Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 7:32

Goodmorning ^^!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 7:35

Goedmorgeeen, vanavond om half elf engelse tijd terug naar Nederland, morgen om half tien in me eigen bed
Thymewillow
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 7:37

Ik ga me klaar maken voor school. Baaai ^^
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 7:49

Ik haat Donderdag c:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 7:59

Ik voel me niet lekker :c ...
Brat
Member
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 8:02

Creamyfrost schreef:
Ik voel me niet lekker :c ...

aaww Juul Beterschap! *hugs*
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 8:13

Dankje San *hugs back* :3 !
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 8:14

Creamyfrost schreef:
Dankje San *hugs back* :3 !

You're welcome! :3
Jane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Dm_X_transpride_90x90
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 8:15

heb nog 6 minuutjes or so om al m'n muziek van m'n ipod op me dvd speler te plaatsen en hij is nog icloud ah downloaden -.- dat wordt em dus niet ;3
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 8:21

goedemorgen
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 8:31

Hey ^^
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 8:41

Hee Assie, Marieke & Kip :3 !
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 8:46

Heya! :3

Shit, post weg -.-" iPads zijn ook niet te vertrouwen... Zucht, dan maar naar school
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 8:51

Jammer, Kip :/ En succes op school ^-^
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:02

Ugh.
Ben je het 1e uur op school, blijkt het dat de 1e twee uur uitvallen en verschoven zijn naar volgende week. Zit je dan alleen op school zonder je klas.
En de klas wist er blijkbaar wel van maar heeft me niet ingelicht x)
Fijne klas zeg, fijn..
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:05

oh gawd i lovethis boy
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:44

Ik wil eigenlijk gewoon naar huis. Ik heb echt barstende hoofdpijn XD . Maar ik wil wel graag mijn centjes voor vandaag, dus ik moet het maar even uithouden, haha. Tot kwart voor 4 =P .
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:44

Sterkte Julia Smile
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:45

Dankje Rebecca :3 ! Jij ook met wachten... echt stom dat ze het niet tegen jou hebben gezegd :c ...
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:46

nawhhh Julia doe rustig aan en ga lekker naar huis Sad
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: