|
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 16:53 | |
| - Fawnstep schreef:
- Haha x'D Ik weet nog wel dat ik hier als heel erg jonge Daan die aanmelding van Fawn uit zat te typen, was helemaal hyper enzo~
Bij Fawn heb ik nooit echt dingen ver van tevoren gepland, zoals partners vaststellen etc. Het was bij Ash en Fawn gewoon zo van: hey misschien is het leuk als ze nu kittens krijgen XD Daar was de drama~ bij Maze dacht ik gewoon; Mazerunner is best een coole naam *Klikt op log out* *Registreren* ik heb ook echt geen idee hoe ik ooit aan zo'n dramatisch leven voor Maze ben gekomen :'3 |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 16:53 | |
| Ik heb Ace overgenomen van Quinty :') Eigenlijk wou ik daar een of andere Vole overnemen, een Tc'er en heb me toen in een impuls aangemeld voor Aceje xD Daarvoor had ik Lone-one (a) Deter en Leo zijn via een nestje gekomen <3 |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 16:56 | |
| @Jamie: Hopelijk ten minste, ze heeft gezien hoe dat die ene kitten Leopardkit had gestapt, hij was haar voor en dat vond ze maar niets! Natuurlijk was hij een beetje ouder dan haar maar toch, ze had hem getoond dat ze geen deurmat is en ze zal bewijzen dat zij ook kan stappen. Ook al was het voor haar eigen trots. Ze zou die irritante –maar toch beetje leuke- kitten niet laten winnen, ook al was het gene competitie
Wat Lion denkt in haar post over leo xD |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 16:57 | |
| Waarom zijn voorstel topics zo moeilijk xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 16:57 | |
| Fawnstep, Arcanewish en Ivypaw komen uit een nest, Sparrowfeather heb ik aangemaakt als pasgeboren kit zonder ouders, Bravesoul heb ik aan het begin van zijn apprentice periode overgenomen van Linn, Leafstorm en Frostlake zijn aangemaakt als warrior Dat zijn mijn bekendste wel in mijn rpg-tijd hier, met zo tussendoor dus ook accountjes die nooit echt bekend zijn geworden.
Al heb ik nu wel Thaw en Sand die ik uit een nestje ga krijgen en ook echt van plan ben actief te maken <'3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 16:58 | |
| Ik plan niets meer van te voren sinds ze medicine cat geworden is. Slechts kleine simpele dingen, maar belangrijke zoals partners etc niet echt meer. Je weet uiteindelijk maar nooit. xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 16:59 | |
| - Fawnstep schreef:
- Fawnstep, Arcanewish en Ivypaw komen uit een nest, Sparrowfeather heb ik aangemaakt als pasgeboren kit zonder ouders, Bravesoul heb ik aan het begin van zijn apprentice periode overgenomen van Linn, Leafstorm en Frostlake zijn aangemaakt als warrior
Dat zijn mijn bekendste wel in mijn rpg-tijd hier, met zo tussendoor dus ook accountjes die nooit echt bekend zijn geworden.
Al heb ik nu wel Thaw en Sand die ik uit een nestje ga krijgen en ook echt van plan ben actief te maken <'3 ik heb nog Seven, vond het prentje gewoon zo cute en dan heb ik weer random een acc aangemaakt, dan heb ik nog Wolfkit die moet eigenlijk actiever xD en Banekit, maar met haar mag ik nog even niet posten :/ |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 17:00 | |
| -Hugt vakantie- I missed you ;_; |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 17:00 | |
| Alex, het word steeds erger tussen die twee xD Gewoon elkaar steeds willen overdoen x3
Ik denk dat ik Leopard wanneer hij groot en oud is een goede klimmer laar worden xD Omdat hij dankzij zijn staart een goede balans heeft en niet zo'n dikke Ace word >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 17:01 | |
| Mijn accounts hebben geloof ik altijd veel te snel een oogje op iemand XD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 17:02 | |
| - Fawnstep schreef:
- Mijn accounts hebben geloof ik altijd veel te snel een oogje op iemand XD
Die van mij krijgen amper een oogje op iemand. xD Behalve Graystripe dan.. (A) |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 17:02 | |
| - Fawnstep schreef:
die van mij niet, drama was echt moeilijk voor mij :'3 |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 17:03 | |
| @Jamie, ja maar dat doet ze alleen maar omdat ze erg diep diep diep ergens in haar ziel erom geeft wat Leopard denkt omdat hij een indruk op haar heeft achtergelaten. Wanneer dat ding ook gaat zijn waar leo word meegenomen door ene Bloodclanner en terugkomt gaat ze stiekem ook blij zijn dat hij terug is |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 17:03 | |
| - Fawnstep schreef:
+1 xD |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 17:04 | |
| Ik heb met Dauntie ook nooit vooruit gepland. Ik was verliefd {nu nog (a)} op de Divergent films en boeken en ik dacht. Waarom geen Daunt? Ik heb haar aangemaakt op het einde van haar apprentice tijd. Het kwam opeens dat ze verliefd was op Slender en zo naar Ravenheart sukkelde. ^^ Het enige wat ik nu gepland heb zijn twee vrienden haha ^^ en die depressie kwam eigenlijk gewoon uit mijn vingers. x
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 17:05 | |
| Nja, Fawn is eigenlijk d'r hele leven al hoteldebotel op één bepaald iemand <'3 |
|
| |
Sanne 86 Actief
| |
| Haha Chi ik vind dit topic nu al leuk |
|
| |
| |
| Weet iemand hoe je ‹ die pijltjes maar dan naar de andere kant, moet maken xD Ik plan mijn katten nooit vooruit, meestal is dat zo een spontaan idee xD |
|
| |
132 Actief
| |
| - Fawnstep schreef:
- Nja, Fawn is eigenlijk d'r hele leven al hoteldebotel op één bepaald iemand <'3
Who? xx |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 17:06 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|