|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:27 | |
| hhmm ik moet echt een Een voorstel topic maken voor me zelf c; |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:28 | |
| @Daan, Ik weet het. ;x; Maar .. maar .. hij heeft zo'n ingewikkelde periode nu.. posten is bijna onmogelijk geworden met hem. xD stiekem overdrijf ik nu wel maar gped (A) |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:30 | |
| Chi, dan moet je iets voor hem hebben om wel leuk mee te posten :'D |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:32 | |
| - Frostlake schreef:
- Chi, dan moet je iets voor hem hebben om wel leuk mee te posten :'D
Ja man, maar wat? :') Daar heb ik nu al eens lang over liggen piekeren. xD Was zelfs eens van plan hem te killen, maar dat kon ik dus niet over mn hart krijgen ;w; |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:32 | |
| I kinda really like Snakebites now :'D |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:33 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Frostlake schreef:
Ja man, maar wat? :') Daar heb ik nu al eens lang over liggen piekeren. xD Was zelfs eens van plan hem te killen, maar dat kon ik dus niet over mn hart krijgen ;w; Oh no never kill him he's to awesome x'D Ik kan wel helpen om iets cools te bedenken ofs? :'D |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:34 | |
| - Sparrowfeather schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Frostlake schreef:
Ja man, maar wat? :') Daar heb ik nu al eens lang over liggen piekeren. xD Was zelfs eens van plan hem te killen, maar dat kon ik dus niet over mn hart krijgen ;w; Oh no never kill him he's to awesome x'D Ik kan wel helpen om iets cools te bedenken ofs? :'D Ideeën zijn altijd welkom, al kan ik natuurlijk niet al m'n accs weer actief gaan maken. Dan zit ik straks met een shtload aan posts. xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:39 | |
| Fisheye bestaat al bijna twee jaar en heeft pas 29 IC posts .^. |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:40 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Sparrowfeather schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Frostlake schreef:
Ja man, maar wat? :') Daar heb ik nu al eens lang over liggen piekeren. xD Was zelfs eens van plan hem te killen, maar dat kon ik dus niet over mn hart krijgen ;w; Oh no never kill him he's to awesome x'D Ik kan wel helpen om iets cools te bedenken ofs? :'D Ideeën zijn altijd welkom, al kan ik natuurlijk niet al m'n accs weer actief gaan maken. Dan zit ik straks met een shtload aan posts. xD Ik zal eens nadenken in elk geval :'D -- Is er trouwens iemand die de oogkleur van deze kattin kan veranderen in helderblauw? https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/vgjymc.jpg |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:40 | |
| - Sparrowfeather schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Sparrowfeather schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Frostlake schreef:
Ja man, maar wat? :') Daar heb ik nu al eens lang over liggen piekeren. xD Was zelfs eens van plan hem te killen, maar dat kon ik dus niet over mn hart krijgen ;w; Oh no never kill him he's to awesome x'D Ik kan wel helpen om iets cools te bedenken ofs? :'D Ideeën zijn altijd welkom, al kan ik natuurlijk niet al m'n accs weer actief gaan maken. Dan zit ik straks met een shtload aan posts. xD Ik zal eens nadenken in elk geval :'D -- Is er trouwens iemand die de oogkleur van deze kattin kan veranderen in helderblauw? https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/vgjymc.jpg Kan ik wel voor je doen ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:41 | |
| |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:45 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:46 | |
| Misschien een andere tint blauw? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:48 | |
| Zoooo, uitgeslapen (: Heb ik nog iets gemist verder? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zoooo, uitgeslapen (: Heb ik nog iets gemist verder?
Niet veel speciaals, voor zo ver ik weet xD |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:50 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zoooo, uitgeslapen (: Heb ik nog iets gemist verder?
Ja, ik heb een Sharing Tongues voor SC aangemaakt *hinthint* |
|
| |
| |
| Met wie zal ik daar eens reageren, Fawn/Ivy/Arcane? |
|
| |
997 Actief
| |
| |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:51 | |
| Ik ga eens zien of ik naar de Meeting kan komen |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:51 | |
| - Echokit' schreef:
- https://i.imgur.com/gF2zMN5.jpg
Dit is te blauw, right? Ik vind dit leuk hoor, maar als je hem snel wil hebbe kun je het ook aan iemand anders vragen cx Het is niet te blauw denk ik, maar het blauw zit naast de ogen x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|