|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:24 | |
| Meh no post today/tonight
Deze meid gaat der lichaam wat rust gunnen want morgen word een verschrikkelijke dag. Bye girls, en then again tot morgen avond want ik heb geen internet met de ipad ih station D: |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:26 | |
| Ik moet vandaag echt op tijd gaan slapen, morgen maar weer gewoon stage lopen xD |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:28 | |
| - Lucifer schreef:
- Vinal schreef:
- Sushi. schreef:
- Yantheeeeeee, Vinal is smexy
Is het slecht van een mentor om haar leerling te daten? Smexyness in overvloed!! >D & Ik hou Sush niet tegen om een poging te wagen, maar Vinal zal nogal vreemd opkijken moest zijn mentor plots aan zijn poten liggen x'D Die ooh grote gemene mentor zomaar aan zijn poten xD
Eh Soof, guess Who I have too Dat zou die nog wel geweldig vinden. Stel je voor dat Gravepath hen dan ziet. "Whut?!" |
|
| |
TESSSSSS 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:31 | |
| - Vinal schreef:
- Lucifer schreef:
- Vinal schreef:
- Sushi. schreef:
Is het slecht van een mentor om haar leerling te daten? Smexyness in overvloed!! >D & Ik hou Sush niet tegen om een poging te wagen, maar Vinal zal nogal vreemd opkijken moest zijn mentor plots aan zijn poten liggen x'D Die ooh grote gemene mentor zomaar aan zijn poten xD
Eh Soof, guess Who I have too Dat zou die nog wel geweldig vinden. Stel je voor dat Gravepath hen dan ziet. "Whut?!" Grave zou gewoon jaloers zijn, net als Claw, en Lecter >D |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:31 | |
| pfoe dan zie je dat je account opeens op een inactieve lijst staat dat hij zomaar overgenomen kan worden :c Terwijl het niet eens zo lang geleden is dat ik met hem gepost had 3 |
|
| |
Sanne 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:43 | |
| |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:51 | |
| - Lucifer schreef:
- Vinal schreef:
- Lucifer schreef:
- Vinal schreef:
- Sushi. schreef:
Eh Soof, guess Who I have too Dat zou die nog wel geweldig vinden. Stel je voor dat Gravepath hen dan ziet. "Whut?!" Grave zou gewoon jaloers zijn, net als Claw, en Lecter >D Ghehe, iedereen doet onbewust zo veel moeite en Vinal krijgt haar door niets te doen >D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:56 | |
| Ik ben zo enorm niet mijn huiswerk aan het maken xD Wel de verkiezingen aan het volgen though 8) Veel te leuk |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:57 | |
| Ik vond deze omg :'D |
|
| |
TESSSSSS 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:58 | |
| - Vinal schreef:
- Lucifer schreef:
- Vinal schreef:
- Lucifer schreef:
- Vinal schreef:
- Sushi. schreef:
Eh Soof, guess Who I have too Dat zou die nog wel geweldig vinden. Stel je voor dat Gravepath hen dan ziet. "Whut?!" Grave zou gewoon jaloers zijn, net als Claw, en Lecter >D Ghehe, iedereen doet onbewust zo veel moeite en Vinal krijgt haar door niets te doen >D Ghehe That will be Sushi and the forest later |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 22:58 | |
| Holy Fudge Soof xD Die zou je in Shrew haar sheetje moeten zetten bij de Gathering |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 23:05 | |
| |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 23:34 | |
| Vraagje. Zal ik een cabarettopic starten met de artcorner?
|
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 23:45 | |
| Hoe zou je dat voor je zien Aimée? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 23:50 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 23:58 | |
| ik ga maar eens liggen. Morgen om 7 uur alweer de deur uit -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 maa 2015 - 23:58 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 maa 2015 - 0:01 | |
| |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 maa 2015 - 7:18 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 maa 2015 - 7:32 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|