|
|
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 11:51 | |
| Zaterdag 21 maart hehe x3 Amg how nice Nath! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:03 | |
| hii :3
I want kittens for Fishy :/ |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:03 | |
| Iemand topic met Spotted? :3 En awh, mega leuk Nath! denk ik dan haha |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:04 | |
| Fish lijkt me best wel een goede Queen om eerlijk te zijn! @Chi, ik met Sparrow? |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:05 | |
| - Sparrowfeather schreef:
- Fish lijkt me best wel een goede Queen om eerlijk te zijn!
@Chi, ik met Sparrow? Is goed~! Maak jij of ik? |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| @Marieke I agree with Daan!
@Chi Meeee! Met Glowww <3 |
|
| |
| |
| - Spottedpaw, schreef:
- Sparrowfeather schreef:
- Fish lijkt me best wel een goede Queen om eerlijk te zijn!
@Chi, ik met Sparrow? Is goed~! Maak jij of ik? Kan jij maken? :'3 |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:06 | |
| @Daan, Ok^-^~ @Iroo, Jaa! <3 Maak jij? Dan kan ik al beginnen aan die van Daan. :') |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:07 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- @Daan, Ok^-^~
@Iroo, Jaa! <3 Maak jij? Dan kan ik al beginnen aan die van Daan. :') Tuurlijk lieverd : D Ik flans eerst een sheetje voor me bae in elkaar >3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:09 | |
| Ermhagerd, Cailin krijgt gwn kittens |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:10 | |
| - Innerghost schreef:
- En nu ook is mijn maine coon, Cailin, zwanger door de pil heen.. Shit ... Maar ahww <3
AAh me want da kitty |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:10 | |
| @Iro&Daan, yay xD Maar ze heeft nog geen (nieuwe) partner en haar oude (toch niet overleden) (NPC) partner vertrouwd ze niet meer helemaal, dus hoe moet ze kits krijgen :/ (Ik vind 't een beetje lullig om een NPC te verzinnen alleen om Fisheye kits te laten krijgen) |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:12 | |
| - Fisheye schreef:
- @Iro&Daan, yay xD Maar ze heeft nog geen (nieuwe) partner en haar oude (toch niet overleden) (NPC) partner vertrouwd ze niet meer helemaal, dus hoe moet ze kits krijgen :/ (Ik vind 't een beetje lullig om een NPC te verzinnen alleen om Fisheye kits te laten krijgen)
We zullen Graystripe weer in werk zetten. (A) just joking. xD @Daan, https://www.warriorcatsnl.com/t23191-not-feeling-well |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:16 | |
| |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:19 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:22 | |
| @Chi Sorry ik was naar de WC hehe. Zal nu beginnen aan sheetje ;o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:23 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Marieke; Whut o.o
Ik zag het toen ik alle topics waar Fisheye in gepost had aan het bekijken was omdat ik wilde weten hoeveel IC-posts Fishy had... Ze heeft trouwens pas 29 IC-posts (waarom ben ik zo'n spammer .^.) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:23 | |
| Iro: Wanneer is het kiezen voor Snow x Glow? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:24 | |
| @Chi, je zou Graystripe echt weer actief moeten maken man x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 maa 2015 - 12:26 | |
| @Lolo Dat is nog onbekend! Het gaat niet zo goed met mij op het moment. Ik heb mentale problemen, ik ben dus ook overemotioneel en begin snel te huilen zonder enkele reden en heb daar dan geen controle over. Daarnaast ben ik heel zwak, als iemand me een kleine duw geeft val ik al bijna en schrik dan overdreven erg waardoor ik, weer, begin te huilen. Me slaap is ook heel slecht! Dus het spijt me, we gaan eerst naar mij kijken en daarna naar de kits : ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|