|
|
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:01 | |
| @Nele Miss dat Love gezellig de nursery in kan komen waggelen xD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:07 | |
| - Whisperwind schreef:
- @Nele
Miss dat Love gezellig de nursery in kan komen waggelen xD Sure, geweldig ^-^ |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:08 | |
| - Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- @Nele
Miss dat Love gezellig de nursery in kan komen waggelen xD Sure, geweldig ^-^ Dan komt hij wss morgen als ik niet teveel te posten heb xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:10 | |
| Wil er iemand nog een topic? ^^ Ik heb op zo'n beetje alles gereageerd. |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:10 | |
| well i'm screwed. Ga wss dit jaar niet over, just great.. |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:12 | |
| - Whisperwind schreef:
- Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- @Nele
Miss dat Love gezellig de nursery in kan komen waggelen xD Sure, geweldig ^-^ Dan komt hij wss morgen als ik niet teveel te posten heb xD
Doen we een nieuw aangemaakt topic of anders heb ik nog een open topicje staan met Blackwing, gezellig familiebezoekje enzo xD - @Eef, topicje Black x Rude.. :') |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:13 | |
| Ja die was ik net aan t typen T is lastig een topic te laten lopen als de ander zo ongelofelijk jong is haha xD |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:14 | |
| - Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- @Nele
Miss dat Love gezellig de nursery in kan komen waggelen xD Sure, geweldig ^-^ Dan komt hij wss morgen als ik niet teveel te posten heb xD
Doen we een nieuw aangemaakt topic of anders heb ik nog een open topicje staan met Blackwing, gezellig familiebezoekje enzo xD - @Eef, topicje Black x Rude.. :') Ehhmm mag ook, is wel gezellig Maar mag ook een nieuwe, maakt voor mij niet zo heel veel uit tbh |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:18 | |
| - Whisperwind schreef:
- Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- @Nele
Doen we een nieuw aangemaakt topic of anders heb ik nog een open topicje staan met Blackwing, gezellig familiebezoekje enzo xD - @Eef, topicje Black x Rude.. :') Ehhmm mag ook, is wel gezellig Maar mag ook een nieuwe, maakt voor mij niet zo heel veel uit tbh Dan die met Blackwing er ineens bij....? Nou voor mij maakt het eigenlijk ook niet zozeer uit :3 - @Eef, als je liever het topic uit wil mag dat. Dan kunnen we mss eens een topic doen als ie wat ouder is C: |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:19 | |
| Ik droomde serieus over bitterballen -_-
|
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:21 | |
| Neee natuurlijk wil ik wel gewoon met je posten gekkie! En een ander topic als Rude ouder is doen we sowieso |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:21 | |
| - Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- Rudekit schreef:
- Whisperwind schreef:
- @Nele
Doen we een nieuw aangemaakt topic of anders heb ik nog een open topicje staan met Blackwing, gezellig familiebezoekje enzo xD - @Eef, topicje Black x Rude.. :') Ehhmm mag ook, is wel gezellig Maar mag ook een nieuwe, maakt voor mij niet zo heel veel uit tbh Dan die met Blackwing er ineens bij....? Nou voor mij maakt het eigenlijk ook niet zozeer uit :3 - @Eef, als je liever het topic uit wil mag dat. Dan kunnen we mss eens een topic doen als ie wat ouder is C: Daar kan ik nu denk ik nog wel op posten als je een linkje hebt KAAT DAT VIND JE VAST NIET ERG |
|
| |
Isa 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:23 | |
| Ik ga slapen guys, trusten allemaal, rest van de postjes komen morgen! ~
@Eef; Heb op topic Black & Swan gereageerd :') |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:25 | |
| Ik ook, maar echt heel erg sorry voor m'n totaal nikszeggende post :/ |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:28 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:28 | |
| Sorry guys, drukke dag gehad, ik heb eigenlijk alleen maar zo nu en dan pm's kunnen beantwoorden xD
Anyhoo, vanaf dinsdag ben ik completely back in the game >3 en de 1000 ga je echt wel halen Eef xD |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:29 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sorry guys, drukke dag gehad, ik heb eigenlijk alleen maar zo nu en dan pm's kunnen beantwoorden xD
Anyhoo, vanaf dinsdag ben ik completely back in the game >3 xD Ach is niet erg (; |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:29 | |
| - Draco schreef:
- kittypaw schreef:
- Draco =Kateh
Dat is me ^^ @Nele; het is idd zielig
@Laura; Dat is mijn tablet die van alles cybernetica maakt xD ik wilde ooit cyberman typen. cybernetica -.- |
|
| |
James 205 Actief "We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:30 | |
| Hallo peeps, weet iemand waar dat topic van babs staat over albino kitties? X') |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:30 | |
| @Nele dan komt hij er zo nog bij (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |