Algemene Onzin Topic - Pagina 14

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
Snowcrystal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:11

Ik word al steeds ouder xD
Maar ik zie het nog gebeuren dat ik dan om 12 uur besluit Prototype 2 op insane niveau te gaan spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:15

Ah ja.. Dat zijn van die dingen die je dus soms gewoon even moet doen xD En als de lwyy regel niet werkt dan maar de ordinaire yolo, niets mis mee Razz
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:16

Well in games ga je nooit echt dood xD
En tja, easy was al erg genoeg voor me, why not go to insaaaane
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:19

Lord.. Dat is wel lastig ja xD Wat is het doel van het spel als je er niet eens dood in kan gaan dan?
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:20

Yo mensjes x]
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:24

Ik wist wel dat je me zou herkennen James xD
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:26

Tallshadow schreef:
Lord.. Dat is wel lastig ja xD Wat is het doel van het spel als je er niet eens dood in kan gaan dan?

Iemand tegenhouden en uiteindelijk consumeren xD
In een stad vol met zombies en het leger dat je dood wilt hebben
Ik ga wel dood, vaak genoeg, maar kom altijd weer terug
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:27

Uurgh, school is zo frustrerend --'
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:28

Emma, dat somt het allemaal wel op xD nu klinkt het alsof Tall in een zelfvertrouwingspeptalk zit :") Tall en Ace moeten ook weer buddy's worden :3

TEDDYYYYYYYYY, daarom hebben we dat sisteem :') ofcourse I know who you are <3
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:29

JAMESSSSSSS indd and it works perfectly
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:33

Guyyysss, wish me luck voor een tentamen dat ik zo heb D: Ik heb er geen goed gevoel over.
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:33

Oef I'm wishing you luck <3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:42

Good Luck Eef! although you don't need it >3 I believe in ya ;')

True James! Ik zei toch, het plasma tv topic moeten we doen xD
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:44

Ik wil zo graag iets doen maar weet dat ik daarvoor vermoord ga worde nen weet nieteens of t mag XD
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:51

Good luck Eeef!! ;D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:55

Butterbell schreef:
Ik wil zo graag iets doen maar weet dat ik daarvoor vermoord ga worde nen weet nieteens of t mag XD
Je hebt me nieuwsgierig, maar ik zou zeggen, gewoon doen >3
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 14:58

Thanks guuuuys!

En Emma, normaal gaan tentamens heel goed. Maar deze leraressen (3 leraren voor 1 vak? why??) hebben echt geen idee hoe hier normaal gesproken getoetst wordt. We gaan namelijk gewoon letterlijk quotes uit het boek krijgen, en dan moet je de missende woorden invullen. Sorry, maar 1) dat is ongelofelijk nutteloos, 2) ondoenlijk, want het betekent dat je alles woord voor woord uit je hoofd moet leren. Bovendien is hun Engels (zowel geschreven als verbaal) niet echt op niveau, wat gewoon écht niet kan als je op een internationale school lesgeeft waarbij de voertaal Engels is. Een jongen die het vak vorig semester had, zei dat de vragen op het tentamen zo gesteld waren dat je vraagtekens gaat zetten bij hun Engelse vaardigheden. Hij is Brits, en hij zei dat hij de vragen niet snapte, omdat de manier waarop de vragen gesteld werden niet de Engelse manier van zo'n vraag stellen. Dus dat hij gewoon niet snapte wat ze nou eigenlijk vroegen.

Dus nja, ik zal het wel zo zien Razz
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 15:05

Haha xD Oke, dat klinkt inderdaad niet bemoedigend.. Je kan altijd als je het aan het einde van het tentamen nog steeds niet vertrouwt onderop opschrijven hoe je vond dat de vragen gesteld waren, en dat er meerdere antwoorden mogelijk zijn. Ze kunnen je toch geen onvoldoende geven voor een zin die door wat jij hebt ingevuld grammaticaal en inhoudelijk correct is, al is het een ander woord dan dat zij zochten?
Ik hoop iig dat hij beter gaat dan dat je nu verwacht, en dat je leraren er zelf ook achter gaan komen hoe debiel hun toetsen zijn ^^
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 15:43

Ik heb zo een zin om ook binnen te vallen in het topic Firepaw, Dazzlepaw en Hawkpaw
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 15:48

Willen de rest van de kittens posten? :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: