|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:18 | |
| Meh zometeen mn bed in kruipen, ben doodop |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:19 | |
| - Rudekit schreef:
- Ik vroeg me af, als een kitten voor een periode van een paar weken van zijn vader is gescheiden, of die hem dan zou herkennen? Aan de geur ofzo of is dat vrij onlogisch? ^^"
Ik denk dat dat er een beetje van afhangt hoe lang de kitten zijn of haar vader daarvoor kende. Dus als ie bijvoorbeeld totdat ie drie manen oud is zijn vader kent, de vader dan even weg is en bij 5 manen weer terug komt hij hem zeker herkend. Maar ik betwijfel het als de kitten 1 maan was... Ik denk dat je dat zelf moet besluiten ^-^ |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:23 | |
| - Littlepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Ik vroeg me af, als een kitten voor een periode van een paar weken van zijn vader is gescheiden, of die hem dan zou herkennen? Aan de geur ofzo of is dat vrij onlogisch? ^^"
Ik denk dat dat er een beetje van afhangt hoe lang de kitten zijn of haar vader daarvoor kende. Dus als ie bijvoorbeeld totdat ie drie manen oud is zijn vader kent, de vader dan even weg is en bij 5 manen weer terug komt hij hem zeker herkend. Maar ik betwijfel het als de kitten 1 maan was... Ik denk dat je dat zelf moet besluiten ^-^ De vader heeft de kitten verlaten bij zijn geboorte en wanneer 'ie een paar dagen oud was, is hij eens langs geweest. Nu is hij bijna 4 weken oud...C: Ik denk dat het dan in deze periode toch wat onmogelijk zal zijn geweest. Erg bedankt voor de informatie! |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:25 | |
| - Blackwing schreef:
- Dus ja, Holes doet er al niet toe.
Voor echter stomheid; Topic Draco x Cyber "Hij zou niet bang zijn voor Cybernetica" -_- *Valt binnen* WHOEA Cybernetica! Das echt zo goed gevonden x'D Maar huh? Waarover gaat het. Stomheid? (Jaja Draco is stom ;'3 ~kidding duh) Yeah even nu bijposten en yesyesyes! Eindenlijk eens tijd. Maar heb het gevoel alsof ik iets heel ergs vergeet..en kan er niet opkomen.. Gabs! Wow das echt ZO'N mooi setje :O |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:26 | |
| - Rudekit schreef:
- Littlepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
Ik denk dat dat er een beetje van afhangt hoe lang de kitten zijn of haar vader daarvoor kende. Dus als ie bijvoorbeeld totdat ie drie manen oud is zijn vader kent, de vader dan even weg is en bij 5 manen weer terug komt hij hem zeker herkend. Maar ik betwijfel het als de kitten 1 maan was... Ik denk dat je dat zelf moet besluiten ^-^ De vader heeft de kitten verlaten bij zijn geboorte en wanneer 'ie een paar dagen oud was, is hij eens langs geweest. Nu is hij bijna 4 weken oud...C: Ik denk dat het dan in deze periode toch wat onmogelijk zal zijn geweest. Erg bedankt voor de informatie! Ja, ik denk ook dat dat vrij lang is. Misschien dat hij hem vaag herkend? Waarom was de vader eigenlijk weg? Gewoon nieuwsgierig :'3 |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:27 | |
| - Cyber schreef:
- Blackwing schreef:
- Dus ja, Holes doet er al niet toe.
Voor echter stomheid; Topic Draco x Cyber "Hij zou niet bang zijn voor Cybernetica" -_- *Valt binnen* WHOEA Cybernetica! Das echt zo goed gevonden x'D Maar huh? Waarover gaat het. Stomheid? (Jaja Draco is stom ;'3 ~kidding duh)
Yeah even nu bijposten en yesyesyes! Eindenlijk eens tijd. Maar heb het gevoel alsof ik iets heel ergs vergeet..en kan er niet opkomen..
Gabs! Wow das echt ZO'N mooi setje :O Denk na Laura, denk na xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:27 | |
| @Laura Thank you, but not made by me Het werd me zomaar toegestuurd xD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:30 | |
| - Littlepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Littlepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
Ik denk dat dat er een beetje van afhangt hoe lang de kitten zijn of haar vader daarvoor kende. Dus als ie bijvoorbeeld totdat ie drie manen oud is zijn vader kent, de vader dan even weg is en bij 5 manen weer terug komt hij hem zeker herkend. Maar ik betwijfel het als de kitten 1 maan was... Ik denk dat je dat zelf moet besluiten ^-^ De vader heeft de kitten verlaten bij zijn geboorte en wanneer 'ie een paar dagen oud was, is hij eens langs geweest. Nu is hij bijna 4 weken oud...C: Ik denk dat het dan in deze periode toch wat onmogelijk zal zijn geweest. Erg bedankt voor de informatie! Ja, ik denk ook dat dat vrij lang is. Misschien dat hij hem vaag herkend? Waarom was de vader eigenlijk weg? Gewoon nieuwsgierig :'3 Ik heb gedaan dat hij zijn geur wel herkent maar verder komt hij hem niet bekend voor :3 En het is de vader van Rudekit waar ik het over had :') Tijdens Rude's geboorte is zijn moeder gedood door een Rogue en sindsdien is Rude opgevoed door een Queen en daarna pleegmoeder. Zijn vader heeft het wat moeilijk met de dood van zijn partner te verwerken en zeker omdat Rude zoveel op haar leek. Dat is zo een beetje de reden voor hun lange afstand relatie ;D
Laatst aangepast door Rudekit op zo 18 jan 2015 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:30 | |
| @Gabs, doe ik zo vaak random mensen uitpikken van 'huummm ik wil een setje voor die maken' en POEF het is er :3 @dinges/Draco (zet je naam er is bij bij je inf :O) kan niet kan niet kan niet kan niet *hersenen lopen vast* -- Uch kan toch niet bijposten vandaag --" moet gaan slapen van Moedernetica (got it got it) |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:32 | |
| |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:33 | |
| - Rudekit schreef:
- Littlepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Littlepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
Ik denk dat dat er een beetje van afhangt hoe lang de kitten zijn of haar vader daarvoor kende. Dus als ie bijvoorbeeld totdat ie drie manen oud is zijn vader kent, de vader dan even weg is en bij 5 manen weer terug komt hij hem zeker herkend. Maar ik betwijfel het als de kitten 1 maan was... Ik denk dat je dat zelf moet besluiten ^-^ De vader heeft de kitten verlaten bij zijn geboorte en wanneer 'ie een paar dagen oud was, is hij eens langs geweest. Nu is hij bijna 4 weken oud...C: Ik denk dat het dan in deze periode toch wat onmogelijk zal zijn geweest. Erg bedankt voor de informatie! Ja, ik denk ook dat dat vrij lang is. Misschien dat hij hem vaag herkend? Waarom was de vader eigenlijk weg? Gewoon nieuwsgierig :'3 Ik heb gedaan dat hij zijn geur wel herkent maar verder komt hij hem niet bekend voor :3 En het is de vader van Rudekit waar ik het over had :') Tijdens Rude's geboorte is zijn moeder gedood door een Rogue en sindsdien is Rude opgevoed door een Queen en daarna pleegmoeder. Zijn vader heeft het wat moeilijk met de dood van zijn partner te verwerken en zeker omdat Rude zoveel op haar leek. Dat is zo een beetje de reden voor hun lange afstand relatie ;D Aah dat klinkt nice! (Om te bespelen dan hè xD) Klopt het dat wij een topic Swan x Rude hebben en dat ik daar nog op moet reageren? Want zo ja ga ik dat zo eens doen ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:34 | |
| @Nele Misschien ooit een topicje met de oom van jouw pappa xD
@Laura ik kreeg zo ook eens een sig toegestuurd van Quinty xD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:35 | |
| - Littlepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Littlepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
- Littlepaw. schreef:
- Rudekit schreef:
Ik denk dat dat er een beetje van afhangt hoe lang de kitten zijn of haar vader daarvoor kende. Dus als ie bijvoorbeeld totdat ie drie manen oud is zijn vader kent, de vader dan even weg is en bij 5 manen weer terug komt hij hem zeker herkend. Maar ik betwijfel het als de kitten 1 maan was... Ik denk dat je dat zelf moet besluiten ^-^ De vader heeft de kitten verlaten bij zijn geboorte en wanneer 'ie een paar dagen oud was, is hij eens langs geweest. Nu is hij bijna 4 weken oud...C: Ik denk dat het dan in deze periode toch wat onmogelijk zal zijn geweest. Erg bedankt voor de informatie! Ja, ik denk ook dat dat vrij lang is. Misschien dat hij hem vaag herkend? Waarom was de vader eigenlijk weg? Gewoon nieuwsgierig :'3 Ik heb gedaan dat hij zijn geur wel herkent maar verder komt hij hem niet bekend voor :3 En het is de vader van Rudekit waar ik het over had :') Tijdens Rude's geboorte is zijn moeder gedood door een Rogue en sindsdien is Rude opgevoed door een Queen en daarna pleegmoeder. Zijn vader heeft het wat moeilijk met de dood van zijn partner te verwerken en zeker omdat Rude zoveel op haar leek. Dat is zo een beetje de reden voor hun lange afstand relatie ;D Aah dat klinkt nice! (Om te bespelen dan hè xD) Klopt het dat wij een topic Swan x Rude hebben en dat ik daar nog op moet reageren? Want zo ja ga ik dat zo eens doen ~ Haha het was eigg best zielig xD En ja dat klopt! :'3 - Gabs, Jaaaa! Leuk me echt tof! :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:37 | |
| @Nele Yaay, heeft mijn oude knakker nog meer contact met zijn familie |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:41 | |
| @Gabs, haha xD Wat is hij dan eigenlijk van Rude? Overgrootoom?...this is so confusing O-o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:43 | |
| @Nele I guess so xD Volgens mij is het meer zijn groot oom(ofzoiets xD) |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:50 | |
| @Gabs, Yay, hij heeft een groot oom dan :') *gaat karaktertopic even aan passen* Weet je of er nog verdere familie is? Buiten NPC dan :3 |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:52 | |
| @Nele Wie kan dat nog zeggen xD Zijn groot oom is nog eens de oudste kat onder alle katten ^^ En ja Russetleaf is Love's dochter dus ook een soort van tante xD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 21:57 | |
| @Gabs, Oke daar kan ik wel in komen xD |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 22:00 | |
| - kittypaw schreef:
- Draco =Kateh
Dat is me ^^ @Nele; het is idd zielig @Laura; Dat is mijn tablet die van alles cybernetica maakt xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|