|
|
Lolo {Loïs} 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:00 | |
| Snowyowl wekt wat onrust op het topic van White x Loin x Clan hehe |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:01 | |
| - Lionroar schreef:
- Emma: dat is eigenlijk wel een goed idee hahahahah :')
Innerghost: 'Ik noem hem leopardkit.' Flamepath: 'Wat?! Nee! Ik wil niet dat mijn zoon zó heet. Inkkit is beter.' Innerghost: 'Leopardkit.' Flamepath: 'Inkkit.' Leopardgaze; 'Eigenlijk vind ik Leopardkit wel leuk..' Flamepath; *Stare at Leopardgaze* Innerghost; *Instemmend geknik* |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:01 | |
| Jej, drama :3 *neemt popcorn* |
|
| |
Lolo {Loïs} 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:02 | |
| - Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
Innerghost: 'Ik noem hem leopardkit.' Flamepath: 'Wat?! Nee! Ik wil niet dat mijn zoon zó heet. Inkkit is beter.' Innerghost: 'Leopardkit.' Flamepath: 'Inkkit.' Leopardgaze; 'Eigenlijk vind ik Leopardkit wel leuk..' Flamepath; *Stare at Leopardgaze* Innerghost; *Instemmend geknik* hahahaha ik ga stuk xD @Bunny (oeps): *pikt een popcorn*
Laatst aangepast door Snowyowl op za 28 feb 2015 - 15:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:03 | |
| Hola Bunny (:
Die arme kitten, either way vindt een van de ouders z'n naam niet leuk xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Ik ga beiden namen erin zetten >3
Thankyou ^^ Ik vind ze beiden nice x)
Poor him XD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| - Snowyowl schreef:
- Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
Innerghost: 'Ik noem hem leopardkit.' Flamepath: 'Wat?! Nee! Ik wil niet dat mijn zoon zó heet. Inkkit is beter.' Innerghost: 'Leopardkit.' Flamepath: 'Inkkit.' Leopardgaze; 'Eigenlijk vind ik Leopardkit wel leuk..' Flamepath; *Stare at Leopardgaze* Innerghost; *Instemmend geknik* hahahaha ik ga stuk xD
@Hanna: *pikt een popcorn* AHAH Dat is toch wel een arme kitten xD Of hij krijgt twee namen, dat Flame dan niet accepteert en weigert hem Leopardkit te noemen :') haha |
|
| |
Lolo {Loïs} 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:05 | |
| - Lionroar schreef:
- Snowyowl schreef:
- Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
Innerghost: 'Ik noem hem leopardkit.' Flamepath: 'Wat?! Nee! Ik wil niet dat mijn zoon zó heet. Inkkit is beter.' Innerghost: 'Leopardkit.' Flamepath: 'Inkkit.' Leopardgaze; 'Eigenlijk vind ik Leopardkit wel leuk..' Flamepath; *Stare at Leopardgaze* Innerghost; *Instemmend geknik* hahahaha ik ga stuk xD
@Hanna: *pikt een popcorn* AHAH Dat is toch wel een arme kitten xD Of hij krijgt twee namen, dat Flame dan niet accepteert en weigert hem Leopardkit te noemen :') haha
HAHAH omg Kitten: "Wacht hoe heet je nou?" Leopard/Inkkit: "Leopardkit." Flame: "INKKIT" Kitten: "?" |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Ik was bijna vergeten hoeveel ik van deze poefbal hou xD |
|
| |
| |
| - Lionroar schreef:
- Snowyowl schreef:
- Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
@Hanna: *pikt een popcorn* AHAH Dat is toch wel een arme kitten xD Of hij krijgt twee namen, dat Flame dan niet accepteert en weigert hem Leopardkit te noemen :') haha
"Vanaf nu heet jij: Leopardinkkit!" "Nee, Inkleopardkit" "Leopardinkkit" "Inkleopardkit" Ik zie dit niet goedkomen xD |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:11 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lionroar schreef:
- Snowyowl schreef:
- Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
"Vanaf nu heet jij: Leopardinkkit!" "Nee, Inkleopardkit" "Leopardinkkit" "Inkleopardkit"
Ik zie dit niet goedkomen xD Of dat ze de kit Inkkit noemen en die dan uiteindelijk Inkleopard komt te heten :'D |
|
| |
Bunny 76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:11 | |
| Oh wauw. Met Thunderkit gepost, it's been awhile xd |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:22 | |
| Ieeee tis weer lekker druk hier! Ik ga nu posten ^^ |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:28 | |
| - .Silentpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lionroar schreef:
- Snowyowl schreef:
- Innerghost schreef:
- Lionroar schreef:
"Vanaf nu heet jij: Leopardinkkit!" "Nee, Inkleopardkit" "Leopardinkkit" "Inkleopardkit"
Ik zie dit niet goedkomen xD Of dat ze de kit Inkkit noemen en die dan uiteindelijk Inkleopard komt te heten :'D Poor kit xD Ik heb het aangepast :3 Plus een nice teame song toegevoegd :') |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:33 | |
| I feel sorry for my darling ;x; 3 |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:33 | |
| Aw haha poor Li(nn)onroar ;c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:44 | |
| Very zielig Linn :'( Lion was altijd een van mijn favs, ik weet nog dat ik Firework hem liet stalken in de hoop dat ze buddies zouden worden xD goede oude noob tijd |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:46 | |
| Emma: Omg, hahahaha, dat weet ik nog! En Lion was helemaal zovan: Ugh, he again >.> I don't like him. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:46 | |
| Is Nathalie hier nog? ^-^ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 feb 2015 - 15:47 | |
| Eigenlijk is het vreemd dat Lion en White vijanden zijn, want voor Icyrose, wat hebben ze elkaar ooit aangedaan? *wbw* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|