|
|
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 13:38 | |
| Nuuh *hides Snake* -- M'n vader heeft vanalles aan de PC gedaan en mn avatar vans Snake zijn nu weg. Yay. En ook avatars van SSA. Fan-tas-tisch |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 13:42 | |
| nawwhhhh D= meh nog even een uurtje rekenen zo dus hopelijk bijposten op PJ c: want ben nu bijgepost op wc x'd |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 13:44 | |
| Oh. Alles van de vorige back up is weg. Bye Irresistibles setje. Bye Asterkits spullen en de nieuwe shiz van Dawnpaw. Oke dan. Ik ga wel leren. Pf. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 13:44 | |
| |
|
| |
Hannanas!!! (also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!!!!) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 13:51 | |
| hii iedereen c: @Julia, zin in een topicje Creamy x Wolf? |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 13:55 | |
| @Hanna: Ja is goed =) ! Wil jij openen, ik heb wel even weer genoeg topics geopend vandaag gheghe (a) . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 13:58 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:01 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:05 | |
| en toen was er dramaah can mimi go home |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:08 | |
| Wat is er aan de hand Mims? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:10 | |
| k word uitgemaakt voor leugenaar en tineke is behoorlijk pissed al om dat fking geld.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:14 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:14 | |
| Ben dr gwn misselijk van.. laatste keer dat ik wat voorschiet gvd..
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:16 | |
| @Mims: *hug* dat is inderdaad nogal piep.... @Hanna: Ik weet niet of ik vandaag nog kan posten, maar anders wordt het morgen =) . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:22 | |
| Meh bitchmode activated Butter is out for bitchyness c: -kijkt naar gathering- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:23 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:25 | |
| @Mimi, zin in een topicje? c: *heeft tijd en inspi* |
|
| |
S I A 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:25 | |
| YESSS, ben thuis :'D Zo meteen maar eens even posten, maar eerst opzoek naar een geschikt plaatje voor een sig voor Smokepaw ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:26 | |
| butter heeft riverclannertjes nodig die haar steunen op de gathering, ze is bang op de grote enge steen. @Hanna is goed met wie? |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 14:27 | |
| Lynxfang zal een pawface doen Mims
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|