|
|
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:35 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Maze is gemeen bezig over Smoke xD een psychopaat serieus? xD Dat zou niks voor Smoke zijn.
i know xD leek me gewoon een leuke wending c: xD,maar Je zult rap genoeg merken dat het echt is :3 serieus?!? O.o ik wou Maze gewoon met wat twijfels opzadelen xD Nee,ik ga wat pesters voor Smoke zoeken die haar zwak proberen te maken,maar ze activeren juist meer haar woede aanvallen (Hun schuld) :3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:35 | |
| Chi, graag :'3 Leo moet heel SC gaan kennen xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:37 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Maze is gemeen bezig over Smoke xD een psychopaat serieus? xD Dat zou niks voor Smoke zijn.
i know xD leek me gewoon een leuke wending c: xD,maar Je zult rap genoeg merken dat het echt is :3 serieus?!? O.o ik wou Maze gewoon met wat twijfels opzadelen xD Nee,ik ga wat pesters voor Smoke zoeken die haar zwak proberen te maken,maar ze activeren juist meer haar woede aanvallen (Hun schuld) :3 okay xD mijn hersenen zouden wel officieel gekraakt zijn als Mazie's theorie zou koppen :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:38 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
i know xD leek me gewoon een leuke wending c: xD,maar Je zult rap genoeg merken dat het echt is :3 serieus?!? O.o ik wou Maze gewoon met wat twijfels opzadelen xD Nee,ik ga wat pesters voor Smoke zoeken die haar zwak proberen te maken,maar ze activeren juist meer haar woede aanvallen (Hun schuld) :3 okay xD mijn hersenen zouden wel officieel gekraakt zijn als Mazie's theorie zou koppen :'3 Nee xD Arme Smoke is niet gestoord haha c: |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:39 | |
| En 400 rpg posts met Lurkie c: Nog 100 te gaan en ik heb mijn doel bereikt deze vakantie :3 |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:39 | |
| Dankje Hanna, door jouw inspi had ik ook veel inspi <3 Nu heb ik een mega-post (voor mijn doen dan) geschreven teeheee |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:40 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Dankje Hanna, door jouw inspi had ik ook veel inspi <3 Nu heb ik een mega-post (voor mijn doen dan) geschreven teeheee
ik schrijf ook niet elke dag posts van 1000 woorden, hoor xD ik probeerde eigenlijk gewoon de award te halen :'3 |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:41 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Dankje Hanna, door jouw inspi had ik ook veel inspi <3 Nu heb ik een mega-post (voor mijn doen dan) geschreven teeheee
ik schrijf ook niet elke dag posts van 1000 woorden, hoor xD ik probeerde eigenlijk gewoon de award te halen :'3 Hehe, die van mij is ook maar 400 hoor xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:42 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Foxpaw.. schreef:
ik schrijf ook niet elke dag posts van 1000 woorden, hoor xD ik probeerde eigenlijk gewoon de award te halen :'3 Ik twijfel of ik Smoke op je topic af ga sturen xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:43 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Foxpaw.. schreef:
ik schrijf ook niet elke dag posts van 1000 woorden, hoor xD ik probeerde eigenlijk gewoon de award te halen :'3 Hehe, die van mij is ook maar 400 hoor xD ik ben al blij als ik 200 woorden haal :'3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
|
| |
| |
| Willen er nog mensen topics met Augurk, ik wil hem meer katten leren kennen xD |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:44 | |
| Mieah ik zie zo veel op tegen mn nl presentatie 0.0 |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:49 | |
| Chi, ik zal er zo op posten :3
Urgh, ik heb een heel episch idee voor Leo en wat drama in de clan maar dan moet ik toestemming vragen + een Rogue/BC vinden :'( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:50 | |
| Oeh mag ik eens horen Jams? c: |
|
| |
Chi~! 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:50 | |
| Omg, I totally forgot about this one. :')
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:54 | |
| @Jam, ik heb een BC-er xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:55 | |
| |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 11:59 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Chi, ik zal er zo op posten :3
Urgh, ik heb een heel episch idee voor Leo en wat drama in de clan maar dan moet ik toestemming vragen + een Rogue/BC vinden :'( Hellhound wanna help! |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 12:00 | |
| Bo, gestuurd :3
Lolo and Anouk, Ik zal alles eerst wat beter uitwerken en dan naar jullie toe sturen >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|