|
|
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:15 | |
| - Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- Innerghost schreef:
- Otterpaw. schreef:
- Innerghost schreef:
- Ohmygod, Cailin ligt naast me, ik had mijn hand nog niet op haar buik gelegd, of de kitties schopte al!
aawwww <3 Cute! Zijn jullie van plan om de kittens te houden of door te verkopen? We gaan ze verkopen en houden maybe 1 <3 Wel naar mensen die we een beetje kennen, zodat we zekerheid hebben ^_^ Net als bij de kits van Kyra Want het zijn Maine Coon's?
Cailin in een maine coon met papieren, ja. Vader is onbekend, het is ook een ongelukje, maar wss zullen ze wel iets hebben van een maine coon ^_^ Aah nice! Is er toevallig iemand in je gezin die allergisch is maar toch tegen je kat kan? Want mijn zus is allergisch maar ik wil zo graag een kat meh |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:15 | |
| - Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- Innerghost schreef:
- Otterpaw. schreef:
- Innerghost schreef:
- Ohmygod, Cailin ligt naast me, ik had mijn hand nog niet op haar buik gelegd, of de kitties schopte al!
aawwww <3 Cute! Zijn jullie van plan om de kittens te houden of door te verkopen? We gaan ze verkopen en houden maybe 1 <3 Wel naar mensen die we een beetje kennen, zodat we zekerheid hebben ^_^ Net als bij de kits van Kyra Want het zijn Maine Coon's?
Cailin in een maine coon met papieren, ja. Vader is onbekend, het is ook een ongelukje, maar wss zullen ze wel iets hebben van een maine coon ^_^ Maak een kittenblog :3 Ik zou ze doodgraag zien :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:16 | |
| Ga je dan weer zo'n mooi kitten-track topic maken Nath? Het was zo leuk om het te kunnen volgen <'3 +Gefeliciteerd natuurlijk! Gezinsuitbreiding is altijd leuk : D |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:16 | |
| Iro, dankje :] -- Nog iemand een topje met Irresistible ofzo? (A) |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:17 | |
| Ik heb zin om met Leo te posten <3
Pfoe, mn Hellhound is getekend en nu nog kijken voor de achtergrond :') |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:20 | |
| Nath, kan je er een voor mij even geclaimd houden? Of ken je me niet goed genoeg ;w; Ik wil me moeder overhalen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:22 | |
| James! Hello! Wat heb je getekend? |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:23 | |
| Iemand een topic met Arcane? :'3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:24 | |
| - Otterpaw. schreef:
- Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- Innerghost schreef:
- Otterpaw. schreef:
- Innerghost schreef:
Cailin in een maine coon met papieren, ja. Vader is onbekend, het is ook een ongelukje, maar wss zullen ze wel iets hebben van een maine coon ^_^ Aah nice! Is er toevallig iemand in je gezin die allergisch is maar toch tegen je kat kan? Want mijn zus is allergisch maar ik wil zo graag een kat meh Mijn moeders ex is allergisch, maar hij kon hiet best leven in ons katten huis. @Emma&Rebecca; ik ga weer zo'n topic maken als bij Kyra met foto's en filmpjes, updates over hoe ze het doen etc. @Iró; ja, prima. Maar m'n ma wlt er dit keer wel geld voor, omdat dit weer een dure grap is :/ |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:26 | |
| Emma, van mijn oc haar demonvorm/hellehond ^^ hierna ga ik haar verven, ik stuur wel een foto c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:28 | |
| Doe dat ja Nath!
En epic James! Indd stuur maar een foto, dan kan ik je epic tekenskills blijven monitoren xD |
|
| |
;; Lilith & Assie ;; 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:31 | |
| Mhh ik denk dat ik weer bijgepost ben. Iem sp-topic met silv slen of jane?
Nath, das zo cute kittehs krijgen c: ben benieuwd naar fotos ;p Wil/kun je trouwens posten bij het gevecht? Ik heb al even geen inspi meer met slen om er te reageren : x |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:34 | |
| Ik ga eerst geboortetopic openen |
|
| |
;; Lilith & Assie ;; 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 14:36 | |
| Take ur time ^^
Mijn vingers slapen ;3 meh kan ik serieus nooit es een normaal lichaam hebben? Pijn, slapende lichaamsdelen, lage bloeddruk, heel leuk hoor T-T |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 15:28 | |
| What shall i do with this little girl? -knuf- |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 15:29 | |
| Een topic met Otterpaw of Foxpaw (beide SC) nemen? C: |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 15:30 | |
| Een van de twee dan graag :') ik wil nog niet al te veel topics nemen atm n_n |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 15:31 | |
| Is goed! Kies jij maar, Otter is 9 moons dus dat komt beter in de buurt ^^ En wie maakt hem dan? C: |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 15:32 | |
| Zou jij m willen maken? c: ik ga even douchen x'D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 15:32 | |
| Sims 3 uitbreidingspakket aan 't installeren (a) |