|
|
526
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 13:40 | |
| "Ik hoorde wel iets maar volgens mij was het een vos want het stinkt hier en nog een vraag voordat je als een dolle wegstormt, wil jij mijn mentor worden." Toen draaide Scythepaw zich om en de staart van een vos was zichtbaar achter de struiken en hij schrok, Scythepaw vroeg"Moeten we hem zijn strot doorsnijden of laten we hem hier" Zijn ogen schitterden demonisch bij het uitspreken van optie 1. Hij was klaar om de vos aanstukken te scheuren en te vermoorden voordat de vos dat bij een kitten doet. |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 13:44 | |
| Blacksky keek met een verbaasd gezich naar Scythepaw "jij mag mij toch niet en toch vraag je aan mij of ik je mentor wil worden een beetje raar maar voor uit, en die vos laten wij hier omdat wij geen kittens hebben en als de vos naar een andere clan gaat boeid het ons niet" Blacksky liep verder en liet de vos met rust "waag het niet toch iets met de vos te doen" |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 13:48 | |
| "Doe ik niet, en ik mag je niet omdat je me weghaalde bij Purplepaw en waarom is mijn zaak, maar verder mag ik je heel erg." Hij keek hem aan met schitterende oogjes. Hij hoopte zo dat hij het goed vond, Scythepaw hoopte dat Blacksky er niet achterkomt dat hij een crush heeft op Purplepaw. Hij keek naar Blacksky en vroeg"Langs welke grens gaan we dan patrouileren en waarom langs die grens.?" Hij liep rustig in de schaduw terwijl hij dacht dat de vos wel weg zou gaan waarom zou de vos in hun gebied komen er zijn inderdaad geen kittens. |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 13:54 | |
| "wij gaan vlak bij de vier bomen op patrouile want daar is een drieweg kruispunt die lang ons territorium loopt, en ik heb het wel door hoor dat je op Purplepaw bent en dat geeft niet" Blacksky liep verder "heb je nog meer vragen of vragen die persoonlijk zijn?" |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 14:00 | |
| "Eigenlijk wel, Hoe kan het dat in onze clan geen enkele queen is, ik bedoel maar we zijn met zijn 9 en geen enkel koppel ofzoiet." Hij liep naast Blacksky richting vierboom en verdween in de schaduw en het leek of er een zwarte schaduw zich naast Blacksky bevond. Scythepaw scherpte zijn lange nagels langs een boom. Hij liep weer rustig verder en vroeg"Vind jij ons gebied ook zo emh verrot ik bedoel maar overal moerassen die stinken en geen of amper prooi bevatten er zijn ook goede gebieden zoals dit hier." |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 17:02 | |
| "dat komt omdat niemand iets durft te hebben met een ander of houden het geheim omdat je altijd toestemming moet vragen als het kan want brokenstar weet welke gene het beste zijn voor de kittens"Blacksky keek naar Scythepaw "hoe zo wil je dat weten"vroeg blacksky nieuwschierig |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 17:06 | |
| "Ik ben nieuwsgierig ingelegd en omdat wij de enige clan zijn met clangebied en dat trekt ranzige schepsels aan" Hij spuugde op de grond en liep naast Blacksky verder terwijl hij nog even nadacht over de verdeling van het terrein. "Waarom hebben wij dan ook nog het kraaienplaats. De gebieden zijn oneerlijk verdeelt, want de andere clans hebben goede plaatsen de rivierclan heeft rivieren vol vis, de wind clan heeft heuvels vol haas en de donderclan heeft een heel bos vol muizen en andere dieren" Hij liep een beetje mokken verder nadat hij er goed over na heeft gedacht. |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 17:10 | |
| "dat moet je vragen als het vollemaan is bij de vierbomen dan kunnen de clan leiders kijken als ze iets kunnen doen maar ik denk alleen dat Brokenstar iets bedenkt en de rest niet" Blacksky rende een stuk voor uit toen hij stil stond klom hij in een boom en zoch een dikke tak uit om op te liggen. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 17:15 | |
| Scythepaw liep achteruit de schaduw in en dook een paar seconden later op de tak naast Blacksky en vroeg "Waarom gaan we nu liggen we moesten toch patrouileren, in iedergeval jij bent mijn meerdere dus ik moet luisteren." Hij strekte zich uit en ging lekker lui liggen. Zijn hele lichaam was slap en zijn ogen waren gefocust op elke beweging die hij zag en vroeg"Wat zou er nu gebeuren bij de rest van de clan." Hij genoot van de zon op zijn donkere vacht en voelde zijn vacht lekker warm worden. Hij dacht even na over wat ze verder zouden doen en keek toen naar Blacksky. |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 17:18 | |
| "wij blijven hier liggen Purplepaw en Raindrop doen precies het zelfde maar op een andere plek. als er vijanden komen kunnen ze ons niet zien en bespringen wij ze met een verrassings aanval snapje, en jij blijft hier liggen ik ga aan de overkant liggen" Blacksky stond op en sprong naar de overkant op een andere dikke tak |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 17:23 | |
| Scythepaw kroop naar achter op de tak en heel soms als je goed keek en niet gewend was aan zijn vacht zag je soms heel zachtjes iets bewegen verder leek het een schaduw. Scythepaw dacht na waarom er eigenlijk iemand hier zou willen komen geen enkele kat zou het in zijn hoofd halen om hier te komen en als die wel komt dan laat hij wel zien waarom hij Scythepaw heet. hij knikte bij die gedachten en keek naar zijn nagels die heel scherp waren en een soort van geslepen leken Scythepaw dacht terug "Dat kleine tweebeen kitten heeft toch iets goed gedaan, nu ben ik handiger in een gevecht met mijn klauwen." Hij deedzijn mond open en fluisterde stilletjes naar Blacksky"Welke clan zou hier in sterrenclan´s naam willen binnen dringen." |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 17:27 | |
| "de clan leiders kunnen denken dat wij hier niet op patrouile gaan dus denken ze dat ze hier ons terrirorium binnen kunnen dringen als je een beetje nadenkt kon je het al weten maar ja jij bent hiet ook nog maar net" fluisterde Blacksky tegen Scythepaw "als je mijn leerling wilt zijn moet je hard studeren en veel oefenen en dan kan je weinig omgaan met purplepaw"
|
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 17:33 | |
| "Ze ziet me toch niet staan, dus het antwoord is wel duidelijk" Hij spande zijn spieren en zei"Ik ruik iets heel raars wat is het?" Hij keek vragend naar Blacksky en wachtte af terwijl al zijn spieren spande om te vechten met het mogelijke gevaar. Zijn ogen stonden in bloeddorstige stand en zijn klauwen waren volop uitgezet. Hij spande zijn spieren en stond stokstijf de vogels stopten met fluiten er was daar iets en of het goed of slecht was, was nog niet te zien maar een ding was zeker het is geen muis of vogel. Zijn tanden glinsterden in het zonlicht dat door een vallend blad scheen. |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 19:17 | |
| "LIGGEN JIJ HEB IK GEZEGT DAT JE IN DE AANVALS HOUDING MOEST STAAN"fluisterde Blacksky boos "pas als ik zeg dat je mag klaar staan sta je klaar begrepen" Blacksky keek naar beneden maar zag niks "ik zie niks daar beneden maar ik ruik wel een vreemde geur." "Het ruikt naar een kit van de donderclan maar weet het niet zeker als het een kit is of niet maar ik weet wel bijna zeker dat het iemand is van de donderclan" |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: zo 27 jun 2010 - 19:39 | |
| "Daarom gaat het aan het begin niet goed tussen ons als vrienden, jij bepaalt wat ik doe en zoiets mag alleen een mentor verder heb je niet zo heel veel over mij te zeggen" Hij zei het eerlijk maar toch vriendelijk. Hij probeerde Blacksky niet te sarren of boos te maken alleen te herrinneren dat hij in aanvalspositie mag gaan als hij denkt dat hij in gevaar is. Scythepaw verdween in de schaduwen en onzienbaar in aanvalshouding of normaal. Hij hoopte dat het niet te verdacht was. |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 19:46 | |
| "je wou toch dat ik je mentor werd of niet zo ja moet je wel luisteren" Blacksky sprong ongezien uit de boom waar hij in zat omdat hij wou zien wat de dieren bang maakt waardaar ze stil zijn.,`maar dat is Blackpaw wat doet zij hier,` Blacksky is verliefd op Blackpaw maar Blackpaw is op Flametail daarom is Blacksky shagarijnig maar Blacksky weet dat het tussen Blackpaw en hem niet kan.
|
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 19:48 | |
| 'Purplepaw, kom je mee?' vroeg Raindrop. Blacksky was weer eens bazig bezig. Zag hij niet dat Scythepaw Purplepaw hartstikke leuk vond? Nou ja, ze hadden al 4+4 prooien, glimlachte Raindrop bij zichzelf. Hoe de twee apprentices raceten, dat zag er grappig uit. Ze waren nog jong, wat maakte het nou uit dat ze wat speelden. Nou ja, Blacksky was niet voor de poes als hij echt boos was, dus Raindrop paste een beetje op haar tellen, hoewel ze hem best aardig vond. Je had ook bazige katten nodig in het kamp. Sommige anderen vonden haar een beetje te gemakkelijk, maar apprentices konden bij haar wel gewoon jong zijn. Samen met Purplepaw liep ze verder. 'Ruik jij prooi?' vroeg ze aan haar. Ze kon Purplepaw net zo goed wat oefenen, dan deden ze hier nog iets nuttigs. Plotseling drong een rare geur haar neus binnen. Thunderclan. Wat doen die hier? vroeg ze zich af. Dit was shadowclan terrein. Ongemerkt ging Raindrop stiller lopen en boog zich iets meer in aanvalshouding. Ze moesten opletten. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 19:52 | |
| "Waarom ben je zo pissig Blacksky en wat maakt het uit dat Blackpaw hier loopt ja ze is aardig maar wat maakt u dat uit." Scythepaw hoorde het dubbeltje vallen"Je valt op haar, al ben je een warrior en zij een apprentice. Maak je geen zorgen ik hou het stil en het is niet erg. Ik ben voor liefde al is het van Apprentice naar apprentice en elder naar warrior enzovoorts" Hij keek dit keer vriendelijk buiten de schaduw naar Blacksky en daarna gaapte hij heel hard en riep hij"Kijk dat is Blackpaw, Blackpaw hoe gaat het en wat doe je hier?" |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 19:57 | |
| Blackpaw schrok zich dood en keek om wie ben jij en hoe ken je mij naamen wat doe je bij blacksky" zei Blackpaw nieuwschierig en zenuwachtig. Backpaw liep naar Blacksky toe en gaf hem een vriendschappelijke likje "hey Blacksky wat doe je hier" |
|
| |
90
| |
| Onderwerp: Re: Jagen zo 27 jun 2010 - 20:02 | |
| "dit is Scythepaw hij is nieuw in de groep en hij kent je via mij omdat ik ik ik laat maar en iedereen moest hier op patrouile". Blacksky was blij dat het Blackpaw was want hij had geen zin in een gevecht vandaag. "Blackpaw wat doe jij hier en waarom ruik je naar de donderclan" Blacksky wou weten hoe dat komt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Jagen | |
| |
|
| |
|