Algemene Onzin Topic - Pagina 39

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:18

Meh zometeen mn bed in kruipen, ben doodop
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:19

Rudekit schreef:
Ik vroeg me af, als een kitten voor een periode van een paar weken van zijn vader is gescheiden, of die hem dan zou herkennen? Aan de geur ofzo of is dat vrij onlogisch? ^^"

Ik denk dat dat er een beetje van afhangt hoe lang de kitten zijn of haar vader daarvoor kende. Dus als ie bijvoorbeeld totdat ie drie manen oud is zijn vader kent, de vader dan even weg is en bij 5 manen weer terug komt hij hem zeker herkend. Maar ik betwijfel het als de kitten 1 maan was... Ik denk dat je dat zelf moet besluiten ^-^
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:23

Littlepaw. schreef:
Rudekit schreef:
Ik vroeg me af, als een kitten voor een periode van een paar weken van zijn vader is gescheiden, of die hem dan zou herkennen? Aan de geur ofzo of is dat vrij onlogisch? ^^"

Ik denk dat dat er een beetje van afhangt hoe lang de kitten zijn of haar vader daarvoor kende. Dus als ie bijvoorbeeld totdat ie drie manen oud is zijn vader kent, de vader dan even weg is en bij 5 manen weer terug komt hij hem zeker herkend. Maar ik betwijfel het als de kitten 1 maan was... Ik denk dat je dat zelf moet besluiten ^-^

De vader heeft de kitten verlaten bij zijn geboorte en wanneer 'ie een paar dagen oud was, is hij eens langs geweest. Nu is hij bijna 4 weken oud...C: Ik denk dat het dan in deze periode toch wat onmogelijk zal zijn geweest. Erg bedankt voor de informatie!
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:25

Blackwing schreef:
Dus ja, Holes doet er al niet toe.
Voor echter stomheid; Topic Draco x Cyber "Hij zou niet bang zijn voor Cybernetica"  -_-

*Valt binnen* WHOEA Cybernetica! Das echt zo goed gevonden x'D Maar huh? Waarover gaat het. Stomheid? (Jaja Draco is stom ;'3 ~kidding duh)

Yeah even nu bijposten en yesyesyes! Eindenlijk eens tijd. Maar heb het gevoel alsof ik iets heel ergs vergeet..en kan er niet opkomen..

Gabs! Wow das echt ZO'N mooi setje :O
Littlepaw.
Member
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:26

Rudekit schreef:
Littlepaw. schreef:
Rudekit schreef:

De vader heeft de kitten verlaten bij zijn geboorte en wanneer 'ie een paar dagen oud was, is hij eens langs geweest. Nu is hij bijna 4 weken oud...C: Ik denk dat het dan in deze periode toch wat onmogelijk zal zijn geweest. Erg bedankt voor de informatie!

Ja, ik denk ook dat dat vrij lang is. Misschien dat hij hem vaag herkend? Waarom was de vader eigenlijk weg? Gewoon nieuwsgierig :'3
Hazelnut
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:27

Cyber schreef:
Blackwing schreef:
Dus ja, Holes doet er al niet toe.
Voor echter stomheid; Topic Draco x Cyber "Hij zou niet bang zijn voor Cybernetica"  -_-

*Valt binnen* WHOEA Cybernetica! Das echt zo goed gevonden x'D Maar huh?  Waarover gaat het. Stomheid? (Jaja Draco is stom ;'3 ~kidding duh)

Yeah even nu bijposten en yesyesyes! Eindenlijk eens tijd. Maar heb het gevoel alsof ik iets heel ergs vergeet..en kan er niet opkomen..

Gabs! Wow das echt ZO'N mooi setje :O

Denk na Laura, denk na xD

Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:27

@Laura
Thank you, but not made by me
Het werd me zomaar toegestuurd xD
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:30

Littlepaw. schreef:
Rudekit schreef:
Littlepaw. schreef:
Rudekit schreef:

Ja, ik denk ook dat dat vrij lang is. Misschien dat hij hem vaag herkend? Waarom was de vader eigenlijk weg? Gewoon nieuwsgierig :'3

Ik heb gedaan dat hij zijn geur wel herkent maar verder komt hij hem niet bekend voor :3 En het is de vader van Rudekit waar ik het over had :') Tijdens Rude's geboorte is zijn moeder gedood door een Rogue en sindsdien is Rude opgevoed door een Queen en daarna pleegmoeder. Zijn vader heeft het wat moeilijk met de dood van zijn partner te verwerken en zeker omdat Rude zoveel op haar leek. Dat is zo een beetje de reden voor hun lange afstand relatie ;D

Laatst aangepast door Rudekit op zo 18 jan 2015 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:30

@Gabs, doe ik zo vaak Wink random mensen uitpikken van 'huummm ik wil een setje voor die maken' en POEF het is er :3

@dinges/Draco (zet je naam er is bij bij je inf :O) kan niet kan niet kan niet kan niet *hersenen lopen vast*

--
Uch kan toch niet bijposten vandaag --" moet gaan slapen van Moedernetica (got it got it)
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:32

Draco =Kateh
Littlepaw.
Member
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:33

Rudekit schreef:
Littlepaw. schreef:
Rudekit schreef:
Littlepaw. schreef:
Rudekit schreef:

Ik heb gedaan dat hij zijn geur wel herkent maar verder komt hij hem niet bekend voor :3 En het is de vader van Rudekit waar ik het over had :') Tijdens Rude's geboorte is zijn moeder gedood door een Rogue en sindsdien is Rude opgevoed door een Queen en daarna pleegmoeder. Zijn vader heeft het wat moeilijk met de dood van zijn partner te verwerken en zeker omdat Rude zoveel op haar leek. Dat is zo een beetje de reden voor hun lange afstand relatie ;D

Aah dat klinkt nice! (Om te bespelen dan hè xD)
Klopt het dat wij een topic Swan x Rude hebben en dat ik daar nog op moet reageren? Want zo ja ga ik dat zo eens doen ~
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:34

@Nele
Misschien ooit een topicje met de oom van jouw pappa xD

@Laura
ik kreeg zo ook eens een sig toegestuurd van Quinty xD
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:35

Littlepaw. schreef:
Rudekit schreef:
Littlepaw. schreef:
Rudekit schreef:
Littlepaw. schreef:
Rudekit schreef:

Aah dat klinkt nice! (Om te bespelen dan hè xD)
Klopt het dat wij een topic Swan x Rude hebben en dat ik daar nog op moet reageren? Want zo ja ga ik dat zo eens doen ~

Haha het was eigg best zielig xD En ja dat klopt! :'3
-
Gabs, Jaaaa! Leuk me echt tof! :')
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:37

@Nele
Yaay, heeft mijn oude knakker nog meer contact met zijn familie
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:41

@Gabs, haha xD Wat is hij dan eigenlijk van Rude? Overgrootoom?...this is so confusing O-o
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:43

@Nele
I guess so xD
Volgens mij is het meer zijn groot oom(ofzoiets xD)
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:50

@Gabs, Yay, hij heeft een groot oom dan :') *gaat karaktertopic even aan passen* Weet je of er nog verdere familie is? Buiten NPC dan :3
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:52

@Nele
Wie kan dat nog zeggen xD
Zijn groot oom is nog eens de oudste kat onder alle katten ^^
En ja Russetleaf is Love's dochter dus ook een soort van tante xD
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:57

@Gabs, Oke daar kan ik wel in komen xD
Draco
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 22:00

kittypaw schreef:
Draco =Kateh

Dat is me ^^
@Nele; het is idd zielig

@Laura; Dat is mijn tablet die van alles cybernetica maakt xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: