|
|
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:52 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Echokit' schreef:
- https://i.imgur.com/gF2zMN5.jpg
Dit is te blauw, right? Ik vind dit leuk hoor, maar als je hem snel wil hebbe kun je het ook aan iemand anders vragen cx Het is niet te blauw, maar het blauw zit naast de ogen x3 Allemachtig je hebt gelijk Lo x'D |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:52 | |
| - Echokit' schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Echokit' schreef:
- https://i.imgur.com/gF2zMN5.jpg
Dit is te blauw, right? Ik vind dit leuk hoor, maar als je hem snel wil hebbe kun je het ook aan iemand anders vragen cx Het is niet te blauw, maar het blauw zit naast de ogen x3 Allemachtig je hebt gelijk Lo x'D Hahahaha c; |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:54 | |
| Urg ik ben echt niet goed in het beoordelen van blauw XD Dit blauw is alleen een beetje onrealistisch I guess.. |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:56 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:57 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zoooo, uitgeslapen (: Heb ik nog iets gemist verder?
Ja, ik heb een Sharing Tongues voor SC aangemaakt *hinthint* Ahaaaa, ik snap de hint xD Ik zal zo eens even posten op alles :') |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:57 | |
| |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:58 | |
| - Tallshadow schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zoooo, uitgeslapen (: Heb ik nog iets gemist verder?
Ja, ik heb een Sharing Tongues voor SC aangemaakt *hinthint* Ahaaaa, ik snap de hint xD Ik zal zo eens even posten op alles :') <3333 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:02 | |
| Fox heeft weer antwoord (: |
|
| |
;; Lilith & Assie ;; 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:11 | |
| Leopard <33 Iem een topic met hem (of jane)? Ik heb zin om met mn kits te posten ;3 |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:12 | |
| Drie maal raden waar ik ben geweest.
Tip: ik moest er kruipen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:15 | |
| - Lynxfang schreef:
- Drie maal raden waar ik ben geweest.
Tip: ik moest er kruipen Kruipruimte onder het huis? |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:17 | |
| Jep. Lekker zanderig allemaal. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:19 | |
| Wij hebben versteende spinnen in de kruipruimte zitten :'D |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:19 | |
| the past can hurt. but you can either run from it, or learn from it. HOI
why did this take so long tho ;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:20 | |
| - Glowstick schreef:
the past can hurt. but you can either run from it, or learn from it. HOI
why did this take so long tho ;w; AH dit is zo mooi!! Ik wilde dat ik kon coderen, meh |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:23 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Glowstick schreef:
the past can hurt. but you can either run from it, or learn from it. HOI
why did this take so long tho ;w; AH dit is zo mooi!! Ik wilde dat ik kon coderen, meh +1 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:26 | |
| Ik wil wel sheetjes maken!! Omg ik ga zo een shopje openen :3 Ga nu even eten~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:27 | |
| Shopjes zijn leeeeuuuk <3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:28 | |
| - Glowstick schreef:
- Ik wil wel sheetjes maken!! Omg ik ga zo een shopje openen :3 Ga nu even eten~
YESSS!! ;D |
|
| |
;; Lilith & Assie ;; 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 13:29 | |
| Ik neem aan dat het een hoversheet is? Want dan is mn ipod weer es lief voor me (kan niet werken met hovers T-T)
San, er is trouwens nog een topic voor venus met jane c: just saying ;p Ik wil gewoon meer topics met mn kit(s) xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|