Jagen - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Raindrop
StarClan
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 20:06

Raindrop was samen met Purplepaw aan de andere kant van de kraaienplaats beland, grappig genoeg precies tegenover Blacksky, Scythepaw en Blackpaw. Waarom rook zíj naar Thunderclan? Was ze soms aan de grenslijn geweest? Nieuwsgierig liep Raindrop wat naar voren, maar bleef uit het zicht. Dit verhaal wou ze tot in de details horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 20:07

Achter Blackpaw langs kwam Scythepaw en hij zei"via de schaduwen verplaatsen is leuker. Ik ben zoals mijn grote vriend hier al zei Scythepaw en een nieuwe schaduwclan apprentice." Hij was een paar seconden later weer naast Blacksky en keek vriendelijk naar hem. In zijn lach was te lezen waar hij aan dacht"Zeg dan gozer dit is je kans". Scythepaw kon niet stil zitten en was even later weer in de boom en vroeg"Waarom heb je donderclan geur op je.Als ik alleen was en je niet kende door mijn vriend hier was het een gevecht geweest. Trouwens er is weer een geur bijgekomen." Hij rook zwakjes Purplepaw´s geur en zijn ogen straalden.
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 20:13

"leuk je te ontmoeten Scythepaw en is het echt zo wat Scythepaw zei dat het zonder jou was het in een gevecht uitgelopen" blackpaw gaf Blacksky een kopje "dankje en die vraag wat ik hier doe en waarom ik naar de donderclan ruik dat zeg ik later wel alleen tegen jou op een geheim plekje oké want ik vind niet dat iemand anders het mag weten".
Blackpaw keek naar de struiken "kom er maar uit Raindrop ik weet dat je daar zit"
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 20:18

"Oke ik rook alleen Purplepaw geen idee dat Raindrop er ook was." Hij verdween in de schaduwen en bleef daar de hele tijd. Met veel katten in de buurt voelde hij zich niet op zijn gemak dus zat hij stil verborgen in de boom zichtbaar maar toch onzichtbaar door de schutkleuren van zijn vacht, je kon hem ruiken maar niet precies waar. Scythepaw lag stil en liet soms een klein geluidje horen. Verder merkte je niet dat hij daar was. Hij sprong rond op de tak maar toch hoorde je alleen hoe hij zich afzette. Geduldig wachte Scythepaw wat er zou gebeuren, een ruzie of gewoon vriendelijk. want bespieden was niet iets wat clan leden bij elkaar horen te doen.
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 20:39

ze stonden stil, te zoeken naar een Thunderclan guur. ze rook ook een onbekende guur, maar ze wist niet of het thunderclankatten waren. ''ik ruik het ook raindrop'' ze keek om zich heen maar ze zag niks. de guur was wel sterk, dus is er zeker geen lange tijd geleden dat er een onbekende kat was.
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 20:43

Scythepaw zag nog steeds dat Purplepaw niet tevoorschijn was gekomen en inplaats van de normale schuwe ontmoetingen ging hij gewoon op haar af en zei"Hoi Purplepaw hoe gaat het met je? Met mij redelijk Blacksky wordt waarschijnlijk mijn mentor en hij is al zo streng"
Hij ging naast haar staan en keek vriendelijk naar haar en die verliefde glinstering in zijn ogen was er weer een seconde en hij gaf haar een vriendelijk kopje en zei"Ik hoop echt voor je dat je een aardige mentor krijgt,gelukkig is het nog niet zo heel zeker dar Blacksky mijn mentor wordt" Scythepaw zuchtte opgelucht en keek weer in Purplepaw´s mooie groene ogen.
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 20:55

ze keek naar scythepaw en gaf hem ook een lik aan hem. ''ik heb gevraagt aan brokenstar of hij mijn mentor wilde worden. maar hij heeft nog geen duidenlijk andwoord gegeven. maar als hij nee zecht dan zoek ik wel iemand anders. mischien raindrop. als het mag van haar.'' ze keek weer naar voren opzoek naar een vijand, als diegene er nog is.
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:04

Scythepaw werd vuurrood en zijn vacht gloeide een beetje op rond zijn wangen. Nog nooit had iemand zoiets gedaan het aardigste wat iemand had gedaan voor Purplepaw was een aanwijzing. Hij was blij en hij voelde zijn hart sneller kloppen. "Purplepaw" Zei Scythepaw, "Wil je even een stukje meelopen? Ze merken het toch niet en anders heb ik chantage materiaal tegen Blacksky en Raindrop zou het niet erg vinden." Hij keek haar lief aan en hoopte dat ze mee zou gaan hij wou zijn liefde aan haar verklaren.
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:13

ze keek hem verrast aan in zijn ogen. '' jahoor ik wil wel mee, maar denk je echt dat het niet opvalt. ik bedoel, straks zijn we echt de klos en dan krijgen we straf'' ze keek onzeker naar scythepaw. ze rook nog steeds een onbekende guur om haar neus, maar het zal vast meegenomen zijn door de wint. ze liep zachjes in de bosjes en verluisterde zachjes ''kom je nog scythepaw?'' en ze verdween in de bosjes.
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:17

Scythepaw ging achter haar aan en terwijl hij haar meevroeg het maakte hem niks uit en toen ze een stuk hadden gelopen zei hij"Purplepaw ik wil je iets zeggen, ik zeg het een keer en hoop dat als je het niet leuk vind we vrienden kunnen zijn. Purplepaw ik val op je. Ik ben dol op je en heel erg verliefd." Hij keek haar aan in haar diepe groene ogen die mooi waren en glinsterden in het licht en op Scythepaw´s gezicht waren emoties te zien en af te lezen. Hij stond voor haar en verschool zich niet in de schaduw, blokeerde niet zijn emoties en toonde gevoel en liefde aan Purplepaw.
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:22

"kom Scythepaw wij gaan verder op patrouile met Blackpaw" Blacksky liep naast Blackpaw weg "wacht even Blackpaw, Scythepaw ko je nog of moet ik weer je verder van Purplepaw vandaan halen"blacksky keek naar Scythepaw
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:31

ze was vol verrast wat hij net tegen haar zij. en ging diep in haar hoofd heen,en toen naar haar hard. ze wist niet wat ze moest zaggen. ze was sprakenloos. ze zag dat scythepaw het echt meenden, je zag het echt. hij verstopte zich niet in de bosjes of de schaduwen. ze keek naar hem en zij. ''zo ik weet niet wat te zeggen, het komt zo onverwacht. weet je, ik vind jouw ook best wel leuk. maar ik weet niet of het tijd is voor een relatie scythepaw." ze wist niet hoe hij er op zou reageren, dus wachten ze wat hij zou gaan doen. ze keek diep in zijn ogen, ze zag dat hij verrast was.
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:37

"Oke ik begrijp het dankje dat je naar me wou luisteren. Ik weet dat het aan mij ligt en niet aan jou." Hij nam een aanloop en sprong de schaduwen in Scythepaw was totaal verdwenen. Hij was opslag weg, tegelijk met hem was zijn Geurspoor weg. Hij was niet totaal verdwenen in een sprong was hij in een keer weggegaan hij had gerend en was weggesprongen. Hij dacht na"Hij had gelijk, zoals de wijze kat had gesproken. Zet je gevoel op slot en je voelt geen pijn." Hij had het genegeert en nu voelde hij een kleine steek. Nu deed hij zijn gevoel en emoties op slot. Zijn ogen werden van amberkleurig fel naar amberkleurig dof. Zijn gezicht´s uitdrukking zakte weg en een emotieloos gezicht stond erop.
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:41

"aa daar ben je" Blacksky keek naar Scythepaw "wat is er aan de hand en wat is er gebeurt" Blacksky ging naast Scythepaw "vertel mij maar het hele verhaal en BLackpaw luisterd ook mee goed of wil je 1 van ons" Blacksky vond het zielig voor Scythepaw wat er ook gebeurt is.
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:49

ze bleef achter, bij de plek waar het gezegt is. '' waarom ging hij weg, ik heb niks gemeens gezecht'' ze bleef even stilstaan, mischien zou hij terug komen. maar het doerde lang. ze besloot naar raindrop te gaan, anders kreeg ze problemen. ze dacht '' hij is vast terug naar het kamp, hij wil vast alleen zijn en nadenken.
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:54

"Er is niks aan de hand en niks gebeurt" Hij keek vanuit de schaduwen en alleen zijn ogen waren zichtbaar ze stonden dof en leeg alsof het leven eruit was gehaald. Hij liep verder en zei"We moeten verder, in iedergeval ik heb besloten dat ik er voor ga. Ik wil jouw als mijn mentor. Ik zal alles achterlaten als dat nodig is. Moeten we niet verder" Hij liep alleen nog in de schaduwen en keek zonder emotie om en vroeg"Kom je Blacksky." Hij liep verder met gehangen hoofd. Hij wou verder, hij wou verder op naar de volgende dag en zo tot de tijd is gekomen.
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 21:57

Blacksky liep naast Blackpaw verder "volgens mij is er wel wat gebeurt en wil je het niet vertellen maar volgens mij is het juist goed om er over tep praten het hoeft niet maar het mag wel" Blacksky wou ol graag weten wat er met zijn leerling is zodat hij hem kon helpen.
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 22:02

Scythepaw liep verder en hoorde niks levenloos liep hij richting Donderpad. Zijn ogen leeg en dof. Zijn gezicht leeg. Zijn lichaam amper te zien terwijl hij als een geest door de schaduwen liep. Hij liep als in een laatste mars. Zijn mond bewoog maar er kwam geen geluid uit. Toen keek hij om en zei"Blacksky, Blackpaw Wat is onze bestemming voor onze patrouille." Dit was de eerste keer dat hij in een paar minuten sprak en zjn levenloze ogen focusden zich op de tweekatten en keken hun aan zonder iets te tonen.
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 16:12

"om vijanden tegen te houden en eenlingen" Blackpaw was veel sneller met antwoord geven dan Blacksky "dat had Brokenstar gezegt toen ik bij hem was en Flametail is mijn mentor daarom wil ik met Flametail praten" Blackpaw rende een stukje voor uit en ze was niet meer te zien. Even later kwam Blackpaw terug met drie vogeltjes en een paar ratten "hier wat te eten zullen wij nodig hebben" Blackpaw ging zitten en nam een rat "kies maar 1 ding want dan kan de rest naar de prooien stapel"
Raindrop
StarClan
Jagen - Pagina 5 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 16:24

Raindrop was lachend uit de bosjes gekomen en had meegeluisterd. Ze had wel gemerkt dat Scythepaw en Purplepaw weggingen, maar was nogal verbaasd toen Scythepaw terug kwam met een levenloze blik in zijn ogen. Wat was er gebeurd? Purplepaw! Er was Purplepaw toch niets overkomen? Die kon zichzelf wel redden. Ze besloot te gaan kijken als Purplepaw binnen nu en een half uur niet terug was. Blackpaw stelde voor de prooi terug te brengen naar de prooistapel. Zelf pakte ze ook wat prooi, en liep met de rest mee terug, richting kamp. Scythepaw was zo stil. Als alles maar weer goed kwam.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 5 Icon_minitime

Jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: