Algemene Onzin Topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 12:48

Blackpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Helloo Anouk ^^

@hierboven, als je er zin in hebt, yep, zo niet, dan niet (A)

Ik heb zojuist m'n zusje en m'n neefjes overhoop geschoten met mijn Nerf en nu zitten ze achter me aan.. Oeps xD

Soms verbaasd t me hoeveel jij doet tijdens dat je aan t posten bent xD Bij mij komt t niet heel veel verder dan: tv kijken en studieshizzle doen. Want als ik met andere mensen ben enzo dan zit ik gewoon niet op wc xD
Haha xD Als ik niet zou multitasken zou ik geen leven hebben, tv kijken doe ik ook hoor, Netflix atm, en leren ook, wrts. Maar toen kwamen ze binnen en was ik zo van Nerf ligt in de buurt, hell why not, en toen gingen ze achter me aan dus moest ik mijn Computer in veiligheid brengen en het op een lopen zetten naar een kamer met een slot erop (A) Nu switch ik slechts weer tussen Netflix en Wrts en Warrior Cats, terwijl zij op de deur lopen te bonken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 12:49

Ehm ehms het is lastig te zeggen. Silentpaw heeft nog niet heel erg veel meegemaakt denk ik (gezien de posts). Dus ik kan niet zeggen: OMG JA want ik had zo veel leuke topics met dat acc! Dus misschien, als je nog ergens anders een verder ontwikkelt account hebt, dat je je daar op kan richten?

@Em: dat is precies de reden dat ik het heeeeeerlijk vind dat ik niet meer thuis woon xD Al die rust.. daar geniet ik nog steeds elke dag van Razz
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 12:51

@Emma, ik zie het al voor me xD, jij die snel wegrent en de deur blokkeert xD
Al zie ik het wel in animatie vorm xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 12:53

Haha xD Fair enough Eef, op het moment zit ik heerlijk rustig opgesloten met duo penotti, soepstengels en wifi dus overleven doe ik wel >3 Maar rust klinkt goooeeed <3

Waarschijnlijk komt dat eng dicht in de buurt van de waarheid hoor Lex, het was in ieder geval niet heel gecoördineerd en gepland xD
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 12:54

https://www.warriorcatsnl.com/t23548-scaredy-cat

too. funny. precies bij die twee weer xD

okay ik denk dat het tijd wordt dat ik me aan ga kleden. ik zit nu al een pittig tijdje met zo'n handdoek op m'n hoofd :')

Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 12:56

@Emma, dat zijn de beste momenten xD
wanneer je zo iets hebt van 'ik doe dat gewoon' en dan de reacties ervan ziet is gewoon geniaal xD
ik heb dan altijd zo iets van, i am so awesome xD ja ik ben heel erg bescheiden xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:00

Ik voelde me ook very James Bond @ Lex, Tot ik moest rennen, toen was het meer een soort falende DW poging xD

I know right Eef D: Arme Tall, ik denk dat ie liever naar de Badger dan naar Daunt rent (A)
Wow, misschien inderdaad wel tijd, het is al 1 uur D: Tijd vliegt
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:02

Ik weet nog toen Ash een jonge warrior was *sob*
Maar nu is hij de knapste warrior, dus eigenlijk ~~~
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:04

@Emma, xD nou, ook al ben je geen James Bond meer, what you did is and will always stay awesome xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:05

Wow Soof xD Agreed though, Ashie is very handsome <3

Thank you Lex *buiging* Toch moet ik hier ooit vandaan zien te komen want ik heb honger en de soepstengels zijn droog :'(
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:06

Hi! C:
Ik heb internet yay!
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:06

@Em: ikr. Maar ik probeer de tijd dat ik naar Leiden ga uit te stellen Razz not exactly waar ik wil zijn atm, mja.
@Soof: is Ashiepashie eigenlijk ooit een app geweest?
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:08

@Emma *klapt*
hm, that's a tuff spot your in... Misschien kan je ze met iets afleiden?

@Nele, hii ^-^ en yay ^-^
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:09

Valt te begrijpen, I don't judge (A)
& Ik ga lekker voor Soof antwoorden, want hell yes, Ash was apprentice en best buddies met Little en toen werd Little med.cat apprentice en toen werd Ashie boos en toen werd 'ie warrior, lang verhaal wat Soof veel beter kent maar yes, Ashie is appje geweest (:

Misschien wel Lex *kijkt naar deur* Misschien zijn ze trouwens ook al wel weg...
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:11

Jup, Ashie is een app geweest
Hij was zelfs ooit straight, maar toen was Babs heel gemeen en liet hem in de steek ;____;
Dat was echt drama to tha max.
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:12

Je moet ook geen med cat worden D: Ik zat er eerst over na te denken, zo van: als ze op zoek gaan naar een nieuwe sc med cat app, zal ik dan Blackie opgeven? En toen dacht ik: NO WAAAAYYY, want dan verpest ik haar en dan is ze vast binnen no time inactief, want dan vind het niet meer leuk om haar te bespelen Razz En dan komt er een nieuw account. Bluepaw. Of Redpaw. Greypaw. whatevah.

Ash needs new drama to tha max
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:12

@Emma, i woulldn't risk it xD ik zou op zoek gaan naar een raam daar door heen gaan om vervolgens naar de keuken ofzo te sluipen, daar dan door het raam naar binnen gaan, eten pakken en dan hetzelfde doen maar dan terug naar de kamer waar je nu in zit xD Or you could open the door a little, see if they are gone and if they are just make a run for it xD

@Eef, and so you would go over all the colors of the rainbow xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:14

Make a run for it, sounds good Lex xD Zeker als ik op tweehoog zit hier en de keuken beneden is xD

Oh lord, dat drama met Snowynight right? Dat was echt killing D: Ik vond het zo zielig toen Snowy voor Thrush koos, ik gunde het Ash meer xD
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:15

Tallshadow schreef:
Make a run for it, sounds good Lex xD Zeker als ik op tweehoog zit hier en de keuken beneden is xD

Oh lord, dat drama met Snowynight right? Dat was echt killing D: Ik vond het zo zielig toen Snowy voor Thrush koos, ik gunde het Ash meer xD
*ash purs and gives tall a hug*
Nu zijn ze weer bffs, want ooit was tall zijn vriend? Ik weet het niet eens meer O:)
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 13:16

@Emma eeuhm, the exercice is good? xD Maybe if the kitchen has a lock you can lock the door and stay there? xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: