|
|
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:34 | |
| @Dieuw; Is goed hoor :')
Nog iemand een topic met Little? xD |
|
| |
demi 252 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:43 | |
| - Littlepaw. schreef:
- @Dieuw; Is goed hoor :')
Nog iemand een topic met Little? xD als jij maakt? (a) |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:44 | |
| - Briarleaf schreef:
- Littlepaw. schreef:
- @Dieuw; Is goed hoor :')
Nog iemand een topic met Little? xD als jij maakt? (a) Is goed hoor :3 Nog voorkeuren voor gebied of gebeurtenis ofzo? ~ |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:45 | |
| Koekjes eten en verder posten cx |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:48 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- Koekjes eten en verder posten cx
Njam njam, give me one! ;D - Is Tess hier? Ik heb dr eventjes nodig C: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:49 | |
| DAT TOPIC IS ECHT TE SCHATTIG TUSSEN WIND EN EMBER Vooral omdat t over Black gaat ofc :') |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:49 | |
| |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:50 | |
| *Throws chocolate cookie* ;D -- "Je hebt mooie kuiten." Uhhhhhhhhhhhm. Dankje, I guess? x'D Als het een jongen zou geweest zijn die dat zei, dan zou het een héél vage manier zijn geweest van flirten/complimenten geven. xD -- EDIT Eef c: Als Dawn Black mee zou nemen naar Twolegs, maken we dan 'n nieuw topic? |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:53 | |
| - kittypaw schreef:
- Butterbell schreef:
- wat kan ik mn broer geven voor zn 21ste verjaardag?
Geen idee maar voor zn 25e ste stuur hem dit: https://www.youtube.com/watch?v=nX6N2tgLmaQ Je kan altijd mugcakes voor hem maken C: Ik wed dat ie het nog nooit heeft gezien xD https://www.youtube.com/watch?v=8MscAxRx6Zo Ik heb het zelf geprobeerd met mijn zussen gister en het is echt lekker en snel gemaakt :') - *Eats chocolate cookie* Njam! ;D
Laatst aangepast door Rudekit op zo 18 jan 2015 - 15:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:53 | |
| - .Blackkit schreef:
- DAT TOPIC IS ECHT TE SCHATTIG TUSSEN WIND EN EMBER
Vooral omdat t over Black gaat ofc :') Hahaha, het helpt altijd om schattige muziek te luisteren bij schattige posts voor mij. Door muziek kom ik altijd lekker helemaal in de mood :') |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:54 | |
| - Emberpaw' schreef:
- .Blackkit schreef:
Vooral omdat t over Black gaat ofc :') Hahaha, het helpt altijd om schattige muziek te luisteren bij schattige posts voor mij. Door muziek kom ik altijd lekker helemaal in de mood :') Op een of andere manier vind ik 'she looks so perfect' van 5 seconds of summer heeeeeel erg bij Ember passen |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:55 | |
| - Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
- Butterbell schreef:
- wat kan ik mn broer geven voor zn 21ste verjaardag?
Geen idee maar voor zn 25e ste stuur hem dit: https://www.youtube.com/watch?v=nX6N2tgLmaQ Je kan altijd mugcakes voor hem maken C: Ik wed dat ie het nog nooit heeft gezien xD https://www.youtube.com/watch?v=8MscAxRx6Zo Ik heb het zelf geprobeerd met mijn zussen gister en het is echt lekker njam en snel gemaakt :') maak die dingen en geef ze aan mij en geef je broer een chipsje xD
Een vriend van me was mijn moeders verjaardag vergeten dus zei mn broer: geef haar een chipsje XD mijn hond zou het wel een awesome kado vinden hoor |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| - Emberpaw' schreef:
- .Blackkit schreef:
Vooral omdat t over Black gaat ofc :') Hahaha, het helpt altijd om schattige muziek te luisteren bij schattige posts voor mij. Door muziek kom ik altijd lekker helemaal in de mood :') het is gewoonweg schattig omdat ember schattig is <'3 En wind vreselijk subtiel xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Dieuw, wil je nog eens een topic Ember x Dawn? c: Of hadden we weer zo eentje dat stil viel doordat ik plots niet meer reageerde? xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:56 | |
| Ez, gij moet ook nog bij onze 5 gazillion topics reageren Of nee, maar bij 2 ofzo. Zullen we nog een topicje doen? ^^ |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:57 | |
| Omg ja die topics met Ember, Black & Wind zijn zo damn cute <33 Ik volg vrij weinig topics, maar voor deze ben ik de hele tijd de pagina aan het refreshen om te kijken of er weer een nieuwe post staat xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 15:57 | |
| Eef, één, toch, het is Nath haar beurt bij Too Bad, Im Busy ^^ En ik was van plan nu te reageren bij Ain't It Fun. En een nieuw topic, ja -, want dan kan Dawn d'r meenemen naar de Twolegs x'D |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 16:02 | |
| @Isa: hahaha dan snap je hoe ik me voel xD @Ez: Yez! Als dat topic af is kunnen we daar een nieuw topic openen ^^ |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 16:02 | |
| @Eef; *Zoekt op* Omg, ja <3 Thx!
@Bunny; Ember is gwn 'n cutie, ja B)
@Ezz; Als jij maakt, natuurlijk!
@Isa; Haha, thx ;D |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jan 2015 - 16:04 | |
| Kitty no, big kitty dangerous bad ktity xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|