Algemene Onzin Topic - Pagina 25

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:51

Dat wil ik ook wel, maar de deadline hijgt in onze nek. Ik vind het lullig om nu weg te gaan en als ik wel weg ga wordt ik ook niet uitbetaald voor de uren die ik dan thuis zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:52

Ah ja dat snap ik maar alsnog je moet wel rustig aan doen en jezelf niet dwingen ><
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:54

Ik zal tussen de middag even kijken of ik het volhoud en anders ga ik naar huis. Misschien kan ik vanmiddag wel even thuiswerken. Komt goed =) !
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 9:59

goed zo jij c:

oh god ik word zo ziek van mn docent hier -.-
ass dat t is
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 10:12

Wat doet je docent?
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 11:11

M'n internet doet het weer - waarschijnlijk maar voor eventjes, maar goed
Helluw :"D
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 11:22

Hee Daan :3 !
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 11:25

Heeyy Julia :'D
Blackpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 11:28

Beterschap Julia!

Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 11:46

Heya Daan Very Happy
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 11:46

Bedankt Eef :3 !
Ik ga denk ik straks toch maar naar huis en dan thuiswerken.
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 12:27

Waarom is setjes voor anderen maken echt super leuk, maar er een voor jezelf maken de grootste kwelling ever T_T
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 12:29

Blackpaw schreef:
Waarom is setjes voor anderen maken echt super leuk, maar er een voor jezelf maken de grootste kwelling ever T_T
Geen idee... Ik heb er geen last van xD
Thymewillow
StarClan
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 12:58

PAUZEEEEH C:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 13:26

Zo ik ben thuis :3
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 13:32

Welcome home Julia x'D
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 13:33

Hee Daan :3 ! Nog even werken en dan kan ik op bed gaan liggen. Gelukkig schieten we mooi op met zijn allen =D .
Wolfrush
Member
65
Actief
Wolfrush
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 14:50

buikpijn...

scheikunde gedaan.
Waterdrop
Member
Kath
165
Actief

CAT'S PROFILE
Waterdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 14:51

Leuk, studiemiddag vandaag terwijl ik donderdag altijd om 12 uur uit ben -,- (oftewel, ik heb er geen moer aan)
Wolfrush
Member
65
Actief
Wolfrush
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 14:57

ik heb ook studiedag
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: