was de drama~
bij Maze dacht ik gewoon; Mazerunner is best een coole naam *Klikt op log out* *Registreren*
ik heb ook echt geen idee hoe ik ooit aan zo'n dramatisch leven voor Maze ben gekomen :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:53

Ik heb Ace overgenomen van Quinty :') Eigenlijk wou ik daar een of andere Vole overnemen, een Tc'er en heb me toen in een impuls aangemeld voor Aceje xD Daarvoor had ik Lone-one (a) Deter en Leo zijn via een nestje gekomen <3
*Lionkit
Member
Alexx / Lex
266
Actief

CAT'S PROFILE
*Lionkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:56

@Jamie:
Hopelijk ten minste, ze heeft gezien hoe dat die ene kitten Leopardkit had gestapt, hij was haar voor en dat vond ze maar niets! Natuurlijk was hij een beetje ouder dan haar maar toch, ze had hem getoond dat ze geen deurmat is en ze zal bewijzen dat zij ook kan stappen. Ook al was het voor haar eigen trots. Ze zou die irritante –maar toch beetje leuke- kitten niet laten winnen, ook al was het gene competitie

Wat Lion denkt in haar post over leo xD
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:57

Waarom zijn voorstel topics zo moeilijk xD
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:57

Fawnstep, Arcanewish en Ivypaw komen uit een nest, Sparrowfeather heb ik aangemaakt als pasgeboren kit zonder ouders, Bravesoul heb ik aan het begin van zijn apprentice periode overgenomen van Linn, Leafstorm en Frostlake zijn aangemaakt als warrior
Dat zijn mijn bekendste wel in mijn rpg-tijd hier, met zo tussendoor dus ook accountjes die nooit echt bekend zijn geworden.

Al heb ik nu wel Thaw en Sand die ik uit een nestje ga krijgen en ook echt van plan ben actief te maken <'3
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:58

Ik plan niets meer van te voren sinds ze medicine cat geworden is. Slechts kleine simpele dingen, maar belangrijke zoals partners etc niet echt meer. Je weet uiteindelijk maar nooit. xD
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 16:59

Fawnstep schreef:
Fawnstep, Arcanewish en Ivypaw komen uit een nest, Sparrowfeather heb ik aangemaakt als pasgeboren kit zonder ouders, Bravesoul heb ik aan het begin van zijn apprentice periode overgenomen van Linn, Leafstorm en Frostlake zijn aangemaakt als warrior
Dat zijn mijn bekendste wel in mijn rpg-tijd hier, met zo tussendoor dus ook accountjes die nooit echt bekend zijn geworden.

Al heb ik nu wel Thaw en Sand die ik uit een nestje ga krijgen en ook echt van plan ben actief te maken <'3
ik heb nog Seven, vond het prentje gewoon zo cute en dan heb ik weer random een acc aangemaakt, dan heb ik nog Wolfkit die moet eigenlijk actiever xD en Banekit, maar met haar mag ik nog even niet posten :/
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:00

-Hugt vakantie-
I missed you ;_;
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:00

Alex, het word steeds erger tussen die twee xD Gewoon elkaar steeds willen overdoen x3

Ik denk dat ik Leopard wanneer hij groot en oud is een goede klimmer laar worden xD Omdat hij dankzij zijn staart een goede balans heeft en niet zo'n dikke Ace word >3
Fawnstep
Member
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:01

Mijn accounts hebben geloof ik altijd veel te snel een oogje op iemand XD
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:02

Fawnstep schreef:

Die van mij krijgen amper een oogje op iemand. xD Behalve Graystripe dan.. (A)
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:02

Fawnstep schreef:
die van mij niet, drama was echt moeilijk voor mij :'3
*Lionkit
Member
Alexx / Lex
266
Actief

CAT'S PROFILE
*Lionkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:03

@Jamie, ja maar dat doet ze alleen maar omdat ze erg diep diep diep ergens in haar ziel erom geeft wat Leopard denkt omdat hij een indruk op haar heeft achtergelaten. Wanneer dat ding ook gaat zijn waar leo word meegenomen door ene Bloodclanner en terugkomt gaat ze stiekem ook blij zijn dat hij terug is
Cinderpaw*
Member
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:03

Fawnstep schreef:
+1 xD
.Flowerkit
Member
132
Actief

CAT'S PROFILE
.Flowerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:04

Ik heb met Dauntie ook nooit vooruit gepland.
Ik was verliefd {nu nog (a)} op de Divergent films en boeken en ik dacht. Waarom geen Daunt? Ik heb haar aangemaakt op het einde van haar apprentice tijd. Het kwam opeens dat ze verliefd was op Slender en zo naar Ravenheart sukkelde. ^^ Het enige wat ik nu gepland heb zijn twee vrienden haha ^^ en die depressie kwam eigenlijk gewoon uit mijn vingers. x

Fawnstep
Member
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:05

Nja, Fawn is eigenlijk d'r hele leven al hoteldebotel op één bepaald iemand <'3
Shaggydog
Member
Sanne
86
Actief

CAT'S PROFILE
Shaggydog
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:05

Haha Chi ik vind dit topic nu al leuk
Cinderpaw*
Member
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*

Weet iemand hoe je ‹ die pijltjes maar dan naar de andere kant, moet maken xD
Ik plan mijn katten nooit vooruit, meestal is dat zo een spontaan idee xD
.Flowerkit
Member
132
Actief

CAT'S PROFILE
.Flowerkit

Fawnstep schreef:
Nja, Fawn is eigenlijk d'r hele leven al hoteldebotel op één bepaald iemand <'3

Who? xx
Cinderpaw*
Member
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 17:06

@Daan, wie? xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: