|
|
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:52 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Tallshadow schreef:
- Het is freagging Snowkiller Gabs xD De kans is 0,00000000000000001 procent dat 'ie het rustig houdt
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) Met nadruk op het laatste xD Jah xD bovendien het zijn apprentices, daar laat hij zich niet door uitlokken Uhuh… Suuuuuuuuure niet xD Nee, daar zal hij net nog volwassen genoeg voor zijn xD Ik zit zelfs te denken hem weer aan te melden voor mentor Mooi mooi, dan moet hij misschien maar ook wat rustiger aandoen met katten killen xD Straks gooien ze 'm de clan nog uit! Hij als mentor? Hij lijkt me echt zo'n super tender person, die dan iedereen kills behalve z'n app, want het is zíjn appje xD HAHAHAHAHAH gebeurt niet, en als het wel gebeurd moet je hopen dat je hem nooit, maar dan ook nooit meer tegenkomt want dan zijn er geen regels meer waaraan hij zich houdt xD En hij zal zich nu alleen maar uiten op een zwakke SC apprentice En hij is al mentor van 1 jah, alleen Chriss is hier nu nie en nee daar was hij niet lief voor xD Zelfs zijn appje is de klos Oh lord, klinkt niet veelbelovend xD Wie is de zwakke SC app dan? Arme die D: Dat is best wel heel erg zielig, arme kit die de dupe wordt van creepy Snowkiller xD Thistlepaw >3 and she won't suffer for long xD Hij is niet creepy alleen wat hardhandig in training xD @Jamie wees blij ze heeft een wat vriendelijkere mentor gekregen Nouja veel vriendelijkere |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:58 | |
| - Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Tallshadow schreef:
- Het is freagging Snowkiller Gabs xD De kans is 0,00000000000000001 procent dat 'ie het rustig houdt
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) Met nadruk op het laatste xD Jah xD bovendien het zijn apprentices, daar laat hij zich niet door uitlokken Uhuh… Suuuuuuuuure niet xD Nee, daar zal hij net nog volwassen genoeg voor zijn xD Ik zit zelfs te denken hem weer aan te melden voor mentor Mooi mooi, dan moet hij misschien maar ook wat rustiger aandoen met katten killen xD Straks gooien ze 'm de clan nog uit! Hij als mentor? Hij lijkt me echt zo'n super tender person, die dan iedereen kills behalve z'n app, want het is zíjn appje xD HAHAHAHAHAH gebeurt niet, en als het wel gebeurd moet je hopen dat je hem nooit, maar dan ook nooit meer tegenkomt want dan zijn er geen regels meer waaraan hij zich houdt xD En hij zal zich nu alleen maar uiten op een zwakke SC apprentice En hij is al mentor van 1 jah, alleen Chriss is hier nu nie en nee daar was hij niet lief voor xD Zelfs zijn appje is de klos Oh lord, klinkt niet veelbelovend xD Wie is de zwakke SC app dan? Arme die D: Dat is best wel heel erg zielig, arme kit die de dupe wordt van creepy Snowkiller xD Thistlepaw >3 and she won't suffer for long xD Hij is niet creepy alleen wat hardhandig in training xD
@Jamie wees blij ze heeft een wat vriendelijkere mentor gekregen Nouja veel vriendelijkere
Oh help, zeg me niet dat je d'r gaat vermoorden.. Wait, you will xD That's the same >3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:59 | |
| Emma, nope :') komt ooit nog (a)
Gabs, Doveje is zielig :'3 |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 16:59 | |
| Running is een beetje gek aan het worden :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:00 | |
| Oke James (:
Sooof! *tacklehug* Long time no speak! What made Running go loco? |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:01 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oke James (:
Sooof! *tacklehug* Long time no speak! What made Running go loco? Ace die weg wil gaan naar het gevecht ;_________; en ja om my, te lang :c Je gaat Haillie toch niet te erg laten verwonden he? :c dan zou Ashie heel sad worden ;; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:03 | |
| - Runningvole schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oke James (:
Sooof! *tacklehug* Long time no speak! What made Running go loco? Ace die weg wil gaan naar het gevecht ;_________; en ja om my, te lang :c Je gaat Haillie toch niet te erg laten verwonden he? :c dan zou Ashie heel sad worden ;; That's saaad :'( Nogal! En nu moet ik alweer weg D: Het is dramatisch, een week zonder wifi. (A) Ik zeg helemaaaaaal niets, behalve dan dat according to me het drama level van Sc tegenwoordig veeeel te laag ligt 8) Gotta go guys, tot morgenavond <3 |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:04 | |
| - Tallshadow schreef:
- Runningvole schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oke James (:
Sooof! *tacklehug* Long time no speak! What made Running go loco? Ace die weg wil gaan naar het gevecht ;_________; en ja om my, te lang :c Je gaat Haillie toch niet te erg laten verwonden he? :c dan zou Ashie heel sad worden ;; That's saaad :'( Nogal! En nu moet ik alweer weg D: Het is dramatisch, een week zonder wifi. (A) Ik zeg helemaaaaaal niets, behalve dan dat according to me het drama level van Sc tegenwoordig veeeel te laag ligt 8)
Gotta go guys, tot morgenavond <3 Maar Ashies drama level ligt al te hoog en hij wil gewoon een Hail-hug? (: bye bye :c |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:08 | |
| Soof, Ace word gedwongen door Starclan :c |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:11 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowkiller schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Tallshadow schreef:
Hey! je hebt het wel over mijn ventje jah xD Hij is veranderd, heeft meer zelfcontrole(op sommige momenten) Met nadruk op het laatste xD Jah xD bovendien het zijn apprentices, daar laat hij zich niet door uitlokken Uhuh… Suuuuuuuuure niet xD Nee, daar zal hij net nog volwassen genoeg voor zijn xD Ik zit zelfs te denken hem weer aan te melden voor mentor Mooi mooi, dan moet hij misschien maar ook wat rustiger aandoen met katten killen xD Straks gooien ze 'm de clan nog uit! Hij als mentor? Hij lijkt me echt zo'n super tender person, die dan iedereen kills behalve z'n app, want het is zíjn appje xD HAHAHAHAHAH gebeurt niet, en als het wel gebeurd moet je hopen dat je hem nooit, maar dan ook nooit meer tegenkomt want dan zijn er geen regels meer waaraan hij zich houdt xD En hij zal zich nu alleen maar uiten op een zwakke SC apprentice En hij is al mentor van 1 jah, alleen Chriss is hier nu nie en nee daar was hij niet lief voor xD Zelfs zijn appje is de klos Oh lord, klinkt niet veelbelovend xD Wie is de zwakke SC app dan? Arme die D: Dat is best wel heel erg zielig, arme kit die de dupe wordt van creepy Snowkiller xD Thistlepaw >3 and she won't suffer for long xD Hij is niet creepy alleen wat hardhandig in training xD
@Jamie wees blij ze heeft een wat vriendelijkere mentor gekregen Nouja veel vriendelijkere
Oh help, zeg me niet dat je d'r gaat vermoorden.. Wait, you will xD That's the same >3 ghehehe hell he is going to xD @Jamie Maar Flameclaw is heel lief voor zn apprentices I swear |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:11 | |
| Huh wacht guys is er een gevecht tussen wc en sc? o.0 |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:13 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:15 | |
| Dudes, waar? xD Ik ben letterlijk een weekje een beetje nah-ig qua posten, en ik mis van alles? :') |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:22 | |
| Scheikunde leren is zo saai, plus dat ik alles gwn denk te weten maar als ik morgen dat so voor me krijg waarschijnlijk een groot deel niet snap... Mieah... |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:24 | |
| - Hellhound schreef:
- Scheikunde leren is zo saai, plus dat ik alles gwn denk te weten maar als ik morgen dat so voor me krijg waarschijnlijk een groot deel niet snap... Mieah...
Dit ben ik ook, als ik voor scheikunde moet leren :'D @Eef In 't wc kamp ^^ |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:27 | |
| Hahaha maar wij hebben ook een docent die meer aantekeningen geeft dan uitleg en als hij uitlegt valt iedereen bekand in slaap X"D |
|
| |
Hannanas!!! (also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!!!!) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:30 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:32 | |
| Wooooh, het zou gewoon onrealistisch zijn als Black níet naar die oorlog zou gaan. Ook al vond ik het ook niet realistisch om haar keihard in het gevecht te dumpen. Dusss als een andere apprentice haar aan wil vallen, go your gang! (in my goodest inglish) |
|
| |
Hannanas!!! (also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!!!!) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 17:46 | |
| afvallen of oreo chocolade, dilemma's, dilemma's.... :/ |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 feb 2015 - 18:06 | |
| |