We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
He, Mimi? Hoe komt het eigelijk dat Butter Leader is geworden en niet Wolfgaze? Ik heb dus geen idee wat er in de RC is gebeurd xd
well c: 1 dawnstar had geen vertrouwen meer in zichzelf en vond het geen goed idee om een kat die geen goed voorbeeld had gehad leader te laten worden 2 Starclan had een teken gestuurd in naar Dawnstar dat Butter de keuze zou zijn. 3 Butter is super awesome JK XD
Ik denk dat ik een badass BC poesje ga aan maken...hhmm yea~
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
@San, nog goed nieuws; ik heb uitgerekend dat ik na de Paasvakantie -inclusief deliberaties/examens en exclusief weekends en vrije dagen- het nog 48 dagen zijn tot de grote vakantie! ik kan echt niet wachten
-Laat- Mimi, oh zo -- Nog één foto van die gouden-witte/zwarte-blauwe/whatever jurk en ik stop met Facebook voor vandaag. Ik heb die jurk nu al in alle mogelijke versies gezien, en de kleuren veranderen nu gewoonweg voor mijn ogen *stares*