|
|
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:06 | |
| - Hellhound schreef:
- Venus schreef:
- Hellhound schreef:
- Venus schreef:
- aww heb net een paar van mijn oude pokemon kaarten gevonden<3 was ik vroeger zo gek op x3 toch weet ik zeker dat ik er meer had...
Ik heb nog 2/3 mappen vol en nog een hele stapel ergens liggen X"D ik had iets van 5 mappen vol X3 maar heb een groot deel aan mijn neefje gegeven en de rest ligt ergens rond het huis ;p Ik ging altijd m'n slechte dubbele kaarten ruilen tegen goede X"D Met van die kindjes op de camping, zo veel hp tegen het gelijke aantal hp, best gemeen dat ik ze zo belazerde tbh X"D deed ik ook altijd bij kinderen van mijn school xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:07 | |
| Dieuw, jaah ze moeten nog eens een topic, zeker nu Lurk Ember zwak noemde cx
Dawn was zo kwaad lmao |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:10 | |
| Hohoho, wacht. Hoe zit t nou allemaal in elkaar?
Lurking vindt Ember zwak. Lurking's favoriet is Wind. Dawn is boos op Wind. Dus Dawn en Lurk hebben ruzie.
Wat is de relatie tussen Ember en Wind & Ember en Dawn? En hoe zit zitten Wood en Ivy hierin? xD |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:11 | |
| - Venus schreef:
- Hellhound schreef:
- Venus schreef:
- Hellhound schreef:
- Venus schreef:
- aww heb net een paar van mijn oude pokemon kaarten gevonden<3 was ik vroeger zo gek op x3 toch weet ik zeker dat ik er meer had...
Ik heb nog 2/3 mappen vol en nog een hele stapel ergens liggen X"D ik had iets van 5 mappen vol X3 maar heb een groot deel aan mijn neefje gegeven en de rest ligt ergens rond het huis ;p Ik ging altijd m'n slechte dubbele kaarten ruilen tegen goede X"D Met van die kindjes op de camping, zo veel hp tegen het gelijke aantal hp, best gemeen dat ik ze zo belazerde tbh X"D deed ik ook altijd bij kinderen van mijn school xD Oh dus wij waren slim~ |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:13 | |
| - .Blackkit schreef:
- Hohoho, wacht. Hoe zit t nou allemaal in elkaar?
Lurking vindt Ember zwak. Lurking's favoriet is Wind. Dawn is boos op Wind. Dus Dawn en Lurk hebben ruzie.
Wat is de relatie tussen Ember en Wind & Ember en Dawn? En hoe zit zitten Wood en Ivy hierin? xD No look, Wind was slechtgezind en ze schold op Dawn Dawn schold terug Lurk werd kwaad op Dawn daarvoor Lurk viel Dawn aan Dawn noemt Lurk emotieloos Lurk noemt Ember zwak, omdat hij emoties toont -Time skip- Dawn en Wind zijn terug vrienden Dawn gaat niet om met Lurk Dawn houdt van Ivy, Wood en Ember xD |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:14 | |
| - .Blackkit schreef:
- 'Dawnpaw schreef:
- Ik reageerde net bij Ain't it fun ^^
Zodadelijk bij het sneeuwbalgevecht, en dan bij Shrewstar ^-^ -- Bunny, ook een aantal xD Hahaha ja we hebben heel wat topics. Soof wacht ook met reageren met Shrew totdat jij hebt gereageerd ^^ Posted trouwens
@Bun, I feel such part of that family <3 Ghehe. Ik heb heel wat topics met Wind, Dawn en Ember. Alleen Ivy nog, en Lurk is een chagrijnige drol. Maar ook daar is dus een topic mee geweest ^^ New drama family ghehe Wind houd van Lurking xD Zorg maar dat je'm nooit beledigd waar wind bij is :') En je bent de nicht waarvan niemand weet hoe die bij de familie hoort (a) |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:16 | |
| @Ez: oh god xD Ik hoop dat ik dit ga onthouden xD Zolang ik idd maar weet dat Ember x Lurk geen goede combo is, en Wind x Lurk wel.
@Bun: hahaah nou wie weet. Black weet niet wie haar echte ouders zijn, dus wie weet blijkt ze wel de verloren zus te zijn xD OMG. Stel dat ze partners wordt van een van deze bende, en dan blijkt ze een zus te zijn o.O Drama lvl 100 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Het is veel te confusing! |
|
| |
1066 Actief
| |
| Venus<33 |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:17 | |
| Anouk, ik begin nu met typen ^^
Eef, het is gewoon drama gezin xD |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:17 | |
| - .Blackkit schreef:
- @Ez: oh god xD Ik hoop dat ik dit ga onthouden xD Zolang ik idd maar weet dat Ember x Lurk geen goede combo is, en Wind x Lurk wel.
@Bun: hahaah nou wie weet. Black weet niet wie haar echte ouders zijn, dus wie weet blijkt ze wel de verloren zus te zijn xD OMG. Stel dat ze partners wordt van een van deze bende, en dan blijkt ze een zus te zijn o.O Drama lvl 100 ghehe xD Dan heeft of Snowynight of Thrushdive heel wat uit te leggen *wbw* en ik heb gepost, je helpt heel wind's beeld van mannen zijn beter dan vrouwen naar de knoppe xD |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:18 | |
| - Hellhound schreef:
- Venus schreef:
- Hellhound schreef:
- Venus schreef:
- Hellhound schreef:
- Venus schreef:
Ik heb nog 2/3 mappen vol en nog een hele stapel ergens liggen X"D ik had iets van 5 mappen vol X3 maar heb een groot deel aan mijn neefje gegeven en de rest ligt ergens rond het huis ;p Ik ging altijd m'n slechte dubbele kaarten ruilen tegen goede X"D Met van die kindjes op de camping, zo veel hp tegen het gelijke aantal hp, best gemeen dat ik ze zo belazerde tbh X"D deed ik ook altijd bij kinderen van mijn school xD Oh dus wij waren slim~ dat zijn we nog steeds~ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:20 | |
| - Windpaw schreef:
- .Blackkit schreef:
- @Ez: oh god xD Ik hoop dat ik dit ga onthouden xD Zolang ik idd maar weet dat Ember x Lurk geen goede combo is, en Wind x Lurk wel.
@Bun: hahaah nou wie weet. Black weet niet wie haar echte ouders zijn, dus wie weet blijkt ze wel de verloren zus te zijn xD OMG. Stel dat ze partners wordt van een van deze bende, en dan blijkt ze een zus te zijn o.O Drama lvl 100 ghehe xD Dan heeft of Snowynight of Thrushdive heel wat uit te leggen *wbw* en ik heb gepost, je helpt heel wind's beeld van mannen zijn beter dan vrouwen naar de knoppe xD Hahaha xD Idd xD Tsjaaa. Ik vind het wel een super geinig topic though xD |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:22 | |
| True San~
Okay is goed Ez, ik zal het tegen Dani zeggen ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:23 | |
| - .Blackkit schreef:
- Windpaw schreef:
- .Blackkit schreef:
@Bun: hahaah nou wie weet. Black weet niet wie haar echte ouders zijn, dus wie weet blijkt ze wel de verloren zus te zijn xD OMG. Stel dat ze partners wordt van een van deze bende, en dan blijkt ze een zus te zijn o.O Drama lvl 100 ghehe xD Dan heeft of Snowynight of Thrushdive heel wat uit te leggen *wbw* en ik heb gepost, je helpt heel wind's beeld van mannen zijn beter dan vrouwen naar de knoppe xD Hahaha xD Idd xD Tsjaaa. Ik vind het wel een super geinig topic though xD uhu xD Wat voor soort kat is Black trouwens? Tabby? :') |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:24 | |
| dont let him die<33 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:25 | |
| - Windpaw schreef:
- .Blackkit schreef:
- Windpaw schreef:
- .Blackkit schreef:
@Bun: hahaah nou wie weet. Black weet niet wie haar echte ouders zijn, dus wie weet blijkt ze wel de verloren zus te zijn xD OMG. Stel dat ze partners wordt van een van deze bende, en dan blijkt ze een zus te zijn o.O Drama lvl 100 ghehe xD Dan heeft of Snowynight of Thrushdive heel wat uit te leggen *wbw* en ik heb gepost, je helpt heel wind's beeld van mannen zijn beter dan vrouwen naar de knoppe xD Hahaha xD Idd xD Tsjaaa. Ik vind het wel een super geinig topic though xD uhu xD Wat voor soort kat is Black trouwens? Tabby? :') Ja Niet al te lange vacht, en ik probeer altijd de zwarte strepen op haar wangen te houden. Ik vind die wel schattig en karakteriserend |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:25 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- .Blackkit schreef:
Wat is de relatie tussen Ember en Wind & Ember en Dawn? En hoe zit zitten Wood en Ivy hierin? xD No look, Wind was slechtgezind en ze schold op Dawn Dawn schold terug Lurk werd kwaad op Dawn daarvoor Lurk viel Dawn aan Dawn noemt Lurk emotieloos Lurk noemt Ember zwak, omdat hij emoties toont -Time skip- Dawn en Wind zijn terug vrienden Dawn gaat niet om met Lurk Dawn houdt van Ivy, Wood en Ember xD Kleine toevoeging: Lurking viel Ember ooit zonder reden aan Nu haaaaaaat Ember Lurking, en andersom Ember is offcourse wel close met z'n andere sibs ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:26 | |
| - Emberpaw' schreef:
- 'Dawnpaw schreef:
- .Blackkit schreef:
Wat is de relatie tussen Ember en Wind & Ember en Dawn? En hoe zit zitten Wood en Ivy hierin? xD No look, Wind was slechtgezind en ze schold op Dawn Dawn schold terug Lurk werd kwaad op Dawn daarvoor Lurk viel Dawn aan Dawn noemt Lurk emotieloos Lurk noemt Ember zwak, omdat hij emoties toont -Time skip- Dawn en Wind zijn terug vrienden Dawn gaat niet om met Lurk Dawn houdt van Ivy, Wood en Ember xD Kleine toevoeging: Lurking viel Ember ooit zonder reden aan Nu haaaaaaat Ember Lurking, en andersom Ember is offcourse wel close met z'n andere sibs ;D Wind wil Ivy beschermen Wind houd van al haar broers en kiest geen kant Lurking haat al zijn broers Wind wil niet door Lurking beschermd worden |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 16:27 | |
| - Windpaw schreef:
- Emberpaw' schreef:
- 'Dawnpaw schreef:
- .Blackkit schreef:
Wat is de relatie tussen Ember en Wind & Ember en Dawn? En hoe zit zitten Wood en Ivy hierin? xD No look, Wind was slechtgezind en ze schold op Dawn Dawn schold terug Lurk werd kwaad op Dawn daarvoor Lurk viel Dawn aan Dawn noemt Lurk emotieloos Lurk noemt Ember zwak, omdat hij emoties toont -Time skip- Dawn en Wind zijn terug vrienden Dawn gaat niet om met Lurk Dawn houdt van Ivy, Wood en Ember xD Kleine toevoeging: Lurking viel Ember ooit zonder reden aan Nu haaaaaaat Ember Lurking, en andersom Ember is offcourse wel close met z'n andere sibs ;D Wind wil Ivy beschermen Wind houd van al haar broers en kiest geen kant Lurking haat al zijn broers Wind wil niet door Lurking beschermd worden Echt super cute nestje <3 xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|