|
|
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:33 | |
| - Whisperwind schreef:
- @Nele
dan komt hij er zo nog bij (: Neem maar je tijd hoor :') Ik kan nog wel wachten en Kate geloof ik ook wel c: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:34 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sorry guys, drukke dag gehad, ik heb eigenlijk alleen maar zo nu en dan pm's kunnen beantwoorden xD
Anyhoo, vanaf dinsdag ben ik completely back in the game >3 en de 1000 ga je echt wel halen Eef xD Hahaha ja idd xD Tenzij Soof ineens besluit vanavond de ceremonie te plaatsen. En ga eens posten jij ^^ We moeten wel ons target halen van jouw 10.000 |
|
| |
The old one 106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:35 | |
| - Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- @Nele
dan komt hij er zo nog bij (: Neem maar je tijd hoor :') Ik kan nog wel wachten en Kate geloof ik ook wel c: ik ben toch bezig met mijn post ronde xD deze past er ook wel bij |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:49 | |
| Pas maar op hoor Eef, it's alwayst the calmest before the storm >3 die 10000 komt er ooit wel xD t maakt me niet heel veel uit hoeveel Posts Tall meer of minder heeft maar t zal een mooie mijlpaal zijn ^^ Morgen post ik alles bij en reageer ik ook weer, nu maar eens slapen :')
Heel veel plezier nog Eef!! I gather dat je nog niet uit bent gegaan, so have fun en verf je haar maar in de gekste kleurtjes xD |
|
| |
97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:51 | |
| - Lovetear schreef:
- Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- @Nele
dan komt hij er zo nog bij (: Neem maar je tijd hoor :') Ik kan nog wel wachten en Kate geloof ik ook wel c: ik ben toch bezig met mijn post ronde xD deze past er ook wel bij *leest alles* family meeting <3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:51 | |
| Hahaha gister gingen we een beetje uit. Niet heel erg, want die vriendin moest nog steeds studeren. Maar morgen, na haar tentamen, gaan we heeeelemaal los hahaha. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:53 | |
| - Blackwing schreef:
- Lovetear schreef:
- Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- @Nele
dan komt hij er zo nog bij (: Neem maar je tijd hoor :') Ik kan nog wel wachten en Kate geloof ik ook wel c: ik ben toch bezig met mijn post ronde xD deze past er ook wel bij *leest alles* family meeting <3 Hopelijk niet al te awkward xD |
|
| |
97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:54 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Blackwing schreef:
- Lovetear schreef:
- Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- @Nele
dan komt hij er zo nog bij (: Neem maar je tijd hoor :') Ik kan nog wel wachten en Kate geloof ik ook wel c: ik ben toch bezig met mijn post ronde xD deze past er ook wel bij *leest alles* family meeting <3 Hopelijk niet al te awkward xD Waarschijnlijk wel xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:55 | |
| - Blackwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Blackwing schreef:
- Lovetear schreef:
- Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- @Nele
dan komt hij er zo nog bij (: Neem maar je tijd hoor :') Ik kan nog wel wachten en Kate geloof ik ook wel c: ik ben toch bezig met mijn post ronde xD deze past er ook wel bij *leest alles* family meeting <3 Hopelijk niet al te awkward xD Waarschijnlijk wel xD houden zo dan xD |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:57 | |
| Ga denk ik een nieuw account aanmaken XD
EDIT: als enige online :P 23.17 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 23:34 | |
| My head hurts T-T K denk te snel en teveel na. MAAr heb nu wel beliefs in dat alles goed gaat komen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 23:48 | |
| Okay time to hit my bed goodnight <3 |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 23:56 | |
| Ghehe >D Sleep de foto naar de zwarte zijkant... |
|
| |
тнєѕѕα 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 jan 2015 - 0:27 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 jan 2015 - 7:40 | |
| |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 jan 2015 - 8:30 | |
| Te veel accounts, te weinig topics :') Maar ik kan ze gewoon niet killen ;^; Maybe Abyss maar ik lief haar warrior naam... |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 jan 2015 - 8:54 | |
| Goedemorgen iedereeeen (:
Rustig aan James, niet de dag beginnen met moordneigingen op je accounts xD bedenk je anders welke je om een of andere reden moet houden, en welke je wilt houden, dan kom je al een heel eind. Zo niet dan moet je je bedenken met welk account je gemakkelijk 15 topics tegelijk gaande houdt en dat is dan zeker een om te houden :') |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 jan 2015 - 9:30 | |
| Het is Blue monday, de beste dag om moordneigingen te hebben naar je accounts xD |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 jan 2015 - 9:57 | |
| Nu al thuis van school ;D |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 jan 2015 - 11:25 | |
| |