Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Little burning flame za 6 jun 2015 - 15:20 | |
| Ze snorde zachtjes en gaf haar vader een zacht kopje ter begroeting. "Dankjewel", zei ze zachtjes ter antwoord, ondertussen de zwarte poes aankijkend. Om de één of andere reden kreeg ze het gevoel dat ze ergens tussen gekomen was, maar tussen wat dan? Ze wist dat haar vader trouw zou zijn aan haar moeder - of dat was toch wat ze dacht - dus het kon niet zoiéts zijn.. Misschien was het gewoon een gevoelig gesprek. "Ik kom toch niet ongelegen binnenvallen?", vroeg ze daarom, al was het meer lachend uitgesproken dan echt serieus.
|
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Little burning flame ma 22 jun 2015 - 18:50 | |
| Was Windpaw nou de verstoorder of de redder geweest? Dat wist de cyperse kater niet zo goed. Hoe dan ook, er was niks gebeurd. Misschien was dat maar goed ook, misschien was Windpaw toch de redder, misschien wist hij het wel. Toch verlangde een groot deel van hem naar de zwarte poes met ijsblauwe ogen. "Dankjewel," miauwde Windpaw. "Hé, natuurlijk. Ik zou wel de meeste slechte vader zijn als ik jou buiten liet staan in de regen," reageerde hij, waarna hij naar haar toe liep en Windpaw een lik langs haar oor gaf. Hierna vroeg zijn dochter of ze stoorde. "Ik geloof van niet," miauwde Fawnstep tegen Windpaw. "Nee, je stoort helemaal niet, Windpaw," miauwde hij, waarna Fawnstep aan Windpaw vroeg hoe het met haar trainingen ging. Thrushdive drong tussen de twee poezen door om te kijken hoe het met het weer was. Het regende nog steeds en niet zo'n beetje ook. "We zitten hier nog wel even, gezellig," miauwde hij met zijn altijd nuchtere lach op zijn gelaat. Wauw, het leek wel als of de kater twee gezichten had. Als het bestond onder de katten, zou Thrushdive een top acteur zijn.
"It's don't give a Mousedung time"~
- ::Kradam::
|
|
| Onderwerp: Re: Little burning flame | |
| |
|