|
|
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:45 | |
|
Laatst aangepast door Smokepaw. op vr 3 apr 2015 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kip 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:45 | |
| - Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
- IK HEB ZIN IN ZONDAAAAAAGG <3
Why? Dan komt Romy bij mij pitten xD
En btw Alex, niet slecht bedoeld maar zou je de volgende keer willen wachten tot ik ook heb gereageerd. Ik heb er namelijk moeite mee als ik teveel posts in een post van mij moet verwerken (heb het over Bonecrusher) Ow oke, no problem dan weet ik dat voor volgende keer ^-^ Ik redt me nu wel, maar voor sommige is het wat prettiger. Ik weet niet of iedereen mijn mening deelt maar thanks xD Ik ga er o zelf wel op reageren Bone post veel te lekker Sorry trouwens dat Air zo brutaal haar mond open trok xD hopelijk vind je dat niet erg? ^^" |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:46 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:49 | |
| - Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- I love yoki-drink<3
wat is yoki-drink? dit
ken ik niet :/ slaapwel Daan en Nath c: |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:49 | |
| Dove haar naam moet ff veranderd worden naar Thornpaw teehee
she's so pretteh |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:50 | |
| Urgh laat maar ik zie m'n bed en haak meteen alweer af ;-; Geen zin in I think. |
|
| |
Miss McDerp 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:51 | |
| - Shiverkit. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
En btw Alex, niet slecht bedoeld maar zou je de volgende keer willen wachten tot ik ook heb gereageerd. Ik heb er namelijk moeite mee als ik teveel posts in een post van mij moet verwerken (heb het over Bonecrusher) Ow oke, no problem dan weet ik dat voor volgende keer ^-^ Ik redt me nu wel, maar voor sommige is het wat prettiger. Ik weet niet of iedereen mijn mening deelt maar thanks xD Ik ga er o zelf wel op reageren Bone post veel te lekker Sorry trouwens dat Air zo brutaal haar mond open trok xD hopelijk vind je dat niet erg? ^^" Het was misschien niet het slimste idee om dat bij Bone te doen xD Maar Bone bijt gewoon verder terug omdat ze niet op haar teentjes laat trappen. @Amy Hij komt als volgende op mijn lijstje (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:51 | |
| @daan xD ken ik, ik lig in bed omdat het MOET van mijn moeder maar anders zou ik ook niet in bed liggen xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| |
| |
Miss McDerp 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:55 | |
| WIE KENT ER NOU GEEN YOKI MAN DAT DRONK IK ALS KIND AL |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:55 | |
| - Bonecrusher schreef:
- Shiverkit. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
En btw Alex, niet slecht bedoeld maar zou je de volgende keer willen wachten tot ik ook heb gereageerd. Ik heb er namelijk moeite mee als ik teveel posts in een post van mij moet verwerken (heb het over Bonecrusher) Ow oke, no problem dan weet ik dat voor volgende keer ^-^ Ik redt me nu wel, maar voor sommige is het wat prettiger. Ik weet niet of iedereen mijn mening deelt maar thanks xD Ik ga er o zelf wel op reageren Bone post veel te lekker Sorry trouwens dat Air zo brutaal haar mond open trok xD hopelijk vind je dat niet erg? ^^" Het was misschien niet het slimste idee om dat bij Bone te doen xD Maar Bone bijt gewoon verder terug omdat ze niet op haar teentjes laat trappen.
@Amy Hij komt als volgende op mijn lijstje (: En sharpie gaat dat helemaal niet leuk vinden |
|
| |
Miss McDerp 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:56 | |
| - Sharpsoul schreef:
- Bonecrusher schreef:
- Shiverkit. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
En btw Alex, niet slecht bedoeld maar zou je de volgende keer willen wachten tot ik ook heb gereageerd. Ik heb er namelijk moeite mee als ik teveel posts in een post van mij moet verwerken (heb het over Bonecrusher) Ow oke, no problem dan weet ik dat voor volgende keer ^-^ Ik redt me nu wel, maar voor sommige is het wat prettiger. Ik weet niet of iedereen mijn mening deelt maar thanks xD Ik ga er o zelf wel op reageren Bone post veel te lekker Sorry trouwens dat Air zo brutaal haar mond open trok xD hopelijk vind je dat niet erg? ^^" Het was misschien niet het slimste idee om dat bij Bone te doen xD Maar Bone bijt gewoon verder terug omdat ze niet op haar teentjes laat trappen.
@Amy Hij komt als volgende op mijn lijstje (: En sharpie gaat dat helemaal niet leuk vinden Dan kan Sharpie de boom in xD Bone accepteert het niet om voor schut te worden gezet door een kitten met de actie die cinderpaw haar flikte |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:57 | |
| - Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- I love yoki-drink<3
wat is yoki-drink? dit
ken ik niet :/
echt niet? ;o wel het is een soort frestie c: nope, en wat is frestie? |
|
| |
Miss McDerp 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:58 | |
| waarom verward iedereen Bonecrusher voor een Kater? xD Tis toch echt een dame |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:58 | |
| - Bonecrusher schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Bonecrusher schreef:
- Shiverkit. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
@Amy Hij komt als volgende op mijn lijstje (: En sharpie gaat dat helemaal niet leuk vinden Dan kan Sharpie de boom in xD Bone accepteert het niet om voor schut te worden gezet door een kitten met de actie die cinderpaw haar flikte Er is daar een probleem in, sharpie kan niet klimmen dus bone heeft pech >D XD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:59 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- I love yoki-drink<3
wat is yoki-drink? dit
echt niet? ;o wel het is een soort frestie c: nope, en wat is frestie? kan het niet uitleggen,sorry xc |
|
| |
Miss McDerp 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 22:59 | |
| - Sharpsoul schreef:
- Bonecrusher schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Bonecrusher schreef:
- Shiverkit. schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Battlepaw schreef:
@Amy Hij komt als volgende op mijn lijstje (: En sharpie gaat dat helemaal niet leuk vinden Dan kan Sharpie de boom in xD Bone accepteert het niet om voor schut te worden gezet door een kitten met de actie die cinderpaw haar flikte Er is daar een probleem in, sharpie kan niet klimmen dus bone heeft pech >D XD Dan jaagt ze hem er wel in, niet denken dat ze over zich heen laat lopen. Ze is daarvoor iets de arrogant |
|
| |
Kip 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 23:00 | |
| Airpaw praatte haar mond voorbij xD typisch iets voor haar, sorry daarvoor :'D |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 23:00 | |
| - Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- I love yoki-drink<3
wat is yoki-drink? dit
echt niet? ;o wel het is een soort frestie c: nope, en wat is frestie? kan het niet uitleggen,sorry xc oh, wacht, bedoel je fristie? *is vreselijk traag van begrip op dit moment* |
|
| |
Miss McDerp 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 23:01 | |
| Ghehe En Bonecrusher laat zien dat dat ze dat niet pikt xD Achjohh een beetje actie kan geen kwaad, Bone post tijdens zo'n moment te lekker voor woorden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|