|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 15:50 | |
| Welke kittens? *voelt zich aangesproken* Welk topic Gabs? Ik heb nog zin om wat te lezen :') |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 15:51 | |
| Driftkit, Blackkit en Hiddenkit moeten nog posten in het geboortetopic :c Ik wil verderposten x) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 15:53 | |
| That's not me xD Dat ken ik! Same met het gevecht tussen Wc en Sc :') |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 15:55 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 15:56 | |
| Leuk topic :') Met wie wilde je binnenvallen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 15:57 | |
| Snowkiller of een van mijn kittens |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 15:58 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 15:59 | |
| Als je Snowkiller erin gooit kom ik met Eagle, want Snow vs. twee apprentices is sooooo makkelijk voor Snow xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 15:59 | |
| Hahaha xD Wie zegt dattie gaat knokken xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:02 | |
| Het is freagging Snowkiller Gabs xD De kans is 0,00000000000000001 procent dat 'ie het rustig houdt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:03 | |
| - Tallshadow schreef:
- Het is freagging Snowkiller Gabs xD De kans is 0,00000000000000001 procent dat 'ie het rustig houdt
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:03 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Tallshadow schreef:
- Het is freagging Snowkiller Gabs xD De kans is 0,00000000000000001 procent dat 'ie het rustig houdt
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) Met nadruk op het laatste xD |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:04 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Tallshadow schreef:
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) Met nadruk op het laatste xD Jah xD bovendien het zijn apprentices, daar laat hij zich niet door uitlokken |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:07 | |
| - Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Tallshadow schreef:
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) Met nadruk op het laatste xD Jah xD bovendien het zijn apprentices, daar laat hij zich niet door uitlokken Uhuh… Suuuuuuuuure niet xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:08 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Tallshadow schreef:
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) Met nadruk op het laatste xD Jah xD bovendien het zijn apprentices, daar laat hij zich niet door uitlokken Uhuh… Suuuuuuuuure niet xD Nee, daar zal hij net nog volwassen genoeg voor zijn xD Ik zit zelfs te denken hem weer aan te melden voor mentor |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:09 | |
| - Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Tallshadow schreef:
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) Met nadruk op het laatste xD Jah xD bovendien het zijn apprentices, daar laat hij zich niet door uitlokken Uhuh… Suuuuuuuuure niet xD Nee, daar zal hij net nog volwassen genoeg voor zijn xD Ik zit zelfs te denken hem weer aan te melden voor mentor Mooi mooi, dan moet hij misschien maar ook wat rustiger aandoen met katten killen xD Straks gooien ze 'm de clan nog uit! Hij als mentor? Hij lijkt me echt zo'n super tender person, die dan iedereen kills behalve z'n app, want het is zíjn appje xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:12 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Tallshadow schreef:
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) Met nadruk op het laatste xD Jah xD bovendien het zijn apprentices, daar laat hij zich niet door uitlokken Uhuh… Suuuuuuuuure niet xD Nee, daar zal hij net nog volwassen genoeg voor zijn xD Ik zit zelfs te denken hem weer aan te melden voor mentor Mooi mooi, dan moet hij misschien maar ook wat rustiger aandoen met katten killen xD Straks gooien ze 'm de clan nog uit! Hij als mentor? Hij lijkt me echt zo'n super tender person, die dan iedereen kills behalve z'n app, want het is zíjn appje xD HAHAHAHAHAH gebeurt niet, en als het wel gebeurd moet je hopen dat je hem nooit, maar dan ook nooit meer tegenkomt want dan zijn er geen regels meer waaraan hij zich houdt xD En hij zal zich nu alleen maar uiten op een zwakke SC apprentice En hij is al mentor van 1 jah, alleen Chriss is hier nu nie en nee daar was hij niet lief voor xD Zelfs zijn appje is de klos |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:20 | |
| - Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Tallshadow schreef:
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) Met nadruk op het laatste xD Jah xD bovendien het zijn apprentices, daar laat hij zich niet door uitlokken Uhuh… Suuuuuuuuure niet xD Nee, daar zal hij net nog volwassen genoeg voor zijn xD Ik zit zelfs te denken hem weer aan te melden voor mentor Mooi mooi, dan moet hij misschien maar ook wat rustiger aandoen met katten killen xD Straks gooien ze 'm de clan nog uit! Hij als mentor? Hij lijkt me echt zo'n super tender person, die dan iedereen kills behalve z'n app, want het is zíjn appje xD HAHAHAHAHAH gebeurt niet, en als het wel gebeurd moet je hopen dat je hem nooit, maar dan ook nooit meer tegenkomt want dan zijn er geen regels meer waaraan hij zich houdt xD En hij zal zich nu alleen maar uiten op een zwakke SC apprentice En hij is al mentor van 1 jah, alleen Chriss is hier nu nie en nee daar was hij niet lief voor xD Zelfs zijn appje is de klos Oh lord, klinkt niet veelbelovend xD Wie is de zwakke SC app dan? Arme die D: Dat is best wel heel erg zielig, arme kit die de dupe wordt van creepy Snowkiller xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:46 | |
| *ziet zich al voor zich dat Dovepaw Snowkiller als mentor krijgt* *Appie constant aan het huilen* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:50 | |
| Heb jij het flatscreen topic nou al aangemaakt James? >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |