|
|
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:33 | |
| Help, ik moet iets schrijven over Grieken, eventueel de oude, maari kweet niet wat :c |
|
| |
;; Lilith & Assie ;; 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:35 | |
| Ezz, this... Is... SPARTAAAAAAAA! XD Mhm ik ken alleen iets van de architectuur hoor. (Heeft les van architectuur stijlen terwijl ze in groendecoratie zit) dat logic :/ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:36 | |
| whoep whoep, Sims 3 doet het blijkbaar wél op m'n laptop xD |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| xD Sht ik moet de architectuur nog leren tegen dinsdag xD
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| - Snakebites schreef:
- Help, ik moet iets schrijven over Grieken, eventueel de oude, maari kweet niet wat :c
Wat zijn de richtlijnen? Ik help je maar al te graag, ze zijn echt super interessant + dan heb ik meteen m'n Griekse cultuur voor Grieks weer geleerd xD |
|
| |
;; Lilith & Assie ;; 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:40 | |
| Ezz, architectuur is architraafbouw Als het foto's herkennen is is het echt gemakkelijk te onderscheiden van de romeinse, vroeg christelijke, gotiek, .... Architectuur. Vind de griekse nog de mooiste van alle stijlen ;p Woels ff ipod opladen |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:41 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snakebites schreef:
- Help, ik moet iets schrijven over Grieken, eventueel de oude, maari kweet niet wat :c
Wat zijn de richtlijnen? Ik help je maar al te graag, ze zijn echt super interessant + dan heb ik meteen m'n Griekse cultuur voor Grieks weer geleerd xD Ik moet voor Nederlands over een volk praten (dus de Grieken) over dingen die ik zelf interessant vindt, zoals bijvoorbeeld dat de Grieken begonnen zijn met de Olympische spelen, maar ik wil ook iets over hedendaage Grieken maar Wikipedia haat me en zegt enkel dat het een verzamelnaam is voor het volk xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:42 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:43 | |
| - .Leopardkit schreef:
San, er is trouwens nog een topic voor venus met jane c: just saying ;p Ik wil gewoon meer topics met mn kit(s) xD oh yea sorry i forgot x3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:44 | |
| Ohmygod, Cailin ligt naast me, ik had mijn hand nog niet op haar buik gelegd, of de kitties schopte al! |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:44 | |
| - Snakebites schreef:
Hehe, als je vragen hebt, here I am. Ben half grieks voor t geval je t nii wist ^^ + heb er 8 jaar gewoond |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:45 | |
| - Innerghost schreef:
- Ohmygod, Cailin ligt naast me, ik had mijn hand nog niet op haar buik gelegd, of de kitties schopte al!
aawwww <3 Cute! Zijn jullie van plan om de kittens te houden of door te verkopen? |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:57 | |
| Ik heb al over de Griekse kleding, nu misschien nog iets over de wetten van Grieke vrouwen ofzo :'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:58 | |
| - Snakebites schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snakebites schreef:
Wat zijn de richtlijnen? Ik help je maar al te graag, ze zijn echt super interessant + dan heb ik meteen m'n Griekse cultuur voor Grieks weer geleerd xD Ik moet voor Nederlands over een volk praten (dus de Grieken) over dingen die ik zelf interessant vindt, zoals bijvoorbeeld dat de Grieken begonnen zijn met de Olympische spelen, maar ik wil ook iets over hedendaage Grieken maar Wikipedia haat me en zegt enkel dat het een verzamelnaam is voor het volk xD Houd het dan ook over de mythen en sagen! Die zijn echt verreweg het allerleukst van de oude cultuur + kent iedereen ook wel een beetje :') Met de hedendaagse cultuur kan Iro je indd beter helpen xD So cute Nath <3 |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:04 | |
| Goed idee Emma, dankje! :'D
Genoeg voor vandaag, ik ga vandaag mijn Franse teksten lezen en ijn gebed taak maken, ik doe de rest morgen wel xD
Laatst aangepast door Snakebites op za 14 maa 2015 - 14:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:07 | |
| - Otterpaw. schreef:
- Innerghost schreef:
- Ohmygod, Cailin ligt naast me, ik had mijn hand nog niet op haar buik gelegd, of de kitties schopte al!
aawwww <3 Cute! Zijn jullie van plan om de kittens te houden of door te verkopen? We gaan ze verkopen en houden maybe 1 <3 Wel naar mensen die we een beetje kennen, zodat we zekerheid hebben ^_^ Net als bij de kits van Kyra |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:08 | |
| - Innerghost schreef:
- Otterpaw. schreef:
- Innerghost schreef:
aawwww <3 Cute! Zijn jullie van plan om de kittens te houden of door te verkopen? We gaan ze verkopen en houden maybe 1 <3 Wel naar mensen die we een beetje kennen, zodat we zekerheid hebben ^_^ Net als bij de kits van Kyra Want het zijn Maine Coon's? |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:09 | |
| - Snakebites schreef:
- Goed idee Emma, dankje! :'D
Genoeg voor vandaag, ik ga vandaag mijn Franse teksten lezen en ijn gebed taak maken, ik doe de rest morgen wel xD Dat is in mei! En dan hangen ze inderdaad bloemkransen aan de deur, of leggen deze op hun auto. Vaak gaan mensen ook uit eten of picknicken! : ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:13 | |
| - Otterflight schreef:
- Innerghost schreef:
- Otterpaw. schreef:
- Innerghost schreef:
aawwww <3 Cute! Zijn jullie van plan om de kittens te houden of door te verkopen? We gaan ze verkopen en houden maybe 1 <3 Wel naar mensen die we een beetje kennen, zodat we zekerheid hebben ^_^ Net als bij de kits van Kyra Want het zijn Maine Coon's?
Cailin in een maine coon met papieren, ja. Vader is onbekend, het is ook een ongelukje, maar wss zullen ze wel iets hebben van een maine coon ^_^ |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:14 | |
| Cailin is echt nice <'3 Ben benieuwd naar de kittens! Al enig idee wanneer?
Arcane <'3 Ya are so nice girl x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|