Jagen - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Raindrop
StarClan
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 19:35

'Het lijkt mij verstandig om eerst wat te eten.' meldde Blacksky, na de patrouille opdracht verteld te hebben. 'Ik heb al gegeten.' zei Raindrop. 'Waar gaan we op patrouille?' vroeg ze aan Blacksky. Zou hij als nieuweling het gebied wel goed kennen? Waarschijnlijk wel, anders had hij niet zomaar warrior mogen worden. De andere katten stonden ook op; ook zij hadden net al wat gegeten. Blackpaw was nog niet terug, misschien moesten ze op haar wachten, of werden alleen de warriors op patrouille gestuurd? 'Blacksky, gaan de apprentices ook mee, of bedoel je met z'n alle alleen de warriors?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 19:42

"blackpaw is bij brokenstar wij hebben afgesproken bij het kraaien plaats, moet je nog iets weten"vroeg blacksky aan raindrop terwel hij langzaam weg liep. blacksky keek achterom "komen jullie nog flametail purplepaw en raindrop"
Raindrop
StarClan
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 19:49

Raindrop liep achter Blacksky aan. 'Naar de kraaienvoerplaats.' Gatver, wat een plaats was dat zeg, het stonk er en het was vies. Maar zeker de moeite waard om te patrouilleren. Vijandige katten konden denken dat zij er niet vaak kwamen. Goed besluit van Brokenstar. 'Nee hoor, ik hoef niets meer te weten.' miauwde ze. Met z'n allen vertrokken ze, Raindrop besloot tot daar te wachten om te weten wat ze gingen doen.
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 9:26

Scythepaw doemde uit de schaduwen op en zei "Hoi, Ik ben Scythepaw. Ik ken al een paar katten zoals Blackpaw en Purplepaw." De nieuwe Schaduwclan leerling liep naar voren en keek met zijn ogen naar alle katten en wachtte geduldig op een antwoord en hij nestelde zich diep in de schaduwen, je kon hem nog net zien als je een tijdje keek. Hij dacht beschaamd"Ik ben Apprentice en weet nog niet eens allle namen." In de schaduwen was zijn gezichtsuitdrukking ontzichtbaar en zijn ogen stonden scherp naar de katten terwijl hij nog steeds wachtte op antwoord.
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 9:30

"ik ben Blacksky leuk je te ontmoeten" Blacksky keek naar Scythepaw
"je bent net nieuw maar je moet nu mee op patrouile" Blacksky keek naar de rest en liep richting de kraaien plaats
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 9:38

purplepaw liep rusrig rond, totdat ze veel schaduwclankatten rook. ze liep uit de bosjes en zag een paar katten met elkaar praten. ze liep er heen en ging naast scythepaw zitten. ''hey hoe is het met jullie''

sorry voor de korte post
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 9:39

Hij sprong ineens vanuit de shaduwen aan de andere kant van Blacksky en zei"Tegen wie zat je te praten, en waar gaat deze patrouile naar toe?" Hij liep fier over een tak toen hij de boom in sprong en blanceerde als een vogel. Hij keek omlaag"He daar is dat Stuk van een Purplepaw." Dacht hij zonder een uitdrukking te laten zien. Hij sprong omlaag en wachtte geduldig op een antwoord en toen ze liepen volgde Scythepaw de groep. Hij had toch niet zo'n zin om naar antwoorden te luisteren hij hield meer van actie."Ja Purplepaw het gaat goed met mij en hoe is het met jouw" Hij knipoogde onmerkzaam.
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 9:44

"iedereen moet op patrouile van brokenstar en blackpaw komt later en ik zat tegen jou te praten" blacksky liep weg naar het kraaien plaats " Flametail Ashpaw Raindrop Purplepaw en Scythepaw schieten jullie op, als Brokenstar er achter komt dat jullie niet luisteren ben je je leven niet meer zeker"
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 9:57

"ik ben altijd zeker van mijn leven" hij schoot in een keer vanuit de schaduwen een stuk voor Blacksky. Hij keek om en keek uitdagend"Waar blijf je Blacksky. Ik liep de hele tijd naast je." Hij verdween weer in de schaduwen. Vanuit de schaduwen keek hij naar hun toe en dook er weer uit en zei"Een wedstrijd wie als eerst bij de kraaienplaats is, zeg maar als je meedoet." Hij keek naar de katten en verwachten dat er minstens 1 mee zou doen dan kon hij lekker rennen. Hij verwachte elk moment een antwoord.
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 10:00

purplepaw rende naar scythepaw toe en zij ''ik wil wel meedoen, maar dan moet je me wel bijhouden.'' ze sprong sierlijk over scythepaw en rende als de bliksen richting het kraaienplaats.
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 10:01

"scythepaw ik zal normaal doen als ik jou was je heb het wel tegen een warrior en die zorg voor je veiligheid" blacksky liep gewoon rustig door "en je gaat geen race doen " zei blacksky boos "zo verjaag je prooi die belangerijk zijn voor de clan"
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 10:08

Scythepaw was al weg verdwenen in de schaduwen en in de schaduwen sprong hij en rende hij tot hij naast Purplepaw was en zei"Jij hebt een goed tempo zeg, Ik kan je met moeit bijhouden en wat zei Blacksky eigenlijk?" Hij rende in en tussen de schaduwen en hij kon de kraaienplaats al ruiken en hij zei"Zullen we het op een gelijkspel houden.?" Hij keek naast hem in de ogen van Purplepaw haar ogen glinsterden door het licht en Scythepaw dacht"Wat een stuk!" en hij knalde volop tegen boom aan en hij vloekte.
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 10:14

''hij zij dat we geen race mag houden, dus ja gelijkspel'' ze stopte op een omgevallen boom en ging zitten. ze wachten totdat de anderen er ook waren. ''hij heeft wel gelijk, als we erheen rennen jagen we de kraaien weg'' ze ging liggen en likte haar poot. ''ik wed dat ik meer kraaien kan vangen don jij. dat mag vast wel'' en ze keek uitdagend naar scythepaw.
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 10:19

Scythepaw duizelde van de klap en viel in de schaduwen alleen dat leek zo een paar seconde later dook hij achter Purplepaw op en zei"oh ja in ieder geval dit is 3-0" Hij gooide 3 dooie kraaien neer en keek haar aan en Lachte toen hij in haar ogen keek. Hij rekte zich uit en voelde zich gelukkig hij mocht haar meer dan hij dacht en staarde in haar ogen wat wel opviel. Hij schudde met zijn hoofd en vroeg"Sorry zei je iets, ik keek naar je ogen" Scythepaw vloekte en verdween half in de schaduwen.
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 10:38

Blacksky was inmiddels bij de kraaien plaats en zag dat Scythepaw en Purplepaw aan het kraaien jagen zijn "hou op jullie jullie hebben niet geluisterd naar wat ik zei"zei Blacksky heel boos "ik zou jullie moeten straffen voor het niet luisteren dus jullie gaan met een warrior mee en niet met de zelfde Purplepaw jij gaat met Raindrop mee en Scythepaw
jij gaat met mij mee begrepen"Blacksky was echt boos op hun.
Blacksky keek de twee ongehaarzame leerlingen aan.
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 10:43

Scythepaw zei"Oke, eigenlijk zou ik nu moeten verdwijnen maar dat is niet nodig" Hij liep naar Blacksky en ging naast hem liggen en bromde ontevreden. hij dacht"Waarom heb ik hem weer, ik had veel liever Raindrop of gewoon samen met Purplepaw." Scythepaw wou Blacksky verbeteren maar deed dat niet,Scythepaw´s amberkleurige ogen keken woedend naar Blacksky omdat hij altijd serieus nam, het is wel nodig alleen er was nu niks aan de hand. Hij liep verder naast Blacksky en bromde onverstaanbaar een paar vervloekingen.
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 10:49

ze liep naar raindrop en zij ''waarom doet hij altijd zo bazig? volgens mij is hij echt getsrest.'' ze sprong in de boom en verdween tussen de bladeren. een paar secondes later vielen en een volwassen vrouwtjes kraai en 3 baby's uit de boom. ze sprong uit de boom en ze zij '' 4-3 voor mij''!
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 11:04

"PURPLEPAW HOU DAAR MEE OP" Blacksky was nog steeds boos op Purplepaw en Scythepaw. Blacksky liep naar Raindrop "loop zo ver mogelijk met Purplepaw van ons vandaan dan doen wij het zelfde oké" Blacksky wachte niet op een antwoord en liep weg van Raindrop en Purplepaw "kom mee Scythepaw"
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 11:07

Scythepaw liep vloekend weg en terwijl Blacksky niet keek sprong hij op en greep een kraai en siste naar Purplepaw"4-4 gelijkspel" Hij gaf haar een knipoog en liep mopperend verder en vroeg"Wat gaan we dan doen hier, Ik hoop iets zinvols. Want anders kon ik beter blijven jagen." Hij keek een beetje humeurig naar Blacksky en wachtte tot hij zou reageren maar waarschijnlijk zou hij niet blij reageren want Scythepaw had hem vaak zitten negeren hij hield er niet van om de les te worden gelezen door iemand behalve Brokenstar en zijn latere mentor.
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 3 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 13:36

"we moeten van Brokenstar op patrouile en ik heb een reden dat ik jullie uit elkaar haal maar dat gaat jou niks aan" Blacksky was nog steeds boos maar er was iets gebeurt waar hij niet blij mee was.
Blacksky hoorde oppeens iets ''wat was dat, heb jij dat ook gehoord" Blacksky keek in de richting waar het geluid vandaan kwam
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 3 Icon_minitime

Jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: